לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2005

המבחנים, יום הסטודנט, או למה תכנון מראש הוא חסר טעם


ספוילר: לפחות החצי הראשון של הפוסט עומד להיות התבכיינות, מותר לי. אני אעשה הפרדה בין שני החלקים, למקרה שמישהו באמת מעוניין לדעת מה היה ביום הסטודנט בטכניון.

 

הגיע הזמן שאני אעדכן, צריך לעשות משהו עם עצמי.  דווקא תכננתי לעדכן, קודם אחרי הטרימסטר במתמטיקה, אחר כך אחרי הטרימסטר בפיזיקה, אבל הלך לי מספיק גרוע בשניהם כדי לא לרצות להקדיש פוסט שלם לכל אחד.  מה גם שהם ממש הוציאו לי את החשק. בשלושת השבועות האחרונים לא כתבתי מילה (עד שלשום, אחרי הבגרות במכניקה), קראתי אולי עשרה עמודים בצופן דה וינצ'י (עד שהבאתי אותו למרצה בטריגו ואמרתי לו שיש לו זמן עד אחרי שיסתיימו המבחנים לקרוא אותו) ובאמת שאת מספר היציאות שלי אפשר לספור על כף יד אחת. תוך שני טרימסטרים, המכינה הזאת שברה אותי לגמרי.
בתחילת השנה סיפרו לנו שרק 70% בערך ממי שמתחיל את המכינה מסיים אותה, אבל שכחו לספר לנו שהממוצע נשאר ממוצע טכניוני גם אחרי שהאנשים שממש מתקשים פורשים. מה זה ממוצע טכניוני? 65, פלוס מינוס. מה זה נותן בטכניון? תואר, ותואר מהטכניון בכל ממוצע שהוא זה דבר מכובד. מה זה נותן במכינה? כלום, אלא אם כן הממוצע המשוקלל של הבגרויות שלך כל כך נמוך שאפילו למדעי הסביבה והגאודזיה לא היית מתקבל.
להנדסת חשמל זה בטח לא מקרב אותך (וכשאני אומר "אותך" אני מתכוון "אותי"), כי אם הממוצע המשוקלל של הבגרויות שלי הוא 96 וקצת עודף ואני לא קרוב אפילו, ממוצע מכינה 65 בטח לא יכניס אותי. וכשאני כותב 65 זה תשקיף די אופטימי בהשוואה לקטסטרופה שהיו מבחני הטרימסטר.  אני מסתכל על רשימת הדברים לעשות, ועל ה-85 שרציתי לקבל במבחני המכינה (ושכבר מחקתי מזמן) ומבין כמה זה היה מגוחך מצידי. זה היה יכול להיות מצחיק אם זה לא היה עצוב.
טוב, דלת אחת נסגרה, אבל יש עוד כמה. אחת מהן היא הבגרויות, כמו זאת המכניקה שהייתה השבוע. קלה בצורה כמעט בלתי מתוארת יותר מהמבחן טרימסטר זה בטוח, אבל ארגון לא נכון של הזמן עדיין גרם לי לעשות כמה טעויות (אני אחסוך את הפרטים, כי למי שלא למד אף פעם פיזיקה זה ישמע כמו סינית, אני רק אומר שבפיזיקה יש בחירה בין שאלות, בחרתי אחת שהתקשיתי בה, ורק לקראת סוף המבחן עברתי ויתרתי עליה ועברתי לאחת יותר קלה). אני מקווה, מצפה, ואם לא הייתי אתאיסט בטח גם הייתי מתפלל ל-85 המצופה מתחילת המכינה. זה עדיין לא יספיק לגמרי להתקבל לחשמל גם אם כל שאר הבגרויות ילכו טוב, אבל זה יקרב אותי.
דלת נוספת היא מלא"ך, מין מסלול כזה בטכניון שנותן עוד סיכוי להתקבל לפקולטה מבוקשת (אם הממוצע בסוף השנה הוא מעל 75, רצוי מעל 80), שנה אקדמית בה אתה סטודנט לכל דבר, אבל בסופה או שאתה עובר לפקולטה אמיתית (לפי הסכם או הממוצע השנתי) או שאתה מפסיק ללמוד.
והדלת האחרונה, אם שום דבר לא יכניס אותי לטכניון, אני אקח את הדברים שלי, את התעודה על הקורסים שכבר עשיתי במלא"ך, ואגיד שלום לטכניון ולחיפה. באר שבע תקבל אותי בזרועות פתוחות, אני בטוח.


