לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

4/2009

Fred & Cathy


אם יש דבר ממש ממש מבאס, שלא לומר מתסכל, זה לשמוע את חברה שלך חולה ובקושי יכולה לדבר ולא להיות מסוגל לעזור לה.
אני שונא חוסר אונים.



ישור השיניים שלי עבר שלב, כנראה כדי שחס וחלילה אני לא אתרגל למצב הקיים ואחיה איתו בשלווה במשך 12-18 החודשים שנותרו לי עד לסיום הטיפול. לפני חודש וחצי הועברו לי גומיות "Fred" (שום קשר לפרד שעל הזרוע שלי) שאותן הייתי צריך לשים בכל זמן שהוא לא אכילה. יש אחת לכל צד והן נתפסות במקומות מיוחדים על הגשר ובאופן כללי מכאיבות ממש בימים הראשונים וקצת פחות אחר כך. במשך הזמן הזה למדתי שלמצוא משהו בקוטר רבע אינצ' על רצפת שיש זו משימה קרובה לבלתי אפשרית, מה גם שהצבע של הגומיה משתלב ממש נהדר על הרצפה.
לקח לי קצת זמן, אבל התרגלתי. מה שכן, יום אחד שמתי לב שיש זיזים זהים לאלו שנתפסות בהם הגומיות גם במקומות נוספים.
A foreboding feeling overcame me.



ביום רביעי האחרון חזרתי אל האורתודנטית לביקור, והיא הציגה אותי לפני אותו דבר שחששתי ממנו. גומיה נוספת, שקרויה "Cathy", שנוספת. שתיים כאלה התווספו לאחת מהקודמות (משניה נפטרתי). עכשיו, איתן יש בעיה. הקוטר שלהן הוא חצי מגומיות "Fred", כלומר אם הן נופלות (ובגלל שהן כל כך קטנות, הן אכם נופלות) למצוא אותן זו לא משימה קרובה לבלתי אפשרית אלא בלתי אפשרית בעליל. מה גם, הן קרויות על שם נקבה, מה שמבטיח שהם גם יותר מכאיבות.

כמו המשפט שיצא לי להגיד כמה פעמים בימים האחרונים: ישור שיניים זה שטויות. הישור של הלסת עצמה, זו היא הבעיה האמיתית.



אני מניח שקצת סטיתי מהכוונה כשהבעתי דעה בפוסט הקודם, הוא בהחלט נחל פחות הצלחה מהראשון, אולי כי זה נושא שקשה יותר להגיב עליו, כמו שנאמר לי ממקורות שעל דעתם אני סומך. אני אמשיך לבחון את העניין של הפוסטים העמוקים בכל זאת, כי אני כן נהנה מדי פעם לכתוב משהו שמעורר דיון ומחשבה יותר מרוב הפוסטים שלי בשנים האחרונות ובכלל.
נכתב על ידי , 24/4/2009 22:36   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-4/5/2009 19:51
 



על סמים והתנסות


אם יש דבר שאני ממש מרוצה ממנו בבלוגריה זה בלוגים כמו של בני שמעלים נושאים לשיחה. והפעם, הפוסט הזה דרבן אותי לכתוב את השאלות העולות מהדיון.



אני לא בטוח כמה אנשים מבוגרים חשים ככה, אבל בני נוער במיוחד חיים תחת סקרנות ותהליך למידה מתמדת, שהם רק אנושיים ואפילו רצויים במידה. בלי בכלל להכליל, לבני נוער לרוב יש יכולות גבוהות יותר משל מבוגרים, אפילו במבחני IQ מכירים בזה וככל שאתה מבוגר יותר הציון שלך נמוך יותר גם אם ענית בצורה זהה לחלוטין למישהו צעיר יותר. רוב המתמטיקאים והפיזיקאים הדגולים באמת מהעבר הרחוק גילו את התגליות שלהם בגיל כל כך צעיר, שבגילי הם כבר יכלו להיחשב בנקודה של "מעבר לשיא". בסך הכל, מה שמנחה את רוב התגליות המעניינות והשימושיות באמת הן השאלות "למה?" ו"איך?" שמנחות את החיים של ילדים ובני נוער בצורה גורפת. מתפקידנו כהורים (לעתיד) ומחנכים לשמור על הסקרנות הטבעית של הילדים תוך כדי שמירה על כך שלא תפגע בהם.
השאלה היא כמובן היכן עובר הגבול ועד מתי אפשר לתת לילדים שלנו לחקור דברים בלי השגחה.



