לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

יש לי בדיוק זמן לסיים משפט א-


אתם בטח תוהים למה אני מעדכן (תזרמו איתי, לא עולה כסף, ושפיות לרובכם כבר אין מזמ"ז).

 

הרי זמן פנוי, כידוע, אין לי.

חיים - אין בנמצא.

משהו באמת מעניין לכתוב עליו לא היה בערך מאז פתיחת הבלוג, אבל מצד שני, זה גם מעולם לא עצר בעדי.

יש לי רק דבר אחד.

 


היכונו לקטע "קוויקי מתפקץ".

 

 

חיבור לאינטרנט בחדר!!!111אחתעשרהשתייםשלוש.

 

סוף קטע "קוויקי מתפקץ."

 


 

ועכשיו אני אלך לישון, משהו שהייתי אמור לעשות כבר ב-8 בבוקר ושיעור החזרה בחשבונאות מנע ממני.

נכתב על ידי , 29/1/2009 14:45   בקטגוריות תראו, פוסט!  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-1/2/2009 20:36
 



לא צפוי דווקא, וגם: חברה, תשמעו -


 - אם אתם אי פעם מרגישים איזשהו דחף חולני לגגל "מטריצה סינגולרית דומות", לכו להיבדק. אלא אם כן נכנסתם לבלוג שלי דרך said גיגול, אז חבל על הכסף , אני יכול להבטיח לכם בעיות.

 


 

וכעת, "משפט אופטימי מפי קוויקי":

אני ממש לא זוכר מתי בפעם האחרונה נכנסתי לפייסבוק.

זה היה "משפט אופטימי מפי קוויקי."

 


 

האחראי החדש שלי בעבודה, שאני חייב לציין, בינתיים הוא אחד המוצלחים שהיה לי, התקשר אלי שבוע שעבר והודיע לי שהוא רוצה אנשים אמינים במקום העבודה שלי, ולכן היה נחמד אם הייתי יכול לעבוד כמה שיותר. הסברתי לו שהיה נחמד אם לא הייתי כבר עובד כמה שאני יכול, ועוד יותר נחמד אם לא מתחילה תקופת מבחנים בתחילת פברואר שבה אני אוכל לעבוד עוד פחות מבדרך כלל.

אבל בכל מקרה, מחמיא משהו.

גם העובדה שהתחילו לשלם לי בערך פי 3 על הנסיעות (לשם ההגינות, זה מוצדק לחלוטין) לא מאוד מטרידה את מנוחתי.

 


 

הסמסטר הבא, וזה סופי, עומד להיות פשוט סמסטר המשך מושלם לנוכחי. תמחיר כהמשך למבוא לחשבונאות, חקב"ץ 2 כהמשך ל-1, מבנה המחשב (זה רק נשמע אדיוטי. שמועות מסתובבות במכללה על רגיסטרים רצחניים, ממוצעים מביכים, ומרצה שהקשר בין המבחנים שהיא כותבת לחומר שהיא מלמדת מקרי בהחלט) כהמשך לחשמל (ועל זה נאמר - עד מתי פיזיקה, עד מתי?!), סטטיסטיקה כהמשך להסתברות, תהליכי עיבוד כהמשך למבוא להנדסת חומרים, באופן כללי סמסטר זהה, רק רמה אחת מעל.

זה רק אומר אפילו יותר שכדאי לי להוציא ציונים טובים במבחנים, בלי עין הרע חמסה חמסה בן פורת יוסף ירד לנו חומר בחשבונאות שמלכתחילה לא היה אמור להיות קורס קשה במיוחד, הסתברות הולך לי פנאן, פנ-אן, חומרים זה חומרים ו-C לא יהיה קל, אבל יש מצב לקבל בו ציון באמת טוב. בתקווה שכל אלה יאזנו קצת את ה-70 בדוחק שאם אקבל בחקב"ץ וחשמל אהיה מאושר, ועם מד"ר נסתדר. למרות עדויות סותרות יש עוד שיעור אחד והבנתי שזה אומר שלא נצטרך להתמודד עם יוסי והטורים שלו, שימי וההתמרות שלו מספיק גרועים גם ככה. ואם עוד מישהו יגיד לי שלפלס זה כיף, דמו בראשו.

 


 

מצב החדר שלי כרגע:

מחשב- נוכח.

אינטרנט - לא ברור. והתחייבויות זה פשוט דבר נבזי, שלא לומר אוכל-בתחת.

חברה- גם כן לא ברור, ואפילו יותר מפריע.

 


 

ונסיים בקצת פורנו.

ועוד קצת.

 

זאת למי שחשב שרק תמונות של בחורות עורכים בפוטושופ כדי שיראו יותר כוסיות.

 

יאללה, נתראה מתישהו בסוף פברואר.

 

.

