לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2018    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חסר


דיסקליימר: לא באמת חזרתי לעדכן.

זו אשליה אופטית.

 


 

ברור לי שתקופות כאלה קיימות בחיים של כל אחד, חלקית בגלל שחוויתי כמה כאלה על בשרי והן עברו בסופו של דבר, בדרך כזו או אחרת. עם זאת, המון אספקטים בחיים שלי מרגישים כאילו הם לא מספיקים, וברור לי לחלוטין שהכל בשליטתי בתיאוריה וקורה בגללי, ואיכשהו פשוט לא משתנה.

 

אני לא קורא מספיק.  היו תקופות בחיי, לעיתים שנים, שהייתי קורא כמויות באמת אדירות של ספרים גם אם לא לוקחים בחשבון שמספר הספרים הממוצע של בני נוער בימינו הוא i. איכשהו עברתי בתקופה האחרונה מלקרוא קצת לפני השינה כל יום (neverhwere של גיימן כרגע. מומלץ למי שלא קרא ומומלץ פעם נוספת למי שכן) ללא לקרוא בכלל. כלום. אפילו בשירותים (tmi? idc).

איך זה קורה למי שלא מחזיק ברשותו טלוויזיה? בהנחה שברשותו חשבון מתוחזק היטב המכיל מנויים להרבה ערוצים ביוטיוב, התשובה ברורה.

שקלתי לרגע לנסות להעריך כמה יוטיוב אני רואה בממוצע ביום, ואז הגעתי למסקנה שאני לא באמת רוצה לדעת, פרט לברור מאליו: יותר מדי.

 

אני לא מרוצה מספיק מהעבודה. פרט לובדה שהשכר שלי קפץ ב-33% כשעברתי אליה לפני חצי שנה, העבודה הזו לא מרגישה כאילו היא מקדמת אותי במיוחד מבחינה מקצועית, גם אם אני ממש אנסה להגדיר אותה בקורות החיים שלי בתור "data analyst" אני תמיד אדע שאם לא הייתה אפשרות ל-ctrl+c ו-ctrl+v במחשבים לא הייתה לי עבודה.

 

אני לא יוצא מספיק. או בכלל. לפני לא המון שנים (חשבתי לרגע והבנתי שלא המון =7 בערך. פאק.) הייתי יוצא, אפילו סתם לפאבים, בצורה די רציפה. כרגע, אני לא באמת זוכר מתי בפעם האחרונה הייתי בפאב. יותר גרוע - אני מרגיש שזה חסר לי מצד אחד ולא רוצה לעשות את זה מצד שני.

 

אני לא משקיע מספיק בדברים שחשובים לי. ובראשם - לרדת מהארץ המזעזעת הזו כבר. זה אפשרי, באמת שכן, כשעברתי עם חבר על תמונת המחזור של התיכון שלי והוא, שבאופן כללי לא ניתק כל זכר לתיכון כמו שאני ניסיתי לעשות, עבר על כל האנשים שהוא יודע שגרים כעת בחו"ל, התברר לי כמה זה באמת אפשרי גם בלי דרכון אירופאי. ועם זאת - הנה אני כאן.

 

אני לא מתייחס מספיק לאשתי. ובהתחשב בכל שאר הדברים שאני אמור לעשות ואל עושה, זה ממש מטריד לפעמים. 

 

אני לא מעדכן מספיק את הבלוג. כ, בטח. כי במספק השנים האחרונות עשיתי את זה בצורה ממש רציפה.

 

טוב לדעת שזה איכשהו עדיין עוזר להקליד דברים שמטרידים אותי.

נכתב על ידי , 15/8/2014 16:24   בקטגוריות סתם פוסטים, קצת רצינות, בבקשה, תראו, פוסט!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט בנקודות, כי אין כח לחשוב על כותרת מקורית


חדשיים חלפו עברו להם בלי משים, הנבואה שלי על גרמניה במונדיאל מזמן כבר לא התגשמה (ואני כבר כמעט לא ממורמר על זה אפילו) ועדיין לא חשתי צורך לעדכן. יותר מזאת - לא חשתי צורך לקרוא, ויעידו על כך קרוב ל-300 הודעות במייל שלי המודיעות על פוסט חדש בבלוג של בלוגר X או בלוגרית Y. משעשע שמי שקראתי הכי הרבה בתקופה הזו היה דווקא בני, אבל אני לא אגיד איפה עשיתי את זה ורק אחלוק שזה היה בפלאפון והמבין יבין.