 

יום הסטודנט בטכניון

 

החלק היותר נחמד של השבוע היה יום הסטודנט, סליחה,  פסטיבל הסטודנט הגדול ביותר בצפון, כמו שדאגו להזכיר לנו כל רבע שעה. אף פעם לא הייתה לי בעיה עם הופעות שלא עולות כמעט כלום, גם לא עם מוזיקה ישראלית (ומאז שהכרתי את עדי ממש התחלתי לשמוע מוזיקה ישראלית בזמני החופשי), ואני חייב חומר שנהניתי באופן יוצא דופן ולא צפוי בכלל גם מההופעה של ריטה. גם עברי לידר היה שם, מוש בן ארי ועידן רייכל. גם אהוד בנאי, למרות שההופעה שלו הייתה בלילה שלפני הבגרות, והעדפתי לוותר.
אה, כן, ושרית חדד. אני מציין אותה בגלל שאני, טיטוס ודן (איזה יופי לאחד בין חברים מהבית לחברים מהטכניון) הקדמנו למופע של עברי לידר וניסינו להתעלם מהגועל נפש הזה במשך קצת פחות משעה בלי הרבה הצלחה. חוץ ממנה לא הייתה שום הופעה שלא רציתי לראות ולא נהניתי ממנה. קיבלתי הזמנות והמעתי לאקסית בזמן אמת את מוש מבצע את "את", ולעדי את עידן רייכל (שדרך אגב, יודע להרים הופעה חבל-על-הזמן) בביצוע "מילים יפות מאלה". גם יש לי 40 תמונות, פלוס מינוס, וברגע שרק המצלמה שלי תפסיק לעשות בעיות ותסכים להעביר אותן למחשב, אני אוסיף אותן לפוסט. יש מצב שאולי ישיגו לי כניסה חינם ליום הסטודנט של אוניברסיטת חיפה, שם מופיעים בערך כל מי שלא הופיע בטכניון, ברי סחרוף, היהודים והדג נחש. זה יהיה מעולה.

נושא אחר לגמרי, הרחבתי קצת את רשימת המוזיקה שלי, גלשתי קצת לבלאק מטאל מצד אחד ורוק יותר קונבנציונלי מצד שני, ועכשיו אני אצרף את Opeth, Gray Moore, Lost Paradise, ו-Beyond the Embrace לרשימת ההמלצות שלי. גם Joe Satriani, שלמרות היותו בן 200 בערך, הוא אחד הגיטריסטים המדהימים ביותר ששמעתי.

אני אסיים באיחול בילוי נעים לכל מי שהולך לרוקי היום, אני לא אהיה שם (טיטוס הבריז לי, מה לעשות, אז נצטרך למצוא דרך לגרור אותו לרוקי הבא, ביוני).
הגיוני שרק כתבתי על Joe Satriani והשיר הבא שאני אשמע יהיה שלו, הבעיה היא שמילים אין שם (האמת, הם רק היו מפריעות לכשרון המטורף הזה), אז בשביל למלא את החלל, נשים את השיר האחרון של Opeth ששמעתי:

Opeth/ Black Rose Immortal

In the name of desperation
I call your name
A lamentation I sigh
Again and again

Spiritual eclipse
The gateways are closed for me to seek

The night...
A veil of stars, watching
My shadow is born from light
The light of the eye, in darkness

Over troubled waters memories soar
Endlessly, searching night and day
The moonlight caresses a lonely hill
With the calmness of a whisper

I wear a naked soul
A blank face in the streaming water
It is cold in here
Frost scar my coat with dust

Eyes attach to your mute portrait
We spoke only through thoughts
Together we gazed, awaited
Hours brought thirst and the rising sun

Sunbirds leave their dark recesses
Shadows glid the archways

Do not turn your face towards me
Confronting me with my lonliness
You are in a forest unknown
The secret orchard
And your voice is vast and achromatic
But still so precious

Lullaby of the crescent moon took you
Mesmerized, its kaleidoscopic face
Granted you a hollow stare
Another soul within the divine herd

I have kept it
The amaranth symbol
Hiddin inside the golden shrine
Until we rejoice in the meadow
Of the end
When we both walk the shadows
It will set ablaze and vanish
Black rose immortal

It is getting dark again
Dusk shuffle across the fields
The evening trees moan as if they knew
At night I always dream of you