וכאן עולה השאלה של סמים וחומרים מזיקים אחרים. בתור מישהו שחקר קצת בנושא וניהל שיחות ארוכות ומחכימות עם אנשים, אני אשטח את משנתי.
יש הרבה הבדל בין סוגי הסמים. הפרסומת שהייתה קיימת פעם "אין כזה דבר סמים קלים" פשוט לא יעילה, מעבר לזה שהיא מוטעית. דווקא ההוצאה מחוץ לחוק של מריחואנה ותוצריה הנלווים לחלוטין לא מובנת לי.
בוודאי שגם שימוש במריחואנה צריך להיות במידה, ואדם בוגר צריך להיות מסוגל לדעת את הגבולות שלו. אלו שלא עומדים באותה מידה (ואפילו יותר) לא צריכים לצרוך גם סיגריות או אלכוהול, שניהם סמים חוקיים לחלוטין. סיגריות בפני עצמן אף גרועות ממריחואנה, כיוון שג'וינט לא מכיל זפת, חומרים כימיים וכמובן ניקוטין, שהוכח מעל לכל ספק שמוחדר לסיגריות כדי לגרום להתמכרות. מכל האנשים שיצא לי להכיר שעישנו או מעשנים, אף אחד לא הגיע למצב של התמכרות, או כל מצב שמנע ממנו, רק לשם הדוגמה הקרובה ביותר, ללמוד הנדסה או חשבונאות. רבים מהם, אגב, לא מוכנים לגעת בסיגריות. וזה אפילו לפני שמתחילים להזכיר את הסגולות הרפואיות של המריחואנה שקטונתי מלדעת את פרטיהן פרט לכך שהן מוכחות וקיימות.
האיסור על מכירת סיגריות למי שלא מלאו לו 18 שנים בוודאי לא מהווה אפילו עיכוב מינורי לתעשיית הטבק. צעירים ימשיכו להשיג סיגריות ורובם גם לנסות אותן, ואני מאמין שדווקא האיסור מדרבן עוד יותר צעירים לנסות. אותו דבר מבחינת המריחואנה. לרוב האנשים בארץ אין שום בעיה להשיג חומר, אולי מחבר של חבר של חבר, אבל הם ישיגו אם ירצו. האיסור החוקי לא משנה דבר, ורק עושה את הפיקוח בלתי אפשרי. אני לא ממליץ להתחיל לשווק מריחואנה במרכולים, אבל עולה השאלה למה האיסור החוקי הזה טוב אם בכלל.
השיחות על סמים בבתי ספר הן במקומן, אין ספק. השאלה היא, האם הסבר בגובה העיניים על סמים לפי סוגים לא ינחל הצלחה גדולה יותר מההתנשאות של "זה אסור וזהו?" בתור אדם שהיה בן נוער בעבר הלא-מאוד-רחוק, זה רק הופך את העניין למסקרן יותר.
כמויות אדירות, באמת, של אנשים מעשנים מריחואנה בתדירות מסוימת ואפילו יותר ניסו לפחות פעם אחת. אם כולם היו מתדרדרים לסמים קשים, החברה בישראל כבר מזמן הייתה מתמוטטת ומכילה יותר עבריינים מאנשים שומרי חוק, לא בניגוד לעובדה שאם שתיית אלכוהול מתונה הייתה גורמת לאלימות מצד בני נוער ואנשים בוגרים נורמטיביים כל אחד מאיתנו כבר היה סובל מהעובדה הזו אם לא נעשה אלים בעצמו.
כהערת צד, כמה הורים בימינו מלעיטים את ילדיהם ברטאלין ללא הצדקה? רטאלין, שאגב, הינו חומר כימי שמכיל את אותו חומר פעיל המצוי בקוקאין, וכמובן ממכר הרבה יותר ממריחואנה. כמה מהילדים הללו יכלו להסתדר ללא התערבות כימיקלית? האם העובדה הפשוטה שהוא חוקי ומריחואנה אינה לא הופכת את העניין לאבסורדי מעט?

