לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

6/2006

Everybody else is doing it, so why can't I? וגם: מה נעשה באמת?


נו, אתה רואה, זה כבר הנושא החם. ועכשיו כל ישרא ולהקתו כותבים על זה, וגם אני.

 


 

ההרתעה הישראלית אף פעם לא הייתה מרתיעה במיוחד. ומצד שני, קשה לי לחשוב על משהו שיכול להיות מספיק מרתיע כשאנחנו עושים אותו מצד אחד ונסוגים מכל שטח שהפלשתינים משום מה החליטו שצריך להיות שלהם, בלי קשר לזה שהם לא באמת לאום והסיבה היחידה שהם פה היא בגלל שאנחנו היחידים בלי השכל בסביבה שמוכנים לסבול את הקיום שלהם בארץ שלנו.

 

מה נשתנה הלילה הזה? שבכל הלילות חמאס היו ארגון טרור ועדיין יכולנו לחיות באשליה שרוב הפלשתינים לא תומכים בטרור, עד כמה שברור היה להרבה אנשים, אני ביניהם, שזה לא באמת נכון. הלילה הזה, הלילה הזה חמאס עומד בראש מערכת השלטון הפלשתינית וממשיך לקחת אחריות על התקפות כמו זו האחרונה. אני לא רואה בחטיפה אירוע יותר גרוע מכל דבר אחר, כי דין חטופי צה"ל אחד הוא, למקרה שמישהו שכח. חייל חטוף מעולם לא חזר בחיים לישראל. מה שאי אפשר לומר על מחבלים וחזרתם לעזה.

מה שאני חושב שנעשה (או לא נעשה), מה לדעתי אנחנו צריכים לעשות (מישהו אמר "אש בשדה קוצים?") וממי אנחנו צריכים ללמוד (הצ'צ'נים כן מפחדים, בזה אני בטוח) לא משנה בכלל. גם לא למי אנחנו צריכים להגיד "תקפצו לנו" ולמי "אנחנו בסך הכל הולכים לעשות את מה שעשיתם באפגניסטן ובעיראק". כל "פעולה צבאים נרחבת" שאי פעם עשינו לא הייתה נרחבת מספיק, ועכשיו בטח שלא תהיה מספיק, כשהחמאס עומד בראש הרשות. אני מאוד פתוח לאפשרות של שלום, כשהיא עדיין תפקה. כיום, היא לא.

 

גאד, ממש קיויתי שאני לא אצטרך לכתוב יותר פוסטים כאלה.

נכתב על ידי , 27/6/2006 16:45  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ubermensch ב-5/7/2006 18:32
 



I have just two words to say


.FUCKIN' OW

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(פוסט אמיתי יבוא בהמשך).

נכתב על ידי , 23/6/2006 15:45   בקטגוריות סתם פוסטים  
124 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-4/7/2006 18:02
 



אל תחשבו על זה אפילו, וגם: קצרים



הראשון שאומר "אמרתי לך" יסבול יסורים שאני לא מאחל לאף פקצה. אני רציני לחלוטין.

טוב, חוץ מהעובדה שאין ממש יסורים שאני לא מאחל לאף פקצה.

 


 

אז כן, ישבתי, וכן, שקלתי את הבלוג לחיובי ולשלילי, ולפחות בינתיים השלילי ממש לא משתווה. אז עדיין אפשר להחשיב את הפוסטים שלי כתקופת נסיון שכזו, שבה אני מקווה שהמודעות שלי למה שהולך פה תפחת, כי אני לא מספיק נאיבי להאמין שיחול איזשהו שינוי מהותי בהוויה הבלוגרית. לא עכשיו, ואולי לעולם לא. מה שאתם כן יכולים להיות בטוחים בו הוא, שאם אני אכן כן אפרוש בסופו של דבר, אני לא אחזור. לא לכאן, לפחות, או לא במתכונתי הנוכחית.

ועכשיו לענייננו.

 


 

אני: "טוב, אולי מספיק?"

היא: "עדיין לא."

אני: "אולי נסיים להיום?"

היא: "נו, עוד פעם אחת."

אני: "את רצינית? כמה פעמים ברצף את יכולה לעשות את זה?"

היא: פעם אחרונה ודי?"

אני: "אני כבר מעורפל ממחסור במזון... תני לי ללכת הביתה..."

היא: "נו, אני רוצה לגמור היום."

אני: "את כבר גמרת אותי. אני לא מסוגל יותר."

היא: <מבט מאוכזב.>

אני נשבר: "טוב, אם את רוצה, נמשיך עם זה מחר."