אין לי הסבר אמיתי לעניין. זה לא שיש לי יותר מדי חיים (כבר השלמתי עם העובדה שכנראה לעולם לא יהיו לי). זה בטח לא חוסר זמן, כי עבדתי לא מעט. זה אפילו לא מחסור בחומר לעדכונים. כנראה שההיעדרות שלי תילמד במשך שנים בחוג לבלוגים שיפתח בוודאי בקרוב באיזו אוניברסיטה (אני מהמר על חיפה. זה לא פחות מופרך מחוג לחקר ציוויליזציות תת-ימיות בישראל שכבר קיים שם). אולי כדאי שאני כבר אצור קשר כדי לוודא שיקראו לה על שמי.

או אולי כדאי שאני אתחיל לכתוב כבר משהו, כי בקצב הזה יצא לי פוסט שלם שכולו התפלספויות על למה אני לא מעדכן.

 

 


 

 

נסעתי עם אבא שלי לאילת לשלושה לילות וארבעה ימים. הו, כן. אפילו שרדתי ו- (gasp!) -נהניתי. במשך שלושה ימים הוא הצליח לא לשוחח איתי על עד כמה אני לא בסדר, וזה שיא חדש בשביל שנינו. אפילו ההודעה שאני מבלה את ערב החג אצל החברה עברה איכשהו בשלום. אני עד עכשיו מופתע, למרות שביום הרביעי בנסיעה חזרה כבר חזרתי למה שקראתי לו "mode אבא" בפני החברה רק אתמול, שכולל הנהונים רבים, שתיקה אדוקה ו"כן" מדי פעם כשנשאלת שאלה שבפי כל אדם אחר הייתה רטורית. בכל זאת ,שלושה ימים הם הישג מרשים לכל הדעות. גם יצאתי מהטיול הזה עם שלושה זוגות של משקפיים חדשים בעלות כוללת של 2250 ש"ח שלא יצאו מכיסי, ועוד סט שלם של בגדים שאני עד עכשיו בשוק שאבא שלי הסכים לקנות (הסכום המקסימלי שהוא אי פעם הסכים להוציא על ג'ינס היה בסביבות 100 שקלים, הפעם הסט כלל מש"ג (מכנסים שאינם ג'ינס) בעלות של מעל 300).

מה שעוד יצא לי מהטיול הזה הוא חשק לעשות אותו שוב, בחברה שונה. לכן זה היה די משעשע שדן התקשר אלי בדיוק אחרי שיצאנו מ-"WOW" כדי לשאול אם בא לי ליסוע איתו ועם נטע לאילת לפני תחילת הלימודים. עכשיו העניין הוא רק למצוא עסקה מספיק שווה, בגלל שזו שאבא שלי השיג היא דרך "חוג השמש" אליו אני מן הסתם לא שייך ובתחילת אוקטובר המבצע של 20% הנחה לסטודנטים בישרוטל כבר לא תקף. מה שבטוח, אם זה יצא לפועל, יהיה כיף.

 

 


 

 

ימי כיפור בישראבלוג תמיד היו שעשוע נרחב בשבילי ותירוץ לקשר לפוסט הזה שהוא משעשע בפני עצמו בגלל המגיב שהאשים אותי בכל תחלואי העולם ובכך שמשפחות בישראל כבר לא יושבות יחד בחגים. תמיד טענתי שהמגיבים שלי הרבה יותר מצחיקים ממני, ולראיה, המגיבה האחרונה אותה גיליתי בטעות לפוסט הזה (ציטוט נבחר מאותה תגובה: "תם עידן השובניזם שהתחיל ב-400 לספירה וארך 1600 שנות כפיה וסבל". מנקודת הנחה שאני לא יודע כלום, לפי החברה שלי שלמדה הסטוריה, ביוון העתיקה, שהתקיימה "קצת" לפני 400 לספירה, נשים אפילו לא נחשבו אזרחים). נחמד שגוגל כל כך יעילים בלקשר לפוסט הזה כי עכשיו בכל פעם שאני ארגיש רע אני הולך לקרוא את התגובה הזו שוב בקלות במקום ללכת לפוסט שבו ניצחתי את הרווק בוויכוח, שהוא הישג לא מאוד מרשים בפני עצמו בגלל שכל כך הרבה עשו את זה לפני.