 

נכתב על ידי , 25/1/2009 21:43   בקטגוריות לימודים באופן כללי, לימודים ברופין בפרט, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-30/1/2009 17:42
 



כמעט שנה עברה מאז שכתבתי על הכשרון של הורים -


להיכשל במשימות פשוטות כמו בחירת אוכל או שתיה ראויה, וסוף השבוע הזה לימד אותי מה הטעמים של תה אדום-אגס-סברס, תה מנגו-פסיפלורה, ותה ליימ-נענע. מה שלמדתי, מעבר לעובדה שכנראה אין מילה ל'סברס' באנגלית, הוא שאכן קיימים טעמי תה יותר גרועים אפילו ממנגו-אננס.
נכתב על ידי , 24/1/2009 04:58  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-31/1/2009 19:24
 



It's the little things 2.


דברים כמו לקנות אריזה של 8 יופלה, 2 אננס, 2 תותים בשמנת ו-4 פטל, בניגוד ל-4 תות 4 אפרסק שעל פי רוב נהגתי לקחת, רק כדי להגיע הביתה ולגלות שבמקום 4 פטל ישנם 4 'עוגת קרם גבינה ותות'. לעיתים רחוקות אני אומר זאת שלא בציניות, אבל במילה אחת - Joy!
נכתב על ידי , 20/1/2009 22:23  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוויקי סלולרי ב-23/1/2009 00:22
 



פוסט תגובה ל"הדוסה" , וגם כן, אני יודע שהיא בת 15, התגובה עדיין לגיטימית


 - כי תגובה של 1,000 תווים לא תספיק, ובטח שלא אם אני מוגבל ל-250 תווים ומגיב מהפלאפון.

התכוונתי להתעלם מכל המצב, כולם כתבו על זה או דיברו על זה ואני הסתפקתי בלהודיע למי שסביבי שזה אחד המבצעים המוצדקים ביותר במבצעי ישראל (בפרפראזה על שרון ומלחמת של"ג).

כל זה ע שהגעתי, ביד המקרה, לפוסט הזה, שעיקריו יובאו פה.

 


 

- "כשמדינת ישראל נכנסת לעזה היא מכניסה עוד עשרות אלפי אזרחים לטווח הקסאמים והגראדים" -

ואני, בטפשותי, חשבתי שכשאנחנו משתלטים על מרחבי שיגור אנחנו רק מפחיתים את איום הקסאמים. אבל כמובן שלא, עצם הכניסה שלנו באחת מכפילה טווח של כל קסאם, זה הרי ידוע שטווח של טיל הוא פונקציה של קרבה של כוחות צבאיים אליו.

 

- "אין המלחמה הזו נותנת לפלשתינאים רק מוטיבציה להמשיך לירות רקטות על ישובי הדרום, אלא שהמלחמה נותנת להם גם לגיטימציה לירות עוד להתחיל שנית בפיגועי התאבדות. "

אני אתעלם מהניסוח הקלוקל של המשפט ואניח שאני מבין אותו נכון - והלגיטימציה של החמאס, זה מה שגורם להם לירות קסאמים? מעניין, כי בזמן "הפסקת האש" שהייתה הם ירו כמה מאות, אפילו שלא הייתה להם לגיטימציה בכלל! היתכן?

 בנוסף, פיגועי התאבדות תמיד היו ותמיד יהיו מטרה של החמאס. זה שאנחנו עוצרים אותם בהתחלה כבר הרבה זמן לא אומר שהם לא מנסים לבצע אותם.

 

- "אנחנו מפציצים אוניברסיטאות, מסגדים, בתי ספר ובתים של אזרחים פלשתינאים. אזרחים שלא הייתה להם ברירה, ששלטון החמאס השתלט על ביתם וכפה עליהם להישאר שם."  -

מה לעשות, כשבכל מסגד מוסתרות כמויות מסחריות של חומרי נפץ ואמל"ח, אני לא רואה כל מניעה להפציץ אותו. כנ"ל לגבי אוניברסיטאות, וכן, גם בתים. החמאס כפה עליהם להישאר שם? החמאס נבחר בבחירות דמוקרטיות ברשות! האזרחים בחרו אותו, שהם יתמודדו עם התוצאות. אותי זה לא צריך לעניין.

 

- "הרי לא באמת ייתכן שאנחנו יוצאים למבצע בגלל ירי הקאסמים, ירי שאם להיות הגונים הרג פחות מ-16 תושבים במהלך 8 השנים". -

ברור, הרי נהרגו רק 16 איש מתוך האלפים שחיים בצל הקסאמים כבר שמונה שנים! אין ספק, תגובה מוגזמת. אני אומר שנחכה עוד כמה שנים, כשנגיע ל-100 הרוגים נשקול שנית את המבצע. אולי כשנחגוג חצי יובל לקסאם הראשון של שדרות.