 

שיחה ביני לבין ז'אנה, השותפה שלי לשני הפרויקטים במבוא להנדסת תעשיה. אתמול היינו יותר מעשר שעות ביחד. היא לקחה לי שעות שינה, שלא לומר זמן להתכונן לבוחן שהיה לפני זמן קצר. נו, שוין. לפחות הייתה לה את ההגינות לתת לי להעתיק בתמורה למה שהיא עשתה לי אתמול.

אני תמים! מיאו, I say! מיאו!

 


 

במרכז זיו ליד הטכניון יש איזשהו מרכול שלא שמתי לב אליו ברצינות עד שלשום. רשום עליו "דראגסטור 25 שעות." עשרים וחמש. מה שהעלה לי כמה שאלות:

 

- אמנם דראגסטור זה בדרך כלל "בית מרקחת", אבל הכתובת אכן מעלה את השאלה אם לזה הם אכן מתכוונים או שמי שיצר אותו באמת היה על משהו.

- אם אני אכנס ואשאל "איך 25 שעות ביממה?" הם יענו לי "אנחנו קמים שעה קודם?" והאם הם בכלל מכירים את הגשש?

- אם עברתי במרכז זיו פעמיים כל יום במשך שני סמסטרים, כמה מעופף אני צריך להיות כדי לא לשים לב לכזה דבר אף פעם? (ואת, אל תעני! אז עברתי לידכם בלי לראות אתכם, ביג דיל!)

 


 

בתור הקדמה, שבוע הבא הולך להיות היום הולדת שלה, במפגש בלוגרים שככל הנראה יאפיל על שלי די בקלות, אבל מצד שני באמת ידרוש אנשים עם תואר בלוגיסטיקה כדי לארגן. מעניין אותי גם מה תהיה ההשקעה הכספית, כי אני זוכר כמה שלי עלה ונראה כאילו בשלה יהיו בערך פי 2 אנשים.

אז לפני שאני אסטה לגמרי מהנושא, מזל טוב, ילדה!

 


 

לפוסט הקודם שלי הגיעו כמה וכמה אנשים חדשים, הוא גם קיבל הפניה אצל אנשים שאני בכלל לא מכיר, ובגדול השיג לא מעט תגובות, ובניגוד לפוסטים אחרים, לא רק בגלל שאני חייב לענות לכל מי שמגיב לי ולהגיד את המילה האחרונה.

Gotta love the irony.

 


 

אם כבר מדברים על תגובות, בשקט בשקט הפוסט הזה עבר את ה-200. תודות מגיעות לה ולה, שבלעדיהן, ובלעדי כל האחרים שמגיבים לי בשרשורים באורך הגלות, הדבר לא היה מתאפשר.

מישהו רוצה לעזור לי להגיע ל-300? ~_^

טוב, אז לא.

 


 

הגעתי לקטע ארוך של בלדות אנונימיות בספר השירה שלי. דברים שהספקתי ללמוד:

- יש המון, אבל ה-מ-ו-ן בלדות שהנושא שלהן הוא מישהו שמת.

- כששם של מישהו מופיע בכותרת של שיר, זה אומר שהוא הולך למות או כבר מת.

- זה שלבלדה קוראים "שני העורבים" לא אומר שלא יכולה להיות בלדה על אותו נושא בדיוק שקוראים לה "שלושת העורבים."

- לא רק לאירים יש שירי שתיה. ובנוסף, לאירים אני לא חושב שיש שירי עישון. וכן, אני רציני לגמרי.

 


 

,Say that I should say I love ye

?Would you say 'tis but a saying

,But in love in prayers move ye

?Will you not be moved with praying

 

,Think I think that love should know ye

?Will you think 'tis but a thinking

,But if love the thought do show ye

?Will ye lose your eyes with blinking

 

,Write that do I write you blessed

?Will you write 'tis but a writing

,But if truth and love confess it

?Will ye doubt the true inditing

 

,Now, I say, and think, and write it

,Write, and think, and say your pleasure

,Love, and truth, and I indite it

.You are blessed out of measure

 

 

" Nicholas Breton, "An Assurance -

 

.my readers, you are blessed out of measure

 

 Quicksand -

 

נכתב על ידי , 21/6/2006 12:54   בקטגוריות מחשבות שעוברות לי בראש באופן לא רציף, סתם פוסטים, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
93 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'רנובוג ב-14/7/2006 22:00
 



דברים שמפריעים לי, או: ישראבלוג - הגועל נפש זה כאן


והנה אני שוב, בסמיכות כמעט מטרידה לפוסט הקודם, מפרסם עוד פוסט. הפעם, יש לו מטרה רצינית (או, כן, זה עוד פוסט רציני). בנוסף למטרה הזו שלשמה אני כותב את הפוסט הזה, הוא יגרום גם להרבה אנשים, מפורסמים יותר ופחות, שאני מעריך יותר ופחות, לכעוס עלי, אני מאמין. שוב, זו לא המטרה שלי, ואני בכלל חושב שאני בלוגר שולי שאף אחד לא צריך להתרגש ממה שהוא אומר, אבל ככה זה.