נכתב על ידי , 27/5/2005 12:58   בקטגוריות פסימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ram ב-8/6/2005 05:35
 



הייתי רוצה לכתוב פוסט, וגם: הספירה לאחור החלה


אני אדם חלש. יום שני מבחן טרימסטר במתמטיקה, והמצב נראה חמור מאי פעם, אבל אני לא מצליח ללמוד. וזה לא כאילו אני מנצל את הזמן שלי לדברים אחרים, כי חיים אין לי. הייתי רוצה לכתוב פוסט על איך אני נהנה מהחופש ומה עשיתי מאז שהתחילה חופשת הטרימסטר, אבל באמת אין שום דבר לכתוב עליו. גם לא היה (ולא יהיה) דייט שני. באסה.
חלק מזה היתה בחירה שלי, אני מודה, כשאני נשאר בבית אין לי על מה לבזבז כסף, וזה דבר מאוד חיובי לסטודנט שצריך לממן לעצמו את הלימודים,
עכשיו כבר מאוחר מדי ללמוד, כי למרות מה שאני כותב כאן לפעמים אני מוצא את עצמי מתקשה להביא הוכחות לעובדה שאין לי חיים. עונת ימי ההולדת עכשיו, שזה אומר דן, אחותי ואמא שלי. ביחד עם הנסיעה לאבא שלי זה משאיר לי מעט מאוד זמן פנוי עד מוצ"ש, אני עוד שעתיים שלוש יוצא לאבא שלי, משם לארוחה עם החברים, שאחריה אני בספק אם אני אוכל לזוז, מחר על הבוקר נוסעים לספארי עם אחותי, ונסיים מתישהו אחרי הצהריים. עדיין לא קיבלתי אישור מטיטוס לגבי הגעה אליו במוצ"ש, אז עכשיו אני תלוי לגמרי בו ובזמן שיהיה לנו ללמוד ממוצ"ש עד יום שני על הבוקר, בו נבוא במצב רוח מרומם ככל האפשר וננסה לעזוב במצב רוח לא-התאבדותי. מה שכן, אנחנו נבחנים בקומה שביעית בבניין אולמן, אז קפיצה היא בהחלט אפשרות קבילה. טוב לשמור את האופציות פתוחות במצבים כאלה.

אני אעדכן, בשלב זה או אחר, כשדברים יקרו, למרות שכל מי שקורא את הבלוג הזה כרגע מכיר אותי אישית, נראה לי...
נ.ב. הערה לעצמי: צריך להוריד עוד שירים. או לפחות להרחיב את קשת הלהקות.

Iron Maiden/ The prisoner

On the run kill to eat
You're starving now you're dead on your feet
Going all the way nature's beast
Do what I want as I please

Run fight to breathe it's tough
Now you see me now you don't
Break the walls I'm coming out

Not a prisoner I'm a free man
And my blood is my own now
Don't care where the past was
I know where I'm going ... out

If you kill me it's self defence
If I kill you then I call it vengeance
Spit in your eye I will defy
You'll be afraid when I call out your name

I'm not a number I'm a free man
I'll live my life how I want to
You'd better scratch me from your black book
Cos I'll run rings round you

נכתב על ידי , 13/5/2005 13:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ולהלן הראיות...


הנה כמה תמונות של רגעים נדירים בחיים שלי, ביניהן החדר שלי כשהוא מסודר, החתולה שלי כשהיא רגועה, ואני, דן, תאודור וגיא כולנו באותו מקום באותו זמן...





מימין לשמאל: טיטוס, אני, דודו...





החדר שלי, ממנו אני שולט על האימפריה שלי ובו אני משלים את תוכניתי להשתלט על העולם, ברגע נדיר של ארגון יחסי (בזמן כתיבת שורות אלו הוא כבר נראה שונה לגמרי)





מימין לשמאל: תאודור, גיא, אני, דן מהיום הולדת של גיא לפני חודש... "עד העצם" בהרצליה פיתוח, שניה אחרי ששפכתי חצי בקבוק קורונה על דן (בטעות, אני נשבע!)





ג'ינה, הבייבי שלי...


הבוק של ג'ני, או בשמה הראוי, נינג'ה, החתולה שלי.





דוגמנית הבית של סוכנות קוויקסאנד (ע"ר)





כן, אני יודע שהיא יפה, אבל אל תתנו למראה להטעות אתכם, היא רוצחת אכזרית...





