לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

As opposed to the category - Some news are good news


אני ממש מרגיש שאני חייב לעדכן. למרות שזה לא אותו הדבר כשאני צריך להיות ליד מחשב בשביל זה, בכל זאת צריך.

 


 

אז קיבלתי את התוצאות של מועד ה-ב' בחדו"א 2. קיבלתי פחות או יותר 20 נקודות יותר ממה שחשבתי שאני אקבל (ועכשיו אני מרגיש כמו הבכיינים האלה שאומרים "אני נכשל בטוח" ומקבלים 80, אבל מצידי שכל מבחן יהיה ככה), שזה אמנם לא ציון מזהיר והוא ממש מגרד את הממוצע לאחר מועד ה-ב' מלמעלה, אבל הוא שיפור אדיר לעומת מועד ה-א', ושיפור של 5 נקודות בערך לממוצע, ככה שאני כבר ממש קרוב ל-80 (ותודה לכלכלה שהביאתני עד הלום), עכשיו רק לקבל קצת (ממש קצת!) מעל 80 בפיזיקה 2 ואני מסודר עם ממוצע 80 לשנה א', תוצאה יפה לכל הדעות, או לפחות לדעה שלי (וזה מספיק). לשמור על 80 זה חשוב עכשיו, בשנים ג'-ד' כבר נעלה את הממוצע כדי להבטיח את מקומי בלימודי תואר שני (בעתיד הרחוק. מ-א-ו-ד רחוק).

 


 

ידעתם ששכר המינימום עלה? אז כן. בכמעט שקל. מה שאומר שגם השכר שלי לשעה עלה (לפחות במקומות שלא דורשים קורס, כלומר שהשכר בהם לא קבוע עפ"י מכרז, כמו הדואר, אבל במקומות כאלה השכר הוא בכל מקרה גבוה ב-20% בערך משכר המינימום, אז זה לא משנה). לא שהוא היה מינימום, אבל לפי הקרבה שלו למינימום אני יכול להניח שהחברה משלמת ככה רק כדי להגיד "היי, תראו, אנחנו לא משלמים מינימום כמו כולם, בואו אלינו" או כדי שאנשים כמוני יוכלו להגיד "מה פתאום? אני מקבל שקל וקצת עודף יותר לשעה" כששואלים אותם אם הם מקבלים שכר מינימום.

בנוסף, סמסטר הקיץ פינה לי הרבה ימים בשבוע שהתמלאו כבדרך פלא בעבודה, כך שנכון לסוף השבוע הזה, ב-16 לחודש, המשכורת שלי כבר תגיע ל-2750 ש"ח, ומתמטיקה פשוטה תגלה שבקצב הזה השכר שלי בברוטו יהיה 5,500 ש"ח החודש.

אני בכנות, ברצינות, לא זוכר מתי בפעם האחרונה קיבלתי כזה סכום במשכורת (רמז: זה לא קרה גם כשעבדתי בבתי חולים).

 


 

אם כבר בכסף עסקינן, מינג עברה תיקון יקר באופן לא צפוי ומאוד פתאומי (אם במקרה עברתם ביום שישי לפני חודש בצומת דרור וראיתם מישהו דוחף אוטו דרך מרכז הצומת באדום וחשבתם "מי זה האדיוט הזה" אז כן, הנה לכם התשובה), אז המשוכרות התופחות שלי באות בדיוק בזמן, אני חייב לציין. ביחד עם המקדמה לשכר הלימוד ששולמה החודש, ה-SMS שקיבלתי בישר לי שחוייבתי בסה"כ ב-4,000 שקל מזומנין וטקילין החודש, וזה גדול באופן משמעותי ממשכורת של חודש ממוצע בזמן סמסטר שאינו קיץ. מצד שני, לא כולל שום דבר מסביב (דלק, אוכל, אחזקת רכב, אחזקת חברה) יש לי כרגע מספיק כסף נזיל לשלם גם על שנת הלימודים הזו וגם על הבאה. אז אני במצב כלכלי די יציב, תודה ששאלתם.

 


 

ובעניין החדר כושר, כבר השוויתי שיאים לשעבר (כלומר, שהגעתי אליהם בפעמים הקודמות שהייתי הולך קבוע לחדר כושר) בכמה תרגילים ושברתי כמה אחרים, ככה זה כשאתה מגלה בהפתעה שאתה פתאום שוקל הרבה יותר קרוב ל-70 ממה שאי פעם שקלת, ויש לך הרבה יותר שומן להפוך לשריר. עכשיו אני גם יכול בכנות להגיד שאני נראה רזה רק כי אני גבוה, כי זה משקל תקין לחלוטין, במקום טוב באמצע לגובה שלי.

מה שכן, יש לי עוד דרך ארוכה לריבועים בבטן, אחד מחסרונות המשקל התקין.

 


 

וזהו, בגדול. האמת היא, שעם שני עדכונים תוך שבועיים אני אולי לא אשבור את שיא מיעוט העדכונים, אבל בהתחשב בזה שכבר מזמן אני לא מקבל יותר מ-5 תגובות לפוסט השיא הזה כנראה עדיין ישבר. חוץ מזה, מי שלושת האנשים שכבר לא נכנסים אלי כל יום? הא?! הא?!

 

סלאמת.

נכתב על ידי , 13/8/2008 21:17   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, תראו, פוסט!  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-25/8/2008 18:37



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)