 


 

זה כבר כמה שבועות שהפוסט הזה נשקל אצלי בראש, פחות או יותר מהפוסט הראשון שיצא במשחטה. אני מאמין שפחות או יותר ארבעה קוראים מכל חמישה מכירים את הדבר הזה (ואני אומר "דבר" for a lack of a better word), ומסתבר שיש מספיק והותר אנשים ש"קוראים", שימו לב למרכאות, אותו, כי הוא היה בראש טבלת הפעילים אחרי פחות משבוע לקיומו, ודי ריסק את השיא, שאני חושב שעד לאותו רגע הוחזק ע"י חרוטון למספר שיא של תגובות בפוסט ראשון. הוא ממש לא עלה לרשת בקול ענות חלושה, הוא פורסם ביותר בלוגים ממה שאני יכול לספור, ובלוגים מפורסמים, ככה שהכניסה אליו הייתה בלתי נמנעת. גם אני חטאתי, בפוסט הראשון, ועוד פעמיים שלוש לאחר מכן, כשהוא פורסם בלי זיהוי (כשמישהו שם לינק "תיכנסו לכאן", ואני מסקרנותי החתולית הטבעית בדקתי לאן הלינק מוביל).

בפוסט הראשון גם הגבתי, ואני חושב שהתגובה הזו שלי ממצה את מה שאני חושב לא רע בכלל. מאז לא נכנסתי מרצוני למחשטה, עד לפני רגע, כשנכנסתי כדי להשיג לינק לאותה תגובה ממקודם ולבלוג עצמו.

אני לא מכיר את סתם בחור, אמנם הייתי מודע לקיומו גם בשמו הקודם, אבל אף פעם לא יצא לנו לשוחח באופן רציני, והאמת היא, שאם הרגשתי קצת חסר בהתחלה, כל הערכה שאולי הייתה לי כלפיו למרות אי ההיכרות בינינו דעכה אחרי שהבלוג הזה עלה לאויר. העובדה שחבורת האנשים ששומרים על קיומו עוד מנסים להצדיק את קיומו באמתלות שונות ומשונות לא משנה את העובדה, שהעסק כולו מכוער, ואם תסלחו לי על השימוש במילה, מטריד ביותר.

אם אני לא טועה, מחקתי שניים אם לא שלושה בלוגים מרשימת הקבועים שלי אחרי דיון קצר עם בעליהם על הסיבה שבגללה הם קוראים את הבלוג, שלא לומר מגיבים שם באופן קבוע או נמנים על הצוות. לא מצאתי סיבה בעצמי לתת יד לזבל הזה, ולא, גם לא התגובות של חרוטון, שהבנתי שהן משעשעות כמו הבחור עצמו הן לא סיבה. מה לעשות, קשה לי לקרוא אנשים שאני לא מעריך. אחרים אני עדיין קורא, אבל ממעט להגיב או לבקר. כשהוא, בחור שהכרתי בחיים עוד לפני הבלוג ומאוד הערכתי בזמן עבר, נתן את התמונות שלו לבלוג אני די הרמתי ידיים.

 

הרבה ניסו להסביר לי, אולי זה רק אני שלא יכול להבין למה אנשים שאני מחשיב כאינטיליגנטים קוראים שם. העובדה שהבלוג הזה הגיע לראש טבלת הפעילים חושפת את הגועל נפש שהולך בישרא, אני לא אתיימר להגיד "בזמן האחרון" כי גם אני לא כאן יותר מדי זמן, וכבר כשאני הייתי פה הלכו דברים כאלה, רק שאז הם היו יותר חבויים מתחת לפני השטח של הביצה, ולא התנוססו כמו דגלים שמאפיינים את האוכלוסיה הזו.

כמו שצ'ר אמרה לי עוד אז, "ישרא זו ביצה עכורה מאוד."