על ההליכון... טוב, לא משתמשים בו לשום דבר אחר אצלנו בבית, אז הוא באותה מידה יכול להיות אתר באנג'י לנינג'ה...





היא רק נראית תמימה, תאמינו לי... בשעתיים שלוש כל יום שהיא ישנה ולא מזנקת בטפרים שלופים מתוך מחסה על עוברים ושבים...

ןלסיום, תמונות יציאה שלי עם עדי:









עכשיו כשיש לי מצלמה דיגיטלית, המשך בטוח חייב לבוא...
נכתב על ידי , 6/5/2005 13:18   בקטגוריות תמונות מחיים חסרי חיים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-19/1/2007 20:28
 



כן, אני ילד מפגר שמתקשה בhtml, וגם- הרי החדשות: היה חופש בפסח


אני לא ממש יודע להדפיס כמו שצריך בעברית. באנגלית לפחות יש לי תירוץ, אני כותב די מהר, אבל בעברית קצת קשה לי להסביר למה. מפספס מקשים ב' במקום ה', ץ' במקום נקודה (החביב עלי, כי באנגלית הנקודה היא על המקש של ץ בעברית) וכו'. את השתיים וחצי שורות של הפוסט הלחוץ הקודם לקח לי קצת זמן לתקן, ואז העזתי עוז וניסיתי להוסיף קישור. עכשיו קישור יש, אבל גם שורה רווח. Primary Objective accomplished, ואני מתכוון להשאיר את זה ככה עד שאני אהיה יותר מתורגל.

ולדברים יותר חשובים: היה דייט ראשון בפסח מזה הרבה מאוד זמן... תסלחו לי על ההרחבה, אבל בשבילי זה מאורע משמח.
אם מישהו מתעניין, לא, לא הפסקתי להכיר בחורות מהאינטרנט, וזאת לא הייתה שונה מרוב הדייטים שלי בעבר. סתם דיברנו באיי סי, ציינתי שאין לי עם מי ללכת למוסד ולכן אף פעם לא הייתי שם (ועכשיו כבר קצת מאוחר בשביל זה), היא הציעה שנלך מתישהו, אני הסכמתי בחפץ לב. בהתחלה היא חשבה שהיא יוצאת באותו יום (היה חמישי), אבל בסוף התבטל, והסכמנו שניפגש, לראות אם נזרום ביחד לפני שסתם נצא למוסד וניתקע ערב שלם אחד עם השניה. אז היינו בצ'יף בר בכפר סבא, ונרגילה, כמה בירות ושעתיים אח"כ היא שאלה אם אני רוצה לבוא למוסד אחרי הכל. התגובה שלי:
"בטח."
ואז: "מה, התכוונת עכשיו?"

אז הלכנו. היא התעקשה לשלם על עצמה, ולימדו אותי בבית לא להתווכח על דברים כאלה. לפחות לא עם בחורות. ניסיתי בנונשלנטיות לקחת את החשבון, אבל זה לא עבד, אז התחלקנו חצי חצי ונסענו למוסד. למרות שאני חובב רוק מושבע, הייתי בערך פעמיים בחיים שלי במועדוני רוק, ואף פעם לא במוסד. יש לי מחסור חמור באנשים ללכת איתם, פשוט. נראה לי שהייתי כפול בגיל מחלק מהאנשים שם, אבל נהניתי כמו שלא נהניתי כבר הרבה מאוד זמן. שכחתי כמה זה כיף, אחרי שלוש שנים פלוס מינוס של יציאה למועדונים הרבה יותר קונבנציונליים (עם קצת בירה ושתיים-שלוש וודקה רד-בול, אני רוקד להכל, גם למוזיקה שלא הייתי שומע בזמני הפנוי גם אם היו משלמים לי). העובדה שהשיר הראשון ששמעתי אותו ערב היה Pull Me Under של Dream Theater פשוט הייתה קצפת על עוגת יציאה שהייתה מעולה עוד קודם, והספיקה עוד להשתפר לפני שהערב נגמר.
במילה אחת, ותסלחו לי על הסלנג הצפוני קמעה, ס-ו-ף.
ועוד לא דיברתי עליה אפילו. אחלה בחורה, זורמת, משוחררת טריה (מתאים מבחינת הגיל) גרה קרוב (לבית במרכז, אם היא הייתה חיפאית זה היה אסון למצבי הכבר מעורער במכינה) וגם נראית טוב... היה קצת משעשע לראות אותה מוציאה את הקולר והניטים מהתיק לפני שנכנסנו למוסד, אבל היא לא נראתה יותר מדי מתוסבכת... שינוי מרענן לעומת האקסית...
בכל מקרה, עוד לא נפגשנו אפילו פעם שניה, אבל נראה שהיא מעוניינת, ואני לא ממהר בכל מקרה... נקווה שניפגש שוב השבוע...