 


 

סמסטר א' של שנה ד' כרגע נראה מאוד מצומצם, יומיים בשבוע, שזה טוב בעיקר בגלל שזה ישאיר לי שלושה ימים כל שבוע לאזוק את עצמי לשערים של אינטל\אלביט\תע"ש או כל חברה אחרת שמסוגלת להעסיק אותי בתפקיד שקשור לתואר אותו אני לומד פחות או יותר בהצלחה כבר שלוש שנים עד שאני אוכל להפסיק לעבוד באבטחה. גם התחלתי שיעורי נהיגה על מונית, ודי התרגלתי לשאלה "למה?" שהיא הדבר הראשון שכל מי ששומע על זה שואל. קצת יותר מפריעים לי האנשים שממשיכים להתווכח אחרי שאני עונה "למה לא?".

 


 

אני חושב שאולי היו לי עוד דברים לכתוב, אבל אם רק לשם הסיכוי שאולי אני אעדכן שוב החודש ומישהו באמת יקרא את הפוסט הארוך הזה אני אסגור כאן, ואסכם בכך שעוד פחות משבועיים אני והחברה חוגגים שנה למרות שבכמה נקודות היה נראה כאילו אנחנו לא ממש נשרוד את זה, אנחנו גרים יחד והכל, שזה חידוש בשבילי כמעט כמו בחורה שממש חושבת שאני חתיך, ואני מאוד מרוצה.

עכשיו אני אלך לקרוא קצת בני במקום בו אני תמיד עושה את זה.

נכתב על ידי , 16/9/2010 17:00   בקטגוריות תראו, פוסט!, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, סתם פוסטים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-7/10/2010 17:15
 



I need an unraceable cell phone, damnit!


הסבר לכותרת בהמשך הפוסט. פשוט תצטרכו להמשיך ולקרוא. בעצם, אם לשפוט לפי מספר הפוסטים האחרונים, וכשאני אומר "מספר" , אני מתכוון לסביבות ה-200, רוב הסיכויים שלא תמשיכו לקרוא, ולמעשה, שאתם גם לא קוראים את מה שאני כותב עכשיו, אז למה אני טורח?
טוב, זה מתחיל להראות כמו הפוסטים שלי מימים עברו, כבר פסקה שלמה ועוד לא ממש כתבתי כלום. הנה אני מתחיל לכתוב, אז להתראות בפוסט הבא.



אבא שלי (הקוראים הותיקים בטח כבר יודעים לאן הפסקה הזו מתקדמת) החליט שכל יום שלישי מעתה ועד שאני אלמד בו יותר משעתיים בבוקר אנחנו מבלים זמן איכות ביחד. בינתיים זה קרה רק פעם אחת ולמען האמת היה בסדר. מה שכן יש לי לספר עליו הוא שראינו את "הסוד שבעיניים".
עוד כשהחלטנו ללכת לסרט בקולנוע באבן יהודה בלי בכלל לדעת מה מציג חששתי. אז, כשהתלבטנו בין הסרט הזה לאיזה סרט ישראלי, והקופאית אמרה שהיא העדיפה את זה שראינו בסוף, אבל "ששניהם מאוד מרגשים", גמרתי את הספרייט שלי בלגימה אחת ודמיינתי שהוא ג'וני שחור או משהו כזה בתקווה לשכנע את התת מודע שלי להשתכר (זה לא עבד). כשכבר נכנסנו לאולם, וראיתי שהגיל הממוצע שם הוא בסביבות מוות מזיקנה, זה בוודאי לא הפיג את חששותי.
ואז התחיל הסרט.
חברות ההפקה המוכרות-לי-ממקום-שלא-זכרתי כבר כמעט איששו את החששות שלי, אבל אז ראיתי את הסצנה הראשונה (איזו מכוערת רצה אחרי הקרון הנוסע של מישהו שהוא כנראה אהובה, למרות שאת הפרצוף שלו רק אמא שלו יכולה לאהוב) וכבר לא היה אכפת לי באיזו שפה הסרט אם הוא עומד להמשיך ככה.
הוא היה בספרדית, בסופו של דבר.
עוד מתחילתו דמיינתי את הפוסט הזה, איך אתאר שהרגשתי שהאיברים הגבריים שלי מצטמקים עם כל דקה חולפת ועוד כל מיני דברים ציוריים כאלה. למעשה, בסופו של דבר לא היה ממש רע, דווקא די משעשע. אפילו היו בסרט קפיצות בזמן, שאותן מאז ומעולם אהבתי בכל סרט. אבא שלי טען שהוא היה ארוך מדי ולדעתי דווקא לא, אבל אולי זה קשור לעובדה שבערך שלישי ממנו ניקרתי ועדיין לא הרגשתי שהפסדתי כלום מהעלילה.
אתם לא באמת מצפים ממנו לסכם את הסרט הזה, נכון? אבל בכל זאת, אני ממלית לכל הבחורות לקחת את הגברים שלהן לסרט הזה, כי אתן כנראה תהנו והם כנראה יסבלו, אז תהרגו שתי ציפורים במכה אחת.



התחלתי לשחק Mafia Wars בפייסבוק (נאמן לאידיאולוגיה שלי - הכל ולא Farmville) , אם יש לכם אותי בפייסבוק אתם כבר יודעים את זה כי כנראה שאפילו אם פספסתי אתכם בסבב ההזמנות הקיר שלי מלא בכל מיני הודעות מהמשחק הזה, כי הרבה מההצלחה בו תלויה באנשים אחרים שמשחקים אותו איתך. זה, כמובן, מוביל להצהרה הצפויה הבאה שלי, שכולכם כלבים שלא הצטרפתם אלי.
ולהסבר הכותרת - אחד מהחפצים הדרושים למשימות מסוימות הוא untraceable cell phone. הבעיה היא המשיגים אותו רק ממשימות אחרות, ולכן אני חייב לחזור עשרות (בלי שמץ של הגזמה) פעמים על המשימה שנותנת סיכוי למצוא אחד כזה על מנת להתקדם.
אני ממש צריך אחד כזה.
וחיים.

ארורים תהיו, אתם עם התירוצים הלגיטימיים לחלוטין שלכם, שלא מצטרפים למשחק בתואנה שלכם יש חיים!



אם מדברים על מחסור בחיים, חברה שלי פתחה בלוג (טיטוס, שמור לי מקום לידך שם בגהינום המיוחד). היא מעדכנת בתדירות יותר גבוהה ממני,פוסטים יותר קצרים ויותר משעשעים ממני. אז אני מבין לחלוטין למה אתם לא קוראים אפילו את זה שאני מספר לכם עליה, אבל אני לא מבין למה אתם לא קוראים אותה.
מה זאת אומרת אין לכם לינק אליה? הנה. מרוצים? ,תהיו נחמדים אליה, or else.

נתקראה.
נכתב על ידי , 10/3/2010 19:09   בקטגוריות סתם פוסטים, תראו, פוסט!  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חסר מעש ב-27/4/2010 19:26
 



החיים הטובים


מתישהו זה יתנקם בי. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הייתי במצב רוח טוב כל כך במשך (יחסית) כל כך הרבה זמן. זה כאילו דברים מסתדרים חד אחרי השני, בעיות נפתרות או סתם מצבים כלליים מבצעים תפנית חיובית, ואני רק מחכה לראות אם הקארמה תאזן את הכל, ויותר חשוב, מתי.

אבל נתחיל בהתחלה.




אחרי החזרה מהטיול לצפון החלטתי שאני ממשיך להקדיש את עצמי לחופש, עד הקיץ הזה עבדתי פחות או יותר בכל יום שלא למדתי במשך שנתיים והחלטתי שזה מגיע לי. מה גם שיש לי כל מיני סידורים קטנים לעשות, ולמרות שאם הייתי רוצה הייתי יכול לעבוד ולעשות אותם במקביל בהנחה ובאמת היו לי לפחות מעט ימי חופש, לעשות דברים בנינוחות זה תמיד עדיף במידת האפשר.

עוד משהו שהזמן הפנוי מאפשר לי הוא לחזור לפעילות גופנית סדירה. למרות שעל חדר הכושר ויתרתי בינתיים, לפחות עד שאני אראה אין אני מסתדר עם המערכת של הסמסטר הבא (יום ראשון מבטיח להיות שואתי במיוחד, 8 בבוקר עד 8 בערב, ואמנם יש חלונות, אבל כל השיעורים הם תרגולים, מה שאומר שלהפסיד אותם זו לא אפשרות חיובית במיוחד, גם אם יש כמה הרצאות שכן תכננתי לא להגיע אליהן יותר מדי במהלך הסמסטר רק משמועות), אבל אולי גם אז לא אחזור. למה, אתם בטח שואלים? (או לא, אבל אני אספר לכם בכל מקרה) מהסיבה הפשוטה שעברתי לשחות בצורה קצת יותר רצינית. לפני שטיטוס שוב יחליט שבגלל שהוא שוחה את כל הסגנונות והיה מדריך שחיה זה אומר שאני לא יודע לשחות, אני אומר שכן, אני שוחה רק חזה, וכרגע אני עדיין מרגיש קצת את המאמץ ברגע שאני מגיע לסביבות ה-30 בריכות (שהן 1,500 מטר), אבל הגעתי בשבוע החולף 4 ימים לבריכה, כך שסיימתי אותו עם 100 בריכות, שהן אולי לא הישג מרשים במיוחד, בטח לא במהירות בה אני שוחה (לוקח לי כ-2 דקות לבריכה) אבל לפחות ביחס לרבים אחרים, אם לשפוט לפי תחלופת האנשים בבריכה בזמן השחיה שלי, אני בסדר גמור. מה שבטוח, זה גורם לי לכזה היי של מצב רוח כשאני מסיים, הרבה יותר מחדר כושר, וזה כבר דבר חיובי שאני מקווה שיגרום לי להתמיד.




