לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

11/2011

Champagne Problems


כי מי באמת רוצה לשמוע על בעיות אמיתיות?

נו, שקט, אני יודע שכולם. תסבלו. אם אני כבר מעדכן פעם בכמה חודשים, לפחות שיהיה לי משהו חיובי לדבר עליו.

 


 

המים במקלחת בדירה החדשה (כבר לא ממש חדשה) יותר מדי חמים.

אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה גרתי בדירה עם דוד שמש. בדירה הנוכחית יש כזה. מה שאומר שחוסר זהירות בכוונון יחס בין ברז חם לקר יכול לגרום לי כוויה בינונית בזמן שטיפת כלים, שלא לדבר על מקלחת. ה"חורף" הישראלי לא באמת מקל על הבעיה. ואם בדירה עסקינן, כבר פחות רלוונטי, אבל - 

 


 

המזגן בדירה עובד. ממש טוב.

הדיירת הקודמת, לה אנחנו קוראים בחיבה "הכלבה שלקחה את בתי המנורה, לא, לא את הנורות, את בתי המנורה כשהיא עברה מכאן" או בקיצור השאבהללאהאב"ה הזהירה אותנו במעוד מועד שהמזגן לא עובד כמו שצריך. היינו בדירה פעמיים ואכן ראינו שזה המצב, וכמה וכמה פעמים דיברנו על כך עם בעלי הבית שהבהירו לנו בצורה שלא משתמעת לשתי פנים שמזגן חדש יהיה ברגע שאנחנו נקנה אחד. אבלים נכנסנו לדירה וגילינו שאם אתה לא השאבהללאהאב"ה ואתה לא פותח את כל התריסים שממלאים קיר שלם בדירה ונותן לה להיות מוצפת בשמש, שהחברה, שלמדה תרמודינמיקה גילתה לי שיכולה לגרום לטמרפטורה לעלות, המזגן ממש מקרר. ככה שכל מה שאנחנו חוסכים מאי הדלקת דוד החשמל (Like, EVER, עיינו סעיף קודם) עלה לנו במזגן כל עוד היה קיץ. נקווה לשיפור משמעותי בחשבון הבא (בהתחשב בעובדה שלא השתמשנו במזגן בכלל ברוב הזמן הזה, אנחנו אופטימיים).

 


 

הכלב חמוד מדי.

מעבר למבטים המוזרים והגיחוכים שקיבלתי מהחברה על זה שאני עושה דברים לכלב שאני לא עושה לה (אני מדבר על לשחק לו עם האזניים, מה אתם חשבתם? סוטים!) תוך פליטת קולות מוזרים, נראה אתכם לא סובלים כשהכלב נועץ בכם עיניים כלות מתוך החדר (למהדרין - כלוב) שלו כשאתם יוצאים מהבית. נסו גם להוציא אותו מחדר השינה כדי שלא יגרום לשמיכה שלכם להיראות יותר כמו השמיכה שלו מכמות השיערות שעליה כשהוא בא ומניח עליכם את הראש. נסו לגעור בו כשהוא מפחיד את החתולה כשכל מה שהוא רצה זה לשחק איתה (ואז מה אם חלק מהדברים שהוא מחשיב כמשחק גורמים לדברים שמשה קצב עשה להיראות כטפיחה ידידותית על הכתף).

 


 

יש לי יותר מדי זמן פנוי בעבודה.

אה, כן, יש לי עבודה, אבל זה לפוסט אחר. העניין הוא שאני כרגע נמצא אחרי חודש אחד מתוך מה שהוגדר כחצי שנה של הכשרה על ידי המנכ"ל-שאינו מנכ"ל שלי (הוא לא מוגדר כמנכ"ל, הוא רק עושה עבודה של מנכ"ל ומקבל שכר של מנכ"ל עם אחריות וזכויות של מנכ"ל). עד כאן הכל טוב ויפה (גם השכר שלי לא באמת רע), הבעיה היא שכל החברה מונה שמונה אנשים ובערך שלושה מסוגלים להדריך אותי. אחת מהם עוזבת כל יום בצהריים, ולשניים האחרים יש עבודה מעבר להדרכה שלי, מה שגורם למצבים כמו היום, בהם אחד מהם לא הגיע והשני עסוק בטיפול בבעיה בפרויקט מאוד מסוים, שאני יושב ומנסה ללמוד דברים לבד או עושה דברים אחרים כמו, נניח, off the top of my head, מעדכן את הבלוג.

 

נ.ב.  - להחביא את הסכינים כשאני בבית, ככה החברה תהיה מוגבלת למכות מחפצים קהים כתגובה לסעיף הנ"ל.

 


 

בפעם הבאה ב"קוויקי מתלונן על כמה טוב לו" - מה אני באמת עושה בעבודה, כמה היא סוללת לי דרך לקריירה מוצלחת וכמה היא כמעט העבודה המושלמת מכל קריטריון שבחנתי דרכו עבודות פוטנציאליות.

נכתב על ידי , 13/11/2011 14:47   בקטגוריות תראו, פוסט!, אופטימי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-28/11/2011 10:31
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)