איך הדבר מתקשר לבני נוער? מעבר לשטות של האיסור לשתות אלכוהול מתחת לגיל 18 שלא ממש נאכף או נלקח ברצינות לדעתי בשום מקום בארץ, אני חושב שתוך כדי חשיפת הסיכונים ועיגון גיל הצריכה המותר בחוק, אפשר לאפשר לבני נוער להתנסות. אני גם באמת לא מאמין שהפיכת מריחואנה לחוקית תגביר את הצריכה שלה.



הבהרה
כותב הפוסט אמנם דוגל בדרך חיים של "'I'll try anything once" אבל עם הסתייגויות מסוימות. הוא לא דוגל בצריכת כימיקלים מכל סוג שהוא או סמים הנחשבים "קשים". הפוסט נכתב כדי לעורר דיון וכדי להעלות את הסוגיה של ההבדל בין סוגי הסמים, שכולם נמצאים תחת אותו סעיף בחוק, והשאלה האם הדבר מוצדק.
נכתב על ידי , 20/4/2009 17:17   בקטגוריות קצת רצינות, בבקשה, תראו, פוסט!  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-2/5/2009 16:45
 



על זוגיות ובגידה 2, או aftermath


קודם כל: זה מאוד נחמד כשיש לך חברה שתספר על כל מה שעשית במספר הימים האחרונים ותחסוך את המאמץ ממך



הפוסט הקודם, למי שעוד לא דיבר איתי על זה, נחל הצלחה ויצר אופציות שונות להמשכים, וגם העלה שאלות שקשורות בעקיפין לנושא שמצריכות דיון בפני עצמן. הגיבה לו לפחות מגיבה אחת שלא הגיבה מעולם קודם וכמה מגיבים שאני יודע בתור עובדה שקוראים אבל מגיבים רק לעיתים, ככה שאני די מרוצה, וכן, יבואו המשכים לסדרה, רק לא בדיוק כרגע, אלא כשיהיה לי יותר זמן.
התגובות של "בלתי מתקבל על הדעת" היוו אחוז לא באמת מפתיע. כולן, אגב, היו של נשים, ורק ענת התייחסה לסיבה שבגללה נשים חשות ככה בצורה גורפת לפני ששטחה את הטענה שלה. גם היא וגם אניגמה דיברו על עניין של חילופי זוגות, נחמד שאנחנו חיים בתקופה ליברלית (ומצד שני, השרשור שלי עם טיטוס העלה טענה שכנראה לא כל-כך) בני העלה נקודה של אגו, שאני מסכים שבהחלט יתכן שקשורה לחלק מהמקרים (למרות שלדעתי קשר שמבוסס על אגו הוא לא בריא מלכתחילה). אראמיס ובימבה הוכיחו שיש סיבה שהם ביחד, שניהם טענו שצריך לבדוק כל מקרה לגופו.



בקשר אלי: מהסיבה היחידה שמעולם לא הייתי במצב הזה, אני לא בטוח איך אני אתנהג במקרה של בגידה, מה שכן, אני מתייחס לאחרים כמו שאני מתייחס לעצמי, וכל עוד אני רואה מצב שאולי, בעתיד, יכול לקרות לי מצב כזה, אני לא רואה סיבה לפרק קשר ארוך טווח על סמך בגידה חד-פעמית. בהתייחס לאיך זה ישפיע על המשך הקשר - אני ממש לא יודע, מאותה סיבה שאף אחד אחר שלא היה במצב הזה יכול לדעת איך זה יגרום לו להרגיש. כולנו יכולים רק לקוות שלנו (וכדאי שגם לבני הזוג שלנו) זה לא יקרה.
אגב, הדעה הקודמת שלי, לפני הדיון עם ש' וכתיבת הפוסט, הייתה החלטית ונחרצת בדיוק כמו רוב המין הנשי שהגיב לפוסט.



