לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

Birthday post, Take 2, וגם: קוויקי מבין נשים! #1


זה פשוט כל כך גאוני שהייתי חייב להתחיל סדרה חדשה. אבל יש דברים אחרים על הפרק עכשיו, שבוע לפני יום ההולדת, וזו הסיבה שאני מעדכן ולא מהפלאפון.

But first things first:

 


 

ישיבה אצל נדב, איכשהו הגענו לשרה ג'סיקה פרקר, נראה לי שזה היה, וציינתי ששמעתי שנתנו לה לשמור את כל המלתחה שלה מהסדרה, כולל נעליים, ושיש לה איזה 400 זוגות. נדב אמר משהו בסגנון "אם אשתי הייתה קונה כל כך הרבה נעליים, הייתי *מצונזר מטעמי כבוד לנשים* אותה." וההברקה שלי פשוט הצריכה סדרה חדשה של פוסטים קצרים: "שמע, 400 זוגות נעליים לנשים זה כמו למבורגיני בשבילנו, העובדה שזה לא באמת שימושי ועולה הרבה יותר מדי כסף לא תמנע מאיתנו לקנות את זה אם רק יהיה לנו את הכסף."

 


 

בקשר ליום ההולדת:

1) באמת התכוונתי שתאשרו הגעה, ובאמת התכוונתי כשאמרתי שכולכם (פרט לאנשים שאין לי מושג מי הם, כדי למנוע אי הבנות, למרותך שאני יכול להכיר אנשים תוך שבוע אם בא לכם להגיע) מוזמנים. אני צריך לארגן רשימה, כי כמות האוכל, ויותר חשוב, האלכוהול, תיקבע לפי מספר העונים. אמנם השנה אני לא אבטל אם לא יענו מספיק אנשים, כי רק מהחבר'ה של הלימודים יש לי איזה שלושה ארבעה בנים ויותר מזה בנות, אבל זה לא אומר שזה יהיה נורא מצידכם לא להודיע ואז להגיע במפתיע. וחוץ מזה, אם אתם רוצים לשתות ותלויים בהסעה, אולי נוכל לארגן משהו, פעם קודמת זה עבד.

2) למי שאישר או יאשר, אתם נדרשים להביא:

 

* שלושים ש"ח מזומנין וטקילין, זה די מעט, פחות מארוחה במקדונלד'ס, ושם אתם לא מקבלים אלכוהול ובשר מפרה אחת יחידה (שם זה בערך 300 שונות בכל המבורגר)

* מצב רוח (ועכשיו אני נשמע כמו מש"קית חוויה) וראש פתוח להכיר אנשים, למרות שכללי הדייטים מיום ההולדת הקודם תקפים (לפחות עכשיו אני יכול להיות בטוח שצ'ר לא תעשה לי את זה עוד פעם). גם את האהבה לאלכוהול ובשר טוב (למרות שכשר) אל תשאירו בבית, פשוט תמתנו את השתיה אם אתם נוהגים.

* אפס, אני חוזר, אפס מתנות! בפעם הקודמת פטרתי אנשים מתשלום אם הם הביאו מתנה למרות שביקשתי שלא, אבל הפקתי לקחים מאז. אני לא אמור לבזבז מאות שקלים על מסיבת יום ההולדת של עצמי. הפעם, מתנה לא תפטור אף אחד מתשלום. אז עדיף שלא תביאו וזהו.

* כרטיסים יתקבלו בברכה.

ס-ט-ג-ד-יש.

אין חובה להביא, אבל יהיה נחמד, הקודמים עדיין שמורים אצלי לצורך העלאת זכרונות נעימים (מחורזים כמו של אליאנורה ירויחו לכם נקודות חשובות אצלי )

 

3) למי שלא יגיע, אתם מתבקשים להביא:

 

* תירוץ מאוד-מאוד משכנע.

* ואני מתכוון מ-א-ו-ד.

 

נכון לעכשיו זהו זה. אני מחכה לאישורכם, כאן או בפייסבוק.

נכתב על ידי , 26/3/2008 22:57   בקטגוריות תראו, פוסט!  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-26/4/2008 02:53



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)