לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2018    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: Jumpin Jehozephat, it`s a qeustionnaire!. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תיאודורה אמרה לי, וגם: בא לי פוסט אמיתי


חה, כרגע שמתי לב שקראתי לשאלון Google Images פוסט "אמיתי". אכן כן.

 

3. הגיל שבו אהיה ביום ההולדת הבא שלי:

 

 

4. מקום שארצה לבקר בו:

 

5. המקום האהוב עלי:

 

 

6. החפץ האהוב עלי:

(לא, זה דווקא לא מחשב, אבל זה מה שקיבלתי)

 

 

7. המאכל האהוב עלי:

 

(Shocking, I know)

 

8. בעל החיים האהוב עלי:

 

 

(even more shocking, considering the tattoo)

 

9. הצבע האהוב עלי:

 

 

וזו ממש במקרה פורד מוסטאנג GT!

 

10. העיר שבה נולדתי:

 

 

11. שמה של חיה שהייתה לך בעבר:

 

 

12. שמה הפרטי של אהבה ישנה שלי:

 

הייתם חושבים שזה קל למצוא תמונה אחת של לוגו של "נעלי גלי", ובכל זאת...

 

13. הכינוי\שם המסך שלי:

 

14. השם הפרטי שלי:

 

 

מספיק הזוי כדי שלא יהיה לי אכפת לשים את זה פה.

 

15.שם המשפחה שלי:

 

ואפילו הזוי יותר.

 

16. הרגל מגונה:

תנו לי לחשוב על זה... אני כרגע מפרסם שאלון google images בישרא... רגע, זה יבוא לי עוד רגע...

 

17. העבודה הראשונה שלי:

 

 

18. שמה של סבתא שלי:

 

שמות מהתנ"ך שולטים.

 

19. המקצוע הראשי בקולג' שלי:

 

זה פשוט היה משעשע מדי מכדי לוותר.

 

אני שולח את הקריאה למכורת השאלונים הזו, וכדי שלא ישבו בחושך לבד, לו ולה.

נכתב על ידי , 17/2/2008 15:56   בקטגוריות Jumpin Jehozephat, it's a qeustionnaire!, תראו, פוסט!  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-21/2/2008 16:22
 



תשובות לשאלון השבועי, וגם: העצלנות הורגת (או לפחות, הורגת את הפוסטים)


מהי מוזיקה בעינייך?
ננסה לא להיות נדושים.
מוזיקה היא לא החיים, אבל היא המסגרת היפה שמסביב לתמונות בחיים, ולפעמים, המסגרת עושה את התמונה.

יצא לי פסאודו פילוסופי משהו. אני מבטיח לכם, זהו רגע חולף.

אילו ז’אנרים במוזיקה מועדפים אלייך?
באמת שהייתי יותר נהנה מהשאלון אם לא הייתי יכול לענות עליו ב"יש לכם רשימה משמאל, תסתכלו עליה."
אבל באופן כללי, כל דבר שהוא לא מזרחית כבדה, האוס או כל דבר אחר עם קצב שלא משתנה אפילו לשניה במהלך השיר, כולל פופ מטופש, הוא דבר שאני מסוגל לשמוע, גם אם לא להנות ממנו לחלוטין.
כן, זה כולל מזרחית-לייט. למעשה, יש הרבה שירי מזרחית לייט שאני מעדיף בהרבה על, נניח, נינט או קרן פלס.
ובנימה אחרת, "עליך" כותבים עם ע'. אני מניח שהיה מטופש ממני לצפות שהפקאצתיות תשתלא רק על הנושא החם.


מהו האלבום שהיית מגדיר אותו כ"האלבום הטוב ביותר בכל הזמנים"?
לא משנה כמה אני אנסה לא להיות נדוש, זה לא יצליח לי. אז אני לא אגיד Darkside ואלך על The Wall, כי אני אישית אוהב אותו יותר. ככה זה.