 


 

אין לי שום דבר אישי נגד הנביא, גם אותו לא קראתי ואינני מתיימר להכיר או לרצות להכיר, אני מביא אותו רק בתור דוגמה לסעיף הבא בפוסט. אני פשוט לא מבין מה העניין בטבעות דוגמת "מחפשת נבואות" או "המלאכיות של הרווק", או מה לכל הרוחות המחשבה מאחורי ההצטרפות לטבעת כזו. עם כל הרוח הלוחמנית של הפוסט, אני לא אציין מה אני חושב שהן מסמלות לאור המין השולט בהן, כי בכל זאת קוראים פה אנשים. מעט, אבל קוראים. אני בטוח שמי שמכיר אותי יודע למה אני מתכוון.

אתם רוצים לעשות בלוגריות? אדרבא, אין לי שום דבר נגד זה. אני אישית מעולם לא התנגדתי לאפשרות בעצמי. זו ההתעסקות המוגזמת הזו, שלא לומר ויכוחים בתגובות של פוסטים על מספר הבלוגריות שעשיתם. יש מצב שאני מיושן, אבל לי זה מאוד חורה.

כמו שאמרתי, הנביא הוא רק דוגמה, ומה שבאמת סתם את הגולל על הפוסט הזה הוא דברים כאלה (גם כאן דוגמה נוספת). אנשים פשוט מציעים את עצמם למכירה, ובזול, אני חייב לציין. יש לי עוד דוגמאות של אנשים שטיפה יותר אכפת לי מהם שאותן אני לא אפרסם. אלו פשוט האחרונות שקל לי להגיע אליהן.

אני לא חושב שאני צדקן. לא יותר מכל בחור לא-בדיוק-ממוצע אחר כמוני. והיו רבים שהסכימו איתי בנוגע לרעיון הכללי של הפוסט הזה אפילו לפני שגמרתי אומר לכתוב אותו בכלל. אבל אם כבר כתבתי פוסט בנוגע למריבות בישרא אני פשוט לוקח את זה צעד אחד קדימה, ואומר מה מטריד אותי בקשר לבלוגים שלא עשו לי כל רע.

 


 

אין לי זכות להגיד לכם מה לכתוב, לאף אחד אין, ישרא היא בכל זאת קהילה פתוחה לחלוטין, אולי פתוחה מדי. יש לי זכות מלאה לא לאהוב את מה שהולך כאן בדיוק כמו שלכל אחד יש זכות מלאה לחשוב שאני יהיר, מתנשא ועוד כמה שמות תואר נהדרים שכוניתי בהם בעבר. אז למה, אתם שואלים, בכלל בזבזתי את הזמן הזה על כתיבת הפוסט? פה אני מגיע לשורה התחתונה.

 

אני לא יודע אם אני מסוגל או מוכן להישאר במקום הזה עוד, לא במצב שהוא נמצא בו עכשיו, ולא, אני לא באמת מאמין שהוא עומד להשתפר. אם כבר, להיפך. רק צריך מבט חטוף בטבלת הפעילים כדי להבין. מה לעשות שהטבלה הזו משקפת את כל ישרא.

 

מי שקורא אותי, יודע, אני לא מהאנשים ששוקלים פרישה על דפי הבלוג כדי לקבל חיזוקים חיוביים, הודעות "אל תלך" או כל דבר אחר. אני אשקול את החיובי והשלילי בעצמי, לבדי, ואחליט. כי עם כל תחושת הקבס שהמקום הזה התחיל להעלות בי בזמן האחרון, במשך מעל לשנה הוא היה לי מקום מפלט, הביא לחיי יותר חברים ממה שהייתי רוצה לספור פה, אבל אני סופר מדי פעם בלב כדי להרגיש טוב עם עצמי (ואתם יודעים מי אתם, אני אוהב את כולכם), ובאופן כללי סיפק לי תעסוקה ואפילו עזר לי בזמנים קשים. כרגע רע לי מאוד להיות פה.

 


 

אבל השקילה של הסיום לא אומרת שאני אשבור מסורת שהתחלתי. והפעם צ'ופר: משורר בריטי מת כותב פואמה על משורר בריטי אחר שמת לפניו. אותו אחד שהשיר שלו כיבד את הפוסט הקודם. (Grimald) אני לא ידע כמה שמתם לב בעבר, אבל ניסיתי להתאים את השירים לרוח הפוסט. אם פספסתם בעבר, לפחות הפעם אני בטוח שתוכלו להעריך.

