לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2007

בא לי לבכות, וגם: איך קוראים לשורש של מינוס אחד, ילדים?


את הטסט עברתי. ושאף אחד לא יגיד לי "אמרתי לך", זה באמת לא היה כזה ברור, רק תשאלו את מי שהייתה איתי בשיעור נהיגה פעם. הייתה לי איזו טעות נפוצה (פניה שמאלה מחד-סיטרי מצד ימין של הכביש) והאמת, די צפויה, אבל בהתחשב בזה שאת רוב מסלול הטסט נסעתי בפעם הראשונה אי פעם, ואני מתכוון אי פעם, כלומר גם לא על אוטומט, היה בסדר. הבוחן היה בסדר, המסלול לא היה קשה במיוחד, וזו כנראה הסיבה העיקרית. בסוף הטסט ממש רעדתי מרוב הקלה, אפילו שעד לפני רבע שעה כשהודיעו לי שעברתי לא הייתה ממש סיבה.

תודה לאל שזה נגמר.

ובאותה נימה, כדאי שתתרחקו מחדרה בזמן הקרוב, היא עומדת להיות אפילו יותר מסוכנת מבדרך כלל (ו"בדרך כלל" אומר שזכות קדימה בעיר הזו נקבעת לפי גודל הרכב).

 


 

יום ראשון ללימודים היה סתמי בצורה מעוררת התפעלות. שום טקס, נאום, אפילו לא מקום לקבל בו תעודות סטודנט, למיטב ידיעתי. צריך למצוא איפה לוקחים אותן מתישהו. בכל מקרה, שיעור ראשון שבו התחלתי ללמוד תיב"ם בפעם הראשונה בחיים שלי, שנפתח בבדיחה הידועה של הפרופסור שאומר שהקורס קל, אבל המשיך באמת בצורה די קלילה, שלא לציין שהוא במעבדת מחשבים עם אינטרנט (לא נכנסתי לישרא אפילו לשניה! honest!). בשיעור השני התחלתי, בפעם הרביעית בחיים שלי (ואני מקווה שהאחרונה), ללמוד על מספרים מרוכבים. שיעור די מיותר, אבל אני לא רוצה לזלזל יותר מדי, כי זה מה שעשיתי באלגברה בטכניון and we all know how that turned out.

 

יאללה. שוב חוזרים למתכונת רגילה.

 

נכתב על ידי , 21/10/2007 16:13   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, תראו, פוסט!, אופטימי  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-27/10/2007 13:29



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)