השותף שלי נשאר סמסטר נוסף בחדר, דחסו לו פחות או יותר את כל הקורסים שהוא חוזר עליהם בסמסטר הראשון של שנה הבאה, כך שיש לי עוד כחצי שנה לאגור קצת כסף לפני שנגיע למצב עליו כתבתי בעבר, של הוצאות גדולות מהכנסות. זה ממש לא מפריע לי, קודם כל כי אני יודע שבסמסטר השני הוא ללא שום ספק יעזוב כי תישאר לו רק מעבדה אחת והפרויקט בשבילו אין לו שום צורך להיות בקמפוס יותר מיום בשבוע, ובנוסף ביחס לשותף, הוא די מושלם. אני בקושי רואה אותו אפילו לפני שמתחילים לדבר על זה שבשום חופש או חג הוא לא נמצא. עצם העובדה שהצלחתי לראות כמות כזו של סדרות למרות שהוא איתי בחדר מעידה על זה. מה שבטוח, את הסיכון של לקחת שותף נוסף אני לא אקח, כי יש רק ארבעה קריטריונים לפיהם הוא נבחר (לא דתי, לא ערבי, לא מעשן ולא בחורה) וההבדל ביניהם לבין שותף טוב הוא נכבד, אפילו אם לא חושבים על זה שרבאק, אני מתקרב לשלושים, אני חושב שהגיע הזמן לחדר משלי.




ביום רביעי האחרון הייתי בטיפול אצל האורתודנטית שלי. כשדאגתי שוב להודיע לה שגומיית ה-cathy הימנית עדיין עושה לי בעיות וזה פרויקט שלם לשים אותה, היא אמרה שזה בסדר כי אנחנו מפסיקים לשים אותה ויורדים מארבע לאחת בלבד. באמת שהיה לי קשה לא לקפוץ מהכיסא מרוב אושר, כי ירדתי עכשיו מאקט של לשים גומיות שהיה לוקח לעיתים 5-6 דקות (למי שזה לא נשמע לו הרבה, תתחילו לספור ותעצרו כשתגיעו ל-300, ואז תחשבו שכל הזמן הזה הייתי מתעסק בלנסות לתפוס גומייה על השיניים שלי) לאקט של לשים גומייה אחת שלוקח לי בערך 5-6 שניות, כי היא גם זו מהארבע שהשתמשתי בהן במספר החודשים האחרונים שהכי קל לשים.

אה, ולמי שפספס את הסטטוס שלי בפייסבוק, באמת שאחד הרגעים הכי טובים בחיים שלי בזמן האחרון (וכמו שאמרתי, היו לא מעט בין הציונים הסבירים להפתיע שלי הסמסטר) היה הרגע בו היא אמרה לי "רואים את הסוף". גם הטיפול אצל השיננית שהיה למחרת היה די חיובי, בוודאי יותר מהקודם אותו סיימתי עם המלצה לטיפול שורש. אפילו הכתר הזמני שלי מאותו טיפול שורש עדיין נמצא במקום למרות שהבטיחו לי שתוך כמה חודשים הוא יפול. מתאים לי שהוא ישאר עוד כמה חודשים עד שהגשר ירד ויהיה אפשרי לשים לי כתר קבוע בעלות פסיכית לחלוטין.




הסיבה שהפוסט הזה כתוב בפונט לא ישרא-בלוגי הוא שהוא נכתב בוורד. הוא גם נכתב בשבת בשש בבוקר, שמי שמכיר אותי קצת יודע שזו שעה בה אני נמצא במשמרת בעבודה באופן קבוע.