 

,Behold this fleeting world, how all things fade

,How everything doth pass and wear away

Each state of life by commom course and trade

.Abides no time but hath a passing day

 

For look, as Life, that pleasant dame, hath brought

,the pleasant years and days of lustiness

,So Death, our foe, consumeth all no naught

,Envying these, with dart doth us oppress

,And that which is the greatest grief of all

,The greedy gripe doth no estate respect

,But where he comes he makes then down to fall

.Nor stays he at the high, sharp-witted sect

 

,For if that wit or worthy eloquence

,Or learning deep, could move him to forbear

O Grimald, then thou hadst not yet gone hence

.But here hadst seen full many an aged year

 

,Nor had the Muses lost so fine a flower

;Nor had Minerva wept to leave thee so

,If wisdom might have fled the fatal hour

;Thou hadst not yet been suffered for to go

,A thousand doltish geese we might have spared

A thousand witless heads Death might have found

,And taken them, for whom no man had cared

.And laid them low in deep, oblivious ground

 

,But fortune favors fools, and old men say

.And lets them live, and takes the wise away

 

"Barnabe Googe, "An Epitaph of the Death of Nichola Grimald -

 

תקראו, זה בשבילכם, לי כבר יש את זה בספר, אין לי צורך לכתוב את זה פה אם לא בשבילכם.

 

 

נכתב על ידי , 17/6/2006 02:46   בקטגוריות ביקורת, שחרור קיטור, סתם פוסטים, מחשבות שעוברות לי בראש באופן לא רציף  
125 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-27/6/2006 12:55
 



בין כנרת לקטיושות, או: בכל"ק בראשי תיבות


כן, אז למי שלא יודע, הייתי במילואים בשלושת הימים האחרונים. הייתי מצפה שכשההודעה של ה-away שלי במסנג'ר אומרת "I'm off serving my country, when have YOU last done the same?" זה יגרום לאנשים להבין שאין טעם להגיב לי.

Silly me. ובכל זאת, זה תמיד נחמד לראות הודעות של אנשים שמחפשים אותי. גורם לי לחשוב שיש לי חברים ודברים מוזרים כאלה. פחות נחמד לגלות שאך אחד לא באמת נמצא ברשת כשאני רוצה לענות להם, מה שגורם לי (שוב) להבין שחברים וירטואלים הם לא באמת חברים.

 

מה, כבר התחלתי עם הציניות? טוב, נו, שלושה ימים בצבא עשו את שלהם, אני מניח.

 


 

ביום שני מוקדם בבוקר ארזתי את מטלטלי, שכללו בעיקר הרבה אופטימיות, ותפסתי אוטובוס לצפון הרחוק. בגדים לשלושה ימים, כלי רחצה ועוד כל מיני דברים שבדיעבד גיליתי שסתם תפסו לי מקום בתיק. זה לא כאילו היה מקום להשתמש. גם שביל לצחצח שיניים הייתי צריך להשתמש בבקבוק מים. נו, טוב, חפש"נות של שלושה ימים בקושי מעולם לא הרגה אף אחד, למרות שבאמת הייתי מסתדר גם אם היה לי מקום יותר נוח לישון עליו ממשהו שאילתרתי משלושה כסאות משרדיים.

עוד ביום הראשון הגעתי למסקנה שאף אחד לא היה ממש מרגיש בהיעדרי אם לא הייתי מגיע. אחרי שלוש שעות וקצת עודף של נסיעה ירדתי ביחד עם קצינה חמודה (שכבר דקה אחרי שנפגשנו אמרה לי "אמור זה שם של דג", אז הנה , אני לא היחיד, חה לכם!), כשאני עדיין על אזרחי, וגיליתי שהדעה שגיבשתי על הצבא בסדיר רק מקבלת אישוש במילואים.

המפקד שלי לא היה נוכח ביום הראשון. הבחור שהיה איתי הסתלק די מהר והשאיר אותי לבד להתמודד על כל העבודה, שכללה בין השאר הרבה קריאה (סיימתי את Sourcery סוף סוף), כתיבה (אני בדרך לסיים עוד פרק), ושינה (כמו שאמרתי, על כסאות משרדיים), כמו גם ניצול כספי מיסים (שלוש ארוחות ביום לא היו מספיקות, אז הייתה גם פינת כיבוד שפתוחה 24 שעות ביממה). תגידו מה שאתם רוצים על אוכל צבאי ועל אחת כמה וכמה על חדר אוכל שאחראי להאכיל מעל אלף איש, אבל באמת שהסתדרתי מצוין עם האוכל. ביום השני גם חולקו קרטיבים, אבטיחים ומלונים. עד שהגעתי לשם עוד חשבתי שