לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

11/2016

מיומנו של מובטל - חלק ב'


לקח זמן. אני מניח שצריך להגיע לאיזושהי רמה של יאוש בשביל שאני אהיה מוכן לחזור לבחון את החיים שלי שוב.

 


 

זה לא חדש לי שכל העבודות בתחום שאני מחפש דורשות נסיון. זה כן חדש לי שיש לי את הנסיון הזה ועדיין איכשהו נראה שאחוז מפרסמי המשרות שחוזר אלי זעום. 

ואני לא אתחיל לדבר על עבודה בתחום שבפועל למדתי או הרחבתי בתואר.

 


 

כשאתה מחפש עבודה לכולם יש עצות נורא חכמות שבחיים לא היית חושב עליהן בעצמך, כמו לחפש בכמה מקומות במקביל. מדהים. מזל שאמרתם לי, כי עד עכשיו לא עלה בדעתי שזה יכול לעזור.

לשנות את קורות החיים, שהעברתי אותן מספיק פעמים דרך כל מיני אנשים מוסמכים יותר ופחות כדי שהם יראו כמו שהם נראים עכשיו, בעברית ובאנגלית, זה ממש לא גורם לי לגייס את הכוח לעשות את זה עכשיו. הם לא מאוד שונים מקורות החיים שמצאתי איתם עבודה בעבר, פרט לעבודה האחרונה שלי שהתווספה לשם. אני לא חושב שזה שהיא לא קשורה ישירות לעבודה שקדמה לה באמת אמור להיות כל כך משמעותי, בטח לא כשאני מחפש בתחום כל כך רחב.

 


 

אני מתקרב בצעדי ענק לתקופה הכי ארוכה שבה הייתי מחוסר עבודה מאז הפעם האחרונה, את התקופה שהייתי מחוסר עבודה אחרי סיום התואר כבר עברתי. הייתם חושבים שמצבי התעסוקתי ישתפר עם השנים ויהיה לי יותר קל למצוא עבודה. גם אני הייתי חושב.

בפעם הקודמת זה נגמר בפשרה. אני באמת מקווה שהפעם זה לא יהיה, אבל עדיין מצאתי את עצמי מוסיף את המילה "גמיש" לדרישות השכר שלי בכמה השיחות האחרונות שקיבלתי, שמרווח הימים ביניהן ממש נראה לא תואם למספר קורות החיים ששלחתי.

 


 

And now for somthing completely different yet related:

 

כאילו הבעיות עם הצוואה של אבא שלי מהן אני מנסה להתנתק (כי אין לי את הכוחות הנפשיים לזה) ועם זאת לא (כי יכול להיות שזה יביא לי כסף) לא מספיקות, עכשיו אמא שלי (שליט"א) צריכה כסף. כשהיא שיפצה את הדירה שעכשיו היא גרה בה היא לא שיפצה את המקלחת וזה יכול לקחת כמה עשרות אלפי שקלים וממש לגרום נזק אם זה לא יטופל. 

האם היא תבקש מאחותי הגדולה, שהיא אמנם מחוסרת עבודה אבל נותנת לבעלה לטפל בכל הכסף שכולל כמה דירות?

האם היא תבקש מאחותי השניה (האמצעית), שנמצאת בתהליכים של מעבר במימון ההורים של בעלה למשתלה?

האם היא אולי תבקש מהבן שלה, שלא התחתן לתוך משפחה עשירה וכרגע נמצא מחוסר עבודה וצופה בחסכונות שלו מתרוקנים?

 

יש ניחושים?

כן, הקוראים שלי היו אינטיליגנטים בדרך כלל.

 

לא שיש לי בעיה ואפילו אמרתי לה שלממן לה את השיפוץ ספציפית אני מוכן. אני באמת יכול וזה הרבה כסף אבל זה משהו שחייבים לעשות.

 

איך הדבר הזה מתקשר לזה שהיא אומרת לי "אני מבטיחה שתהיה לך דירה כי מאבא לא קיבלת" קטונתי מלדעת. איך זה מתקשר לזה שהיא מעדיפה למשכן את אותה דירה שלה במרכז ת"א כדי לטוס לפאקינג איסלנד בעלות של פאקינג 18,000 ש"ח אם היא לא מצליחה לסחוט ממני את הכסף כי אמרתי לה שאני בכלל לא מוכן לדבר על זה לפני שאני משיג עבודה? כי אני מוכן לממן לה דברים שהיא באמת צריכה אבל לא את איכות החיים המופרזת אליה היא התרגלה? 18,000 ש"ח זה יותר משלושת הטיולים האחרונים שלי לחו"ל ביחד עם האישה. אז נכון, אנחנו חיים בסבלט או אצל חברים וחוסכים על כל מה שרק אפשר, אבל אנחנו שני אנשים ואלו שלושה טיולים. זה יוצא פי 6 מטיול ממוצע שלנו.

 

איך כל זה מתקשר לזה ששתי האחיות שלי בקושי בקשר איתה, אני בא לסדר לה דברים בבית על בסיס שבועי ועם זאת היא אפילו לא שוקלת את הפתרון שאני הצעתי שהיה באמת מסדר את העתיד מבחינה אובייקטיבית? איפה ההגיון פה?

 


 

אין לי מושג איך בכלל לסיים את הפוסט הזה. הוא מלא ביותר מדי שאלות בלי תשובה ולא קוהרנטי בכלל.

 

נכתב על ידי , 17/11/2016 09:46   בקטגוריות שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איגנציוס ב-19/11/2016 22:54
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)