סיימתי לראות את העונה השלישית של "24", ולפני שאני אנהל שיחות ארוכות עם אנשים אני כנראה לא אבין למה כל כך הרבה טוענים שהשנייה גרועה והשלישית טובה. יש לי רק סיבה אחת ויחידה לחשוב ככה, אבל אולי זה כי אני פחות מתרשם מאיומים ביולוגיים ויותר מגרעיניים. לפי זה, אגב, את הרביעית, שאני כרגע שליש לתוכה, אני אמור ממש לאהוב ובינתיים זה אכן מתקיים. הדברים שכן הפריעו לי לגבי היותו של ג'ק באוור חסין כדורים, אגב, לא מסתמנים שהולכים להיפסק, אבל הדברים שאני כן אוהב, כמו הנטייה של ג'ק באוור פתאום לשלוף את האקדח שלו ולירות פעמיים בחזה במקרה הטוב או בברך במקרה הרע של מישהו לכל היותר 12 דקות אחרי הפריים הראשון שלו, גם נראות חלק קבע מהסדרה. משהו חדש שהפריע לי היא תוחלת החיים של שוטרים (ניחא), מאבטחי CTU (גם כן ניחא), ורבאק, אנשי השירות החשאי (ממש לא ניחא). לא שבאמת עברתי איתם אימונים או משהו, אבל אם היה כל כך קל להרוג אותם, הייתם נותנים לי שלושה חודשים ושלושה אנשים בכושר ממוצע ומעלה והייתי מתנקש בברק אובאמה בלי הרבה בעיה. 
אין ספק שיש כמות נכבדת (ומפתיעה) של דמויות אהובות ששורדות את העונה השלישית, הבעיה עם תחילת הרביעית היא שאף אחת מהן לא ממש שרדה את המעבר בין העונות. בינתיים אני מקווה לתחלופה גבוהה במשך העונה הזו, כי אני לא סובל חצי מ-CTU.
את העונה החמישית כבר סיימתי להוריד, את השישית אני עומד להשיג, ככה שרשמים עוד יבואו בעתיד, הו כן.



ואמנם זה לוקח הרבה יותר זמן, אבל גם להוריד באפי במקביל (וגם כאן, התחלתי בעונה השנייה) מספק לי שעות של הנאה, ראיתי את הסדרה בימי נערותי הפוחזים אבל לא באופן לחלוטין סדיר, החל מהעונה השלישית התחלתי להפסיד הרבה מאוד פרקיםשלא לדבר בכלל על שתי האחרונות, אותן בליתי בצבא. אז יש מה להשלים, ובכלל, המצב שיש כאן ולא ב-"24", של "hey, I've seen that before" דווקא די מתאים לי, במיוחד כשהוא קורה ממש ממש מעט.



הפוסט הבא, בתקווה, כבר יעלה נושא חדש לדבר עליו.
 

 
עדיכה: וידויים חושפניים (כי תודו שהתגעגעתם):
אני אוהב גפילטע פיש. באמת, מה יכול להיות כל כך רע בקציצות דגים? אני מודע לזה שזו אימת רוב באי החג, אשכנזים ומזרחים כאחד, אבל בחיי שזה היה טעים.
נכתב על ידי , 14/4/2009 14:32   בקטגוריות תראו, פוסט!, ביקורת, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-16/4/2009 17:23
 



על זוגיות ובגידה


פוסט בהשראת בני. לשם שינוי, לא פוסט תגובה, אלא רק משהו קצת יותר עמוק ונייטרלי מהפוסטים האחרונים שלי שאני חש צורך לכתוב עליו. אם זה לא ברור עכשיו, רק בדקו את מספר הפעמים שדיברתי על "זוויות מבט" בגוף הפוסט.



