לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2018    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בין כנרת לקטיושות, או: בכל"ק בראשי תיבות


כן, אז למי שלא יודע, הייתי במילואים בשלושת הימים האחרונים. הייתי מצפה שכשההודעה של ה-away שלי במסנג'ר אומרת "I'm off serving my country, when have YOU last done the same?" זה יגרום לאנשים להבין שאין טעם להגיב לי.

Silly me. ובכל זאת, זה תמיד נחמד לראות הודעות של אנשים שמחפשים אותי. גורם לי לחשוב שיש לי חברים ודברים מוזרים כאלה. פחות נחמד לגלות שאך אחד לא באמת נמצא ברשת כשאני רוצה לענות להם, מה שגורם לי (שוב) להבין שחברים וירטואלים הם לא באמת חברים.

 

מה, כבר התחלתי עם הציניות? טוב, נו, שלושה ימים בצבא עשו את שלהם, אני מניח.

 


 

ביום שני מוקדם בבוקר ארזתי את מטלטלי, שכללו בעיקר הרבה אופטימיות, ותפסתי אוטובוס לצפון הרחוק. בגדים לשלושה ימים, כלי רחצה ועוד כל מיני דברים שבדיעבד גיליתי שסתם תפסו לי מקום בתיק. זה לא כאילו היה מקום להשתמש. גם שביל לצחצח שיניים הייתי צריך להשתמש בבקבוק מים. נו, טוב, חפש"נות של שלושה ימים בקושי מעולם לא הרגה אף אחד, למרות שבאמת הייתי מסתדר גם אם היה לי מקום יותר נוח לישון עליו ממשהו שאילתרתי משלושה כסאות משרדיים.

עוד ביום הראשון הגעתי למסקנה שאף אחד לא היה ממש מרגיש בהיעדרי אם לא הייתי מגיע. אחרי שלוש שעות וקצת עודף של נסיעה ירדתי ביחד עם קצינה חמודה (שכבר דקה אחרי שנפגשנו אמרה לי "אמור זה שם של דג", אז הנה , אני לא היחיד, חה לכם!), כשאני עדיין על אזרחי, וגיליתי שהדעה שגיבשתי על הצבא בסדיר רק מקבלת אישוש במילואים.

המפקד שלי לא היה נוכח ביום הראשון. הבחור שהיה איתי הסתלק די מהר והשאיר אותי לבד להתמודד על כל העבודה, שכללה בין השאר הרבה קריאה (סיימתי את Sourcery סוף סוף), כתיבה (אני בדרך לסיים עוד פרק), ושינה (כמו שאמרתי, על כסאות משרדיים), כמו גם ניצול כספי מיסים (שלוש ארוחות ביום לא היו מספיקות, אז הייתה גם פינת כיבוד שפתוחה 24 שעות ביממה). תגידו מה שאתם רוצים על אוכל צבאי ועל אחת כמה וכמה על חדר אוכל שאחראי להאכיל מעל אלף איש, אבל באמת שהסתדרתי מצוין עם האוכל. ביום השני גם חולקו קרטיבים, אבטיחים ומלונים. עד שהגעתי לשם עוד חשבתי שאני אהיה בשטח איפשהו, או אפילו, חס וחלילה, אתעסק בתפקיד שלי (מכשירי קשר בנגמ"שים). במקום זה הייתי בקרוואן ממוזג מנסה להבין מה לעזאזל אני עושה שם. בשלב מסוים אפילו התנדבתי להיות סמב"ץ מעבר לתפקידי כדי שמילואימניק סימפטי שהיה איתי יוכל לחזור הביתה לאשתו.

בגדול, שלושה ימים כל כך מיותרים לא היו לי כבר הרבה זמן.

 


 

אז מה התפקיד שלי במילואים, שאלתם? כן, אני יודע שלא, זאת שאלה רטורית. הנה לכם:

 

אני סמב"ץ ביתלו"מ של היה"ס של אלמ"ר 5001, שמלבד היה"ס מכיל גם יח"ק וית"מ. הייתי אחראי לספק צק"ש ולתיאום. מה שעשיתי בפועל היה להיות סמב"ץ של היה"ס והמל"ן, שהיתה החפ"ק של היה"ס, עד שנפגעה ע"י רק"ק. היה"ס עצמם אחראים לצר"פ לירפ"מ והספקה לרק"שים באופן כללי. גם יש להם שלושה פלת"חים, שניים מבצעיים ואחד יעודי. ועוד היד נטויה.

סיכום: כשאתה מסתכל על סעיף במחשב ורואה שורה שכתוב בה: "תמ"צ לבק"ש\רק"ש\בח"כ" אתה יודע שאתה בצבא. למדתי הרבה ראשי תיבות חדשים בשלושת הימים האלה.

 


 

למי שמתעניין איך אני מרגיש, כן, אני יודע שלא הייתי חיובי במיוחד בשבועיים האחרונים, אבל טיפ טיפה יותר טוב לי עכשיו, הרבה יותר קל לי לכעוס על אנשים כשהם מתנהגים כמו כלבים. המצב עדיין לא השתנה משמעותית, אבל אני עובד על אולי אפילו להשיג לי איזה דייט לסופ"ש, או לכל הפחות יציאה כלשהי. אני מניח שהנכונות שלי להיפגש עם ידידות גם כן תחזור בשלב מסוים. כרגע טוב לי עם קצת ניתוק.

צריך ספר חדש.

בנימה חיובית יותר, סיימתי להוריד את הדיסקוגרפיה של הסקורפיונס. 2 ג'יגה וקצת עודף. עכשיו רק צריך למצוא מקום לפתוח את הדבר המפלצתי הזה.

 


 

?What one art thou, thus it torn weed yclad

".Virtue, in price whom ancient sages had"

".Why poorly 'rayed? "For fading gods past care

".Why double-faced? "I mark each fortune's fare

".This vridle, what? "Mind's rages to restrain

".Tools why bear you? "I love to take great pain

".Why wings? "I teach above the stars to fly

".Why tread you death? "I only cannot die

 

"Nicholas Grimald, "Virtue -

נכתב על ידי , 14/6/2006 18:30   בקטגוריות אופטימי, צבא, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל ש ב-10/1/2013 15:32
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)