האם יש זמר כלשהו או זמרת כלשהי שמעבירה בך צמרמורות בעת שירתו או שירתה?
אחד או אחת? לא. אין אפילו אומן, להקה או מישהו שמעביר בי צמרמורת בכל אחד מהשירים. שיר אחד? ממש לא. יש כל כך הרבה... "שער הרחמים" של מאיר בנאי, "Hollow" של פנתרה, "Comfortably Numb", ועוד רבים (מאוד) וטובים (עוד יותר).

איזה שיר אתה שומע כרגע?
מאז מות פנדורה, לא ממש יוצא לי לשמוע שירים בזמן הגלישה באינטרנט, אפילו לא בזמן כתיבה, אם אפשר לקרוא ללענות על שאלון "כתיבה".

אם אתה לא שומע שום שיר, איזה שיר מתנגן לך בראש?
זה פשוט עצוב. מצאתי את עצמי יותר מדי פעמים מזמזם לפי הקצב של "ביונסה ביונסה, שאקירה שאקירה" מאז הסופ"ש.
בחי, אני מתעב את MTV ודומיה.

האם אתה מנגן על כלי נגינה מסויים? כמה זמן?
ניגנתי פעם על חשמלית לא מחוברת במשך פחות או יותר שעה, זה נחשב?
לא, לא חשבתי ככה.
אני אומר שוב, למי שעדיין לא שמע אותי אומר את זה: אם זה יהיה משהו, זה כנראה יהיה תופים. חוש מוזיקלי אין לי. חוש קצב יש קצת, ואני צריך לפחות משהו מינימלי לעבוד איתו אפילו בשביל תחביב.

מתי בפעם האחרונה עשית פעילות שקשורה למוזיקה? מהי הייתה?
ארר... אני מניח שביום רביעי, בהופעות ביום הסטודנט ועוד לפני. אבל בואו נניח שאלו רק ההופעות.
בהופעות, הייתי בהופעות. מקורי, הא?

מהי ההופעה האחרונה שראית? של מי היא? איך היא הייתה?
סינרגיה, מופע הארנבות של ד"ר קספר, ברי ביום רביעי, פשוט כי מוניקה סקס בחמישי היו מאכזבים משהו, ולו בשם העובדה שלא להיות בבריכה במסיבת בריכה זה קצת אומלל.
שלוש ההופעות הראשונות היו Orgasmic, I believe were my exact words.

כמה זמן ביום אתה חושב על מוזיקה?
אני לא חושב כל מוזיקה. מוזיקה לעיתים גורמת לי לחשוב, ושיחות על מוזיקה הרבה פעמים גןרמות לי לחשוב, אבל אני לא חושב על המוזיקה עצמה. זה רק יהרוס אותה.

האם יש לך קשר למוזיקאי כלשהו? (לא בהכרח מפורסם.)
Forbidden נחשבים? נראה לי שכן.

למה לדעתך מוזיקה תופסת עניין כה רב בימינו, ובכלל בחיים?
בערך מאותה סיבה שמראות מסוימים עושים את זה. גירוי לחושים, ואני לא מדבר רק על השמיעה, לפחות במקרה של מוזיקה טובה.
וגם מאותה סיבה שמוזיקה היא מה שכתבתי כתשובה לשאלה הראשונה.

האם אתה כותב או מלחין שירים?
הרשו לי לומר: חה, חה וגם : חה.
חה.

האם יש לך להקה? מה שמה וכמה זמן היא קיימת?
לא. (איזה יבוש עצבני)

ולסיכום, מה דעתך על אופרה ומוזיקה קלאסית ישנה?
יש ויש. כשהן משולבת עם מטאל הן בדרך כלל יותר מוצלחות, אבל אולי זה רק אני.


 

אם לא הייתי עצלן, הייתי כותב פוסט אמיתי, כי דווקא יש לי על מה. אבל מצד שני, אם לא הייתי עצלן, כנראה שלמכתחילה הבלוג הזה לא היה נפתח.

נכתב על ידי , 14/5/2007 19:36   בקטגוריות תראו, פוסט!, סתם פוסטים, Jumpin Jehozephat, it's a qeustionnaire!  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-22/5/2007 13:42
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)