 

- "הרגנו להם כמעט 1000 אנשים וגם אם נניח שאחד מחמישים היה אזרח, הרי שזה כבר אינו שווה בנפש." וגם: "כל מדינה צריכה להגן על אזרחיה, אבל לשם מה יש לפגוע באזרחים חפים מפשע?" -

 יותר מאחד מחמישים היה אזרח, אפילו לפי הערכות צה"ל. ופה אני ארחיב:

בלחימה, בטח בשטח בנוי כל כך צפוף, נהרגים אזרחים. זה לא דבר שישתנה, ובוודאי שהעובדה שקני שיגור וצלפים מתבאים בתוך בתים מאוכלסים לא תפחית את ההרג הזה. אני לא שמח כשנהרגים אזרחים פלסטיניים, אבל זה דבר שקרה, קורה ועוד יקרה. שני ההבדלים המהותיםי בינינו לחמאס הוא שאנחנו לא מכוונים לפגיעה באזרחים מלכתחילה, ושהעוצמה הצבאית שלנו הרבה יותר הרסנית. מישהו באמת מאמין שחייל כלשהו רואה ילדה בתוך הכוונת שלו ולוחץ על ההדק?

המבצע הוא לא "מידה כנגד מידה". הוא לא "נהרוג להם כמה שהרגו לנו and we'll call it even". הוא "הגיעו מים עד נפש". הוא "אנחנו נצרנו את הנשק והירי המשיך, כנראה שאין מנוס."

 

- "עופרת יצוקה היא מבצע נוסף שיכשל ובו אנו נמשיך להסתובב סחור וסחור ולא לפגוע במטרה, וכמובן שאם לא קיימת מטרה - לא יוכלו לפגוע בה." -

יכשל? כבר בזמן כתיבת הפוסט שלך הוא הצליח. המטרה שלו הייתה להפחית את ירי הקסאמים, ואת זה הכניסה הקרקעית עשתה מהיום הראשון, המטרה הייתה להשתלט על מאגרי אמל"ח של חמאס, וגם את זה עשינו. המטרה הייתה לגשת להסכם הבא כשחמאס ידע למה לצפות אם "הפסקת האש" שתיקבע בו לא תכובד.

 

אני קוראת בקרב חיילי צה"ל לסרבנות, אל תסכימו שההרג האווילי וחסר הצדק הזה ימשיך.

- אני מנסה, באמת שאני מנסה להגיב למשפט הזה בלי המילה "בגידה." זה קשה. חיילים נפצעים, נהרגים, ועדיין נמצאים בעזה חדורים רוח לחימה ופטריוטיות, מי את בכלל שתפני אליהם?

זאת ועוד. אין מקום לסרבנות בצבא. אמרתי את זה בזמן ההתנתקות, שלה התנגדתי, ואני אומר זאת בזמן המבצע הזה, שבו אני תומך. ישראל קיימת רק בזכות הצבא. סרבנות היא לא באה בחשבון. אני לא זוכר איפה ראיתי את המשפט הזה, אחרת הייתי מקשר, אבל "כשהחמאס יניח את נשקו תהיה רגיעה. כשישראל תניח את נשקה היא תחדול מלהתקיים".

 


 

היציאה למבצע הזה היא אחת מפעולות הממשלה הנוכחית שאני הכי תומך בה, אולי היחידה. הוא בא מאוחר מדי, אבל לפחות הוא בא. לא יתכן שממשלה תניח לאזרחיה להיות מותקפים כמעט ללא הפסקה במשל שמונה שנים ולא תגיב על כך באלימות. יש סיבה לכך שההתנגדות העולמית הייתה מאוד מתונה בתחילה. גם מנהיגים באירופה הבינו שהם היו פועלים באותה דרך בדיוק אם היו נתונים באותו מצב. כמו שפרנצ'סקה כתבה בבלוג שלה, שהיא שאלה את חבריה האמריקאים מה היה קורה אם היו יורים רקטות מווילס לאנגליה. אין ספק שווילס הייתה נמחקת מעל פני האדמה תוך הרבה פחות משמונה שנים.

הבעיה היחידה שלי עם המבצע הוא שהוא הסתיים בצורה חד-צדדית. אמנם עוד לא יצאנו, ואני מקווה שלא נצא מעזה עד שיהיה הסכם מקובל שיכלול הפסקת אש ברת-קיימא, אבל שוב אנחנו חוזרים לדרך הישראלית בשנים האחרונות, של כניעה כשאנחנו מנצחים.

אבל מילא, אני לא ממש מבין ולא ממש יודע מה הולך, אולי המבצע מיצה את עצמו, אני אתן לקובעי ההלחטות ליהנות מהספק (אני מדבר על ברק, לא על אולמרט, לגביו כבר אין  ספק, אני רק מקווה שהוא לא יחריב לגמרי את היחסים שלנו עם ארה"ב לפני שיחליף אותו מישהו יותר כשיר בתפקידו.)

אני מחזק את ידי תושבי הדרום, שמופגזים כבר שנים, בתקווה שנעשה צעד נוסף לכיוון הפסקת הירי.

 


 

נסיים בנימה של "באמת שהיה לי פוסט לא-פוליטי כבר מוכן, ואפילו רציתי לפרסם אותו".

 

נכתב על ידי , 18/1/2009 18:05   בקטגוריות אקטואליה, שחרור קיטור  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה* ב-1/2/2009 16:13
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)