כמו שכתבתי, ביום חמישי היה לי את מועד ה-ב' בהסתברות, ממנו יצאתי אחרי רבע שעה, כי באמת שהוא היה הרבה יותר קשה ואני לא מאמין שהייתי משפר את הציון שלי. תודה לאל על חוקי יציאה מוקדמת של מועדי ב' שמשמרים לך את הציון ממועד א' במידה והוא עובר. זה לא יותר מדי הפריע לי, ידעתי שעשיתי משהו נכון כשיצאתי, הבעיה הייתה ונשארה במועד א' ואותו אי אפשר לשנות. מה שכן, הדרך שלי חזרה לחדר עוברת סמוך לחדר של נדב, שאמנם היה מבחן, אבל שכן שלו, נקרא לו ש' לאו דווקא בגלל שזו האות הראשונה של "שכן", היה בחוץ, מעשן נרגילה, ולי לא היה משהו יותר טוב לעשות.

מהשיחה הזו אני יכול להתחיל סדרה שלמה של פוסטים, כי ישבנו ודיברנו לפחות שעתיים. כבר הרבה זמן לא הייתה לי שיחה מגרה מחשבתית כמו זו, בה כיסיתי כל כך הרבה נושאים. אני ארחיב פה על אחד מהם - זוגיות ובגידה



ככל שאני מדבר על זה עם אנשים אני נחשף לזוויות מבט שונות לחלוטין, ואני מבין מאיפה הן באות. אמנם אמון הוא ערך עליון אצלי, בצורה ממש קיצונית (אני לא בקשר עם אמא שלי כבר יותר משנתיים וחצי בגלל כפירה באמון), אבל כשמדובר בקשר זוגי, ש' דיבר על זה שהוא יכול להבין דברים כאלה. לדבריו, זה שאתה בוגד לא אומר שאתה לא אוהב את בת הזוג, או את הילדים אם כבר יש לכם כאלה, אלא פשוט שהמשיכה המינית היא לא כמו פעם, ואחרי שנים, אין סיכוי ממשי שהיא תישאר זהה. מצד שני, אין גם סיבה לפרק קשר של שנים, קשר משפחתי חם, בגלל מעידה חד-פעמית. זו ממש זווית המבט שלי, אבל היא כן גרמה לי לחשוב.

לבני זוג לוקח הרבה מאוד זמן להכיר לעומק. בכל שלב ביחסים יש גם פנים אחרים של היכרות. היכרות של דייטים היא לא היכרות של שינה הדדית אצל הצדדים, ושני אלה לא דומים לקשר של ממש לחיות עם בן\בת הזוג. בקשר לנישואים זה כבר נתון לויכוח, אבל גם אם נתעלם מזה, נגיע למסקנה שאתה לא באמת יכול להכיר את בת הזוג, על כל הדברים שתאהב בה או לא, בלי קשר לאורך הקשר כל עוד לא עברת את השלבים הללו. הקשר יכול להיראות אידיאלי ולהתפרק בחטף ברגע שעוברים לשלב אחר (אני מתייחס בעיקר לשלב של לעבור לגור ביחד).
ומה הנקודה שלי? מצאתם התאמה. בלי עין הרע, זה לקח מספיק זמן. עברתם את השלבים ביחד, עברתם קשיים אבל התמדתם והקשר פורח. ואז, כשאתם כבר מבוססים בקן משפחתי, אחרי שנים עם אותו בן הזוג, הוא פתאום מועד חד פעמית. הוא מספר לכם שבנקודה X עם אדם Y הוא עשה משהו שלא ציפיתם שיעשה.
השאלה - האם שווה לפרק את החבילה בגלל זה? תהליך גירושין הוא לא סימפטי עפ"י רוב, לא לבני הזוג ועל אחת כמה וכמה לא לילדים. זה אפילו בלי להחשיב את העובדה הפשוטה של ההבדל בין "זיון" ל"מעשה אהבה", והעובדה שכן, עדיין יש אהבה בקשר והוא עדיין מביא סיפוק והנאה לבני הזוג. כמו כן, מה הסיכוי להשיג קשר כזה שוב, בנקודה שבה נמצאים? 
חשבו על זה. האם זה לא לגיטימי שהמשיכה המינית תפחת, בכל זאת? העובדה שהמשיכה המינית פוחתת בוודאי אפילו לא מרמזת על כך שהצורך פוחת. הדבר בלתי נמנע, וההבדל בתרחישים כבר תלוי באופי של שני בני הזוג יותר מכל דבר אחר. שלושה אנשים שדיברתי איתם על זה הציגו זוויות מבט שונות, וכלן שונות משלי. חלק הייתי מוכן לקבל וחלק פחות, אבל מה שבאמת מעניין אותי אלו הדעות שלאנשים מסוימים אחרים שקוראים אותי או לא בהכרח, שלא לציין שזה סקר אנתרופולוגי מרתק לבדוק את התפלגות הדעות בין המינים, הגילאים, והמצבים הזוגיים.



