לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

10/2010

Get everything done before going back to school


זה מפתיע אותי כל פעם מחדש כמה קל לשקוע חזרה למן שגרת אי-פיבלוש שכזו, אפילו שכשאני חושב על זה, באמת שיש לי על הרבה לספר. ונתחיל בטוב:

 

החודש האחרון די מאתגר את משכורת ספטמבר שלי (חכו, חכו, זה באמת טוב, אני מבטיח) בין אייקון, הטיול לאילת, שאין מופתע ממני שבסופו של דבר יצא אל הפועל וכמובן, חגיגות השנה עם החברה, שאמנם באו באיחור אפנתי של בערך שבועיים, אבל באו וזה מה שחשוב. ולפירוט:

 

1)  באייקון ביצעתי רכישה אחת מאוד חשובה של טרילוגיית אגדות רומח הדרקון האנגלית, קצת לשם הנוסטלגיה וקצת בגלל שלצד טרילוגיית האלף האפל (שאני עדיין מחפש במצב טוב ומחיר טוב) אלו דברים שקראתי בצעירותי, אני זוכר מהם כמעט כלום והגיע הזמן שאני אקרא אותם בשפת המקור. זה וקוביות ה-D&D היו למעשה כמעט הדבר היחיד שנרכש באייקון, בגלל שבניגוד לשנה שעברה הסתובבתי שם עם החברה כל שלושת הימים במקום גיחה קצרה לסרט. דבר נוסף היה דיסק השירים של המופע הראשון שראינו, שהוא לעניות דעתי גולת הכותרת של אייקון השנה, "זומבי.קון 2010". מחזמר מושקע שעשה רושם שספג השראה מד"ר הוריבל ו"עוד פעם ברגש", הפרק האלמותי מ"באפי", ובמסגרת התקציב המוגבל של הפקות מקור ישראליות בכלל והפקות של אייקון בפרט, בהחלט הביא לתוצאה ראויה לשבח, אפילו אם לא מחשיבים את השמיעה המוגזמת שלי את הדיסק הזה מאז שהוא ברשותי.

אה, וכמובן שצריך לציין שפגשנו שם את אנג'י. זה היה קצת באמצע משחק "מנצ'קין" שעוד יצא לנו לשחק הרבה בעתיד בגלל שהוא נקנה כמתנה לחברה (הקרדיט לא שלי, לצערי), מה שאומר שלא באמת ניצלתי את מלוא הפוטנציאל של המפגש הזה. ניצחתי במשחק, לעומת זאת. באופן כללי גם המשחק השני ששיחקנו אופיין בהצלחה לא אפיינית לי. עוד על אייקון פה.

 

2) כמו שאמרתי, טיול לאילת עם אבא ועם חברה ועוד זוג הם דברים שונים בתכלית, בסך הכל הדבר היחיד הופף בין השניים היה האיימקס. היו לא מעט תכנונים בסופו של דבר שלא יצאו לפועל או פשוט בוטלו מפאת שוד לאורות הטיילת, אבל לעיר המלכים הספקנו ללכת, פעם שניה שלי וראשונה של כל השאר, היה נחמד בין השאר בגלל ההנחה שהשגנו מדוכן האטרקציות במלון, אבל גם אם לא לוקחים את זה בחשבון.

את הקניות שלי כבר עשיתי בטיול הקודם, אז הכיוון היה יותר החברה הפעם, והיא קנתה מכנסיים יפים, משקפי שמש שעלו בערך את הכסף הקטן שהיה לה באותו רגע בארנק, ואחת הרכישות היותר באוניות, כובע פדורה שאנחנו פשוט חייבים לצלם אותה איתו ולפרסם בפייסבוק. יש לנו כבר כמה תמונות שהועלו, אפילו אחת או שתיים נוספות שלי שממש יצאו בסדר.המלון היה ממש סבבה, ובהחלט גרם לי לפסול את כל עניין ה"אם אפשר ישרוטל באותו מחיר, אז עדיף" שהיה לי קודם. אם המחיר ישאר זהה, זה בהחלט מקום לשקול לטיול הבא לאילת, שאמנם לא יהיה בזמן הקרוב, אבל כדאי שיהיה.

 

3) מקום נוסף שנרשם אצלי בפנקס הדברים הטובים היא המסעדה "מאנטה ריי" בחוף ת"א. כלל חשוב הוא שאם לוקחים את החברה למסעדה במטרה לחגוג שנה, ככל שהגיל הממוצע של הלקוחות גבוה יותר כך עדיף, כמו שהוכח גם הפעם. למדתי דברים חשובים, כמו העובדה שאני לא ממש אוהב מולים ושסרטנים הם אוכל דיאטטי (בגלל כמות העבודה הנדרשת כדי לאכול אותם), כמו גם העובדה שזה כנראה כלל של מסעדות יקרות לעשות את המרגריטות שלהן חזקות נורא ומטקילה איכותית, אפילו אם בפאב ממוצע היית משלם על אותה מרגריטה לפחות אותו דבר (ובקלות גם יותר, אם מדובר בת"א, לה כבר יצא לי לקרוא בעבר "עיר הוודקה רד-בול בארבעים שקלים" ללא שום הגזמה). ארוחת השנה הוכתרה בסופו של דבר כהצלחה גם היא, מה שמוביל אותי לסיכום.

 

 


 

 

אתמול התחיל השבוע הראשון של הסמסטר הראשון של השנה האחרונה שלי כסטודנט לתואר ראשון, היום לא למדתי, ומחר הוא יסתיים, וחדי האבחנה ביניכם יבינו שאני לומד רק יומיים בשבוע, וגם הם קצרים יחסית, מה שמניע אותי שוב לחפש עבודה בצורה קצת יותר רצינית, גם דיברתי עם אחד הדוקטורים שעוסק במחקרים במכללה והוא אמר לי לשלוח לו קורות חיים, שכרגע הם די דלים אבל אם הוא רק יקבל אותי יצטרף אליהם נדבך מאוד משמעותי. אני כנראה אנסה לסכם את השבוע הזה מחר או מחרתיים ולפרסם פוסט נוסף, בתקווה לשבור סופית את רצף אי הפעילות הארוך שלי.

נכתב על ידי , 12/10/2010 17:38   בקטגוריות לימודים באופן כללי, לימודים ברופין בפרט, תראו, פוסט!, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של imprudence ב-10/5/2011 14:30
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)