האמת, זה היה ה-highlight של החופש שלי, הרבה יותר מזה לא קרה, שוב נכשלתי בנסיון למצוא זמן פנוי לראות את רם, שוב נכשלתי בנסיון למצוא חוסן נפשי להתמודד עם השיעורים, הייתי אצל טיטוס כדי לעבוד על עבודת הרפרט וסיימנו אותה (קרדיט מגיע בעיקר אליו, אבל הציון יהיה של שנינו, וזה מה שחשוב), סיימתי הרחבה נוספת של השטן ואני מתקרב לאור בקצה המנהרה... יש לי הרגשה שזאת רכבת, בהתחשב בזה שדודו כבר לוחץ עלי לנסות את המודול שלו לשטן באינטרנט.

עוד שבוע ויומיים למבחן טרימסטר ב' במתמטיקה, אח"כ עוד איזה שבוע לפיזיקה. בינתיים, אני יושב ומביט בתרגילים בחדו"א, והם מביטים בי בחזרה, ובעצב. לפחות כבר השלמתי עם העובדה שהמבחנים של המכינה לא יכניסו אותי לטכניון. מזל שיש בגרויות מטעם המכינה גם כן.

חדי עין אולי יבחינו בהשקעה הלא אופיינית אלי משמאל, חלק א' של מוזיקה ששווה לשמוע עם קישורים לאתרים הרשמיים של הלהקות. חלק ב' יבוא בהזדמנות. ואם כבר מדברים על השקעה, מחר אני אעלה תמונות, בעזרת השם בלי נדר. הזדמנות אחרונה להימלט על נפשותיכם.

Luca Turilli. הבן אדם מוכשר בטירוף. הוא היה חלק מ-Rhapsody או משהו, וזו הסיבה היחידה שהוא לא מצוין ברשימה שלי. והנה מה שאני שומע בשבע הדקות האחרונות (ויש עוד 4 דקות מדהימות לסוף...מומלץ בלהט!):

PROPHET OF THE LAST ECLIPSE\ Luca Turilli

She's ready to turn off her life's flame to free all his people from hell but
no... he doesn't want to accept this solution preferring to think of how he can escape Hundreds of them are now coming “friend” is now an ancient word there's no place left to hide in this white icy dungeon no way to survive of the close shadows' fall... shadows' fall...

And so she made her choice seeing Arkan fooling himself with lost hopes She left her lover’s arms and crying, she started to run away... to them!

She looked at him praying... 'forgive me!' but he could not answer at all she was gonna be killed by the mass of those riled now screaming and trying to stop all their pain 'cause she would have been surely tortured by all of those religion's fools he was then obliged to shoot his princess to avoid the brutality of his now... dead old friends

She was now lying there dying in a lake of ice and blood while he, embracing her, was killing them with his red eyes...

WHEN HER BLOOD RAN THROUGH THE DARK ICE THE SURFACE BEGAN TO TREMBLE QUAKES AND THUNDERS CRASHING EVERYWHERE THIS IS ZAEPHYR'S TRAGIC DOOMSDAY WHAT WAS UNREVEALED SO EVEN TO THE PROPHET OF THE LAST ECLIPSE... LAST ECLIPSE

No trace of life around What happened to his ancient town? He hopes it's not a dream but the sun is now lighting him...

WHEN HER BLOOD RAN THROUGH THE DARK ICE THE SURFACE BEGAN TO TREMBLE QUAKES AND THUNDERS CRASHING EVERYWHERE THIS IS ZAEPHYR'S TRAGIC DOOMSDAY WHAT WAS UNREVEALED SO EVEN TO THE PROPHET OF THE LAST ECLIPSE... LAST ECLIPSE
נכתב על ידי , 5/5/2005 20:56   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט- פסח, וגם: לא, עדיין אין תמונות...:-(