אני יכול רק לקוות להיענות, אם תהיה מספקת אני גם אכתוב פוסט aftermath שמסכם את מסקנותיי בעתיד הקרוב.

נכתב על ידי , 5/4/2009 19:39   בקטגוריות מחשבות שעוברות לי בראש באופן לא רציף, אהבה ויחסים  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-19/4/2009 18:56
 



כמה דברים קטנים לפתיחת חודש


זהו זה. אחרי בצורת (מבורכת) של תשע שנים לערך, מאז המחלה בטירונות (שכמובן קרתה כשהייתי בבית), אחרי שלפני כמה שנים פתאום שמתי לב לזה ש-היי, המון זמן זה לא קרה, ואחרי שעשיתי כל מיני דברים שהשתיקה יפה להם עם החברה כשהיא הייתה חולה ושרדתי - נגמר.
אני חולה.

כמובן, לא יכל להיות זמן יותר טוב להתחיל להיות חולה מיומיים לפני המועד ב' שלי בהסתברות (שהיה היום. יצאתי אחרי רבע שעה כדי לשמר את הציון שלי ממועד א', שאולי היה לא מספק בזמנו, אבל כנראה יותר גבוה ממה שהייתי מקבל אם הייתי נשאר לעשות את המבחן היום), ולכן ישבתי בלימודים אצל נדב ושתיתי כמויות של תה שאני באמת לא מבין איך לא סיפקו לי הרעלת קפאין זוטרה, לכל הפחות, ועוד עם הכמויות המזעריות של הקפה שאני שותה בימינו (גם אם הוא "קפה נאצי", כמו שנדבר קורא לו כי אני שם שתי כפיות גדושות של טייסטר'ס צ'ויס), עד שנכנעתי ולקחתי כדורים.

אנשים שאומרים "בלי כדורים זה עובר תוך שבוע ועם כדורים תוך שבעה ימים" לא יודעים על מה הם מדברים, בחיי. אמנם עוד לא החלמתי לגמרי, אבל בהתחשב בזה שמצבי נעשה רע יותר ויותר עם הזמן ובינתיים אני כבר מרגיש די בסדר כשהכדור הראשון נלקח אתמול בסביבות שבע בערב - אני חושב שהוכחתי לעצמי שיש טעם בזה.



אני אנצל את במה זו להתנצל בפני מי שהיה לו העונג המפוקפק לדבר איתי במספר הימים האחרונים, אבל כשאני כותב פוסט כמו האחרון ואתם מתעקשים להתעלם - הבאתם את זה על עצמכם. היחידה שלא ספגה רטינות, מבט זועם (או במקרה של נדב, שחש צורך להודיע לאנשים נוספים שיש לי יום הולדת, איומים בחניקה) היא אמא של סקאי, שאיתה צריך לשמור עם יחסים טובים. מזל שדי מהר הגענו לשתיקה מעיקה וסיימנו את השיחה.
נכתב על ידי , 2/4/2009 12:35   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, סתם פוסטים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-5/4/2009 19:34
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)