זה מתחיל לחלחל?

כן, אחרי מסכת ייסורים קשה ומתסכלת עם אבא שלי הוא הביא לי לכבוד שנה ג' את הדבר לו הוא קורא משקולת נייר ואני קורא עזר לימודי. אני כבר מזמן לא בעניינים, אבל שיחה קצרה עם נדב הבהירה לי ש-Dell היא חברה טובה למדי של מחשבים נישאים, והמחשב לא מאוד ישן, כך שהוא בתור התחלה עוקף את השולחני שלי בביצועים בלי לעבור הילוך שני ובאופן כללי מאוד שימושי. אמנם לעת עתה הוא יותר מכונת עדכון בלוג וצפייה ב-Heroes ופחות עזר לימודי (כי באופן כללי, פשוט אין לי לימודים עכשיו) אבל בסמסטר הבא הוא כן ישמש ככזה.

Honest!




הציון שלי בהנדסת שיטות היה 88 במבחן, שמיקם אותי יפה בעשירייה הראשונה של הכיתה (היו הרבה שקיבלו 85, אבל לא הרבה מעל) או בשלישייה הראשונה אם מחשיבים רק את מי שעשה מועד ב' (אבל לא הייתה אפילו עשירייה אחת בינינו) אבל הסופי ירד ל-83 בגלל הציון המחפיר בפרויקט, שיש לכולנו חשד סביר שהוא אחד הנמוכים אם לא הכי נמוך בכיתה. על הערעור ויתרנו כבר, עוד הייתי מתעקש עליו אם לא הייתי מקבל קצת יותר ממה שציפיתי ורציתי לקבל בתור ציון סופי בקורס. גם סמסטר הבא יש לנו פרויקט, אז לפחות נלמד מטעויות. עכשיו רק צריך לקוות למשהו סביר בסטטיסטיקה, לסיים את השנה בממוצע 76 בערך זה כל מה שאני מקווה אליו, אחרי הסמסטר הראשון הקטסטרופלי שלי שכמעט כל ציון בו חצה את ה-60 בקושי זו התקדמות לא רעה ונקודת פתיחה סבירה לשנה ג' שאמורה להיות הקלה בתואר ועם קצת השקעה אולי תוכל להשתקלל עם השנה הזו ל-80 המיוחל.




עדכונים בנושא רשיון הרכב הציבורי שלי – החל מהיום (שבת) בערב אני אתחיל ללמוד לתיאוריה שאותה אני צריך לעבור בהקדם האפשרי, השאיפה היא עוד לפני החג הבא עלינו לטובה בהמשך השבוע. אחרי שאני אסיים אותה אני אהיה הרבה פחות לחוץ, השיעורים אותם פספסתי בקורס הקודם חלים כולם בנובמבר ואחרים יש לי שנתיים ארוכות בהן אני צריך מתישהו לעבור טסט על אוטובוס ואני מאמין שזו לא תהיה בעיה גדולה במיוחד. שוב, אני מקווה שאני לעולם לא אצטרך להשתמש ברשיון הזה, אבל אי אפשר לדעת לאן החיים יקחו אותך ואילו קשיים יהיו בקבלה לעבודה לאדם חסר קשרים כמוני בזמן משבר. משהו שבו אני לחלוטין מסכים עם אבא שלי (והדברים האלו נדירים) – כדאי שיהיו אלטרנטיבות, גם אם במצב אידיאלי אני לא אצטרך או ארצה להשתמש בהן.




נסיים בסימן התקדמות – הטלפון הסלולרי הישן שלי שחזר אלי ב-24.6, למי שזוכר מה קרה בתאריך הזה, מצא את דרכו בחזרה לפלאפון וכנראה ישמש בעתיד בתור מנוע למיקרוגל אם לשפוט לפי כמויות הקרינה שהוא פולט. עוד שלב או שניים והסגירה שלי נגמרת. אני אפילו כבר מסוגל לשמוע כנסיית השכל ודפש מוד באוטו ואפילו להנות.

נכתב על ידי , 12/9/2009 16:55   בקטגוריות לימודים באופן כללי, לימודים ברופין בפרט, סתם פוסטים, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-16/9/2009 21:34
 



עד סוף השבוע בטיול זמן איכות עם אבא שלי בצפון


אחלו לי בהצלחה.

Damn, I am SO going to need it.
נכתב על ידי , 1/9/2009 08:51   בקטגוריות סתם פוסטים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-3/9/2009 18:26
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)