הDrider Assassin נוחתת מהתקרה בצד השני של החדר, ואחד מחיצי החומצה שלה חולף בשריקה מילימטרים ספורים ליד הראש שלי, גובה שריטה קלה וקווצת שיער. אני לא ממש מרגישה את הכאב. יותר תסכול. אני שונאת Drow Elves, שונאת עכבישים, ורק הגיוני שאני אשנא את השילוב בין שניהם. רוב הDriders נופלים די בקלות, אבל זאת פשוט מסרבת. השותף קל-ההדק שלי מתוסכל לפחות כמוני, והוא מביע את התסכול בכך שהוא חורך קצת את השריון שלי בקסם מכוון בצורה עלובה. Bastard Sword קסומה בכל יד, אני מודיעה לו מה יקרה כשיהיה לי זמן להתפנות אליו. הDrider Assasin מנצלת את ההפוגה כדי להיעלם שוב, ממש לפני הפנים שלי. אני שולחת מבט אל התקרה, אבל כל שנשאר היא צללית חולפת של גוף עכבישי. אחרי שניה אני מנבאת את המקום הבא שבו תופיע. אני מזנקת מעל גוף הפנתר של הFamiliar שרק כרגע הגיע לסייע לי ורצה לעברו השני של החדר. הDrider Assasin יורדת שוב, בגבה אלי, ושתי החרבות שלי ננעצות בגופה כמעט עד לניצב. היא מדדה הצידה לרגע, ואז נופלת, ואני מתפנה לחוש כאב ולגעור בקוסם שלצידי.

********

יום שלישי דווקא היום, ועוד מעט עשר בבוקר. כן, קמתי במיוחד כדי לעדכן את הבלוג. אתמול לא היה לי זמן, כי עזרתי לעדי (שוב) עם הפרזנטציה שלו באנגלית. אלוהים אדירים, אני צריך להצטרף לסדנת מכורים לאינטרנט.
תמונות עדיין אין, לפחות עד שאני אשיג תוכנת עריכה נורמלית שמסוגלת לערוך איכות בנוסף לגודל, כי האיכות הטובה (לא הכי טובה, פשוט טובה) של המצלמה יוצרת תמונות גדולות בערך פי 5 ממה שיתנו לי לשים כאן. אז בסופ"ש רוב מה שיעלה לכאן הן תמונות שרק חמישית מהן באמת משנה, שזה אומר, בגדול, תמונות של הנינג'ה, או כמו שאנשים אחרים בבית שלי קוראים לה מסיבה לא מובנת, החתולה. אולי גם אחת שלי, בשביל הפינה משמאל למעלה. לא הרבה יותר מזה. אבל זאת התחלה.
אני נאלץ לקצר, קריאת הבלוג וההגבה ל
>פייה לקחה את רוב הזמן שלי הבוקר, אז עדכון מזורז של מה שעשיתי בחופש, אולי משהו יותר משמעותי יבוא מאוחר יותר:

דייטים: 1
יציאות לחוף: 1
יציאות עם עדי: 1
ימים אצל טיטוס: 2
אפוקליפסה עכשיו: 1
עבודת רפרט: 1
סמירנוף אייס: 4
קורונה, ובירה אחרת, פחות מזוהה: 6
יציאות למוסד (כן, אני יודע, אני באמת קצת מבוגר למקום): 1
בוחן להגשה בפיזיקה: 1
שיעורים אחרים, באופן כללי: 0
הרחבות של השטן: 1
שעות משחק עם החבר שלי מארה"ב: ~50
הזמנות למימונה: 3
היענות להזמנות: 0

חיים? מישהו אמר חיים? לא, בטח היה נדמה לי. לאור מה שהולך להיות השבוע הזה (אתמול נשארתי עם טיטוס רק עד שש וחצי, אבל זה כי הוא היה צריך ללכת, היום הוא לא צריך, גם לא מחר או מחרתיים) קשה לי להאמין שממש יהיה משהו. עוד פחות משבועיים מתחילים המבחנים, ואני עוד צריך להשקיע בדייט שלי ולראות אם זה יתפתח למשהו בין לבין. עדכון יבוא. עד אז, הנה מה שאני שומע (קמתי בהרגשה של נוסטלגיה):

Guns and Roses/ Sweet Child of Mine

She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that special place
And if I'd stare too long
I'd probably break down and cry


Sweet child o' mine
Sweet love of mine


She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds me of a warm safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by


Sweet child o' mine
Sweet love of mine


Where do we go
Where do we go now
Where do we go
Sweet child o' mine
נכתב על ידי , 3/5/2005 09:35   בקטגוריות סתם פוסטים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)