לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2007

ספירת מלאי


 

(או: ספירת המלאי המושי-מושלמת של קוויקי, בעריכת סקאי ששוב משתלטת על הבלוג כי בכל מכללת רופין יש בדיוק 0 מחשבים אליהם ניתן לגשת בסופי שבוע.)

 

 


 

6 חודשים הוא הזמן שבו הסתובבתי בלי ביטוח לאוטו. זה בערך הזמן שבו גם הסתובבתי עם שובר תשלום לרישיון נהיגה, בלי לדעת שהוא תקף רק אחרי שמשלמים אותו.

2.5 היפוכים עשיתי עם הפורד פוקוס של אמא שלי בחזרה מבילוי.

1 עץ עקרתי.

1 עמוד תאורה הפלתי.

150 קמ"ש נסעתי.

3 גימלים יצאו לי מזה.

58 ק"ג שקלתי כשהתגייסתי לצבא.

65 ק"ג שקלתי כבר בסוף הטירונות.

4 חודשי קבע חתמתי בצבא. רק 1 מהם שירתתי בפועל.

אלו היו 4500 השקלים הקלים ביותר אותם הרווחתי בחיי.

4 ימי הולדת חגגתי בצבא. 3 מהם בסדיר – ביליתי בבית, ואת היחיד בקבע ביליתי בתוך סופה בבאלי"ש, ביחד עם עוד שני אנשים.

עם 8 בנות שונות יצאתי בתקופת הדייטים שלי. כולן אגב, או ניתקו קשר בפתאומיות, או החליטו שאני לא הטיפוס שלהן. אחרי הפגישה.

12 שעות "ביליתי" בתגבור האבטחה של אהוד ברק בתקופת הפגרה שלו מהממשלה.

45 ₪ לשעה שקיבלתי בנסיבות האלו הוא השכר הגבוה ביותר שקיבלתי.

21 בקבוקים (and counting) מרכיבים את אוסף בקבוקי הבירות שלי שטעמתי מכל העולם.

650 הוא מספר הדגם של BMW שאני חושק בו.

900000 ₪ הוא פחות או יותר המחיר שלה.

3 משפטים מתחילת שיחה עם בן-אדם חדש היא בערך הנקודה שבה אני מתחיל לחשוב איך אני משחיל לשיחה נתונים מחמיאים על עצמי בנונשלנטיות ובלי שזה ייראה שאני משוויץ.

2 נשים אהבתי בעבר, אחת מהן אני אוהב בהווה.

6 שנים מפרידות ביני לבין החברה שלי. וזה לא קריטי כשחושבים על זה שכשאני אהיה בן 86 היא תהיה בת 80, אבל כשחושבים על זה שכשלי היה כבר חוקי לשתות אלכוהול וסיימתי תיכון, היא סיימה כיתה ו' – זה קצת כן.

1 פעמים שתיתי אלכוהול עד לאבדן זיכרון.

25 הוא הגיל שמלא לי באותו לילה.

21 יום הוא פרק הזמן הארוך ביותר שלא עדכנתי את הבלוג.

 

 

 

נכתב על ידי , 3/11/2007 23:24   בקטגוריות It wasn't me  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shelly ב-21/11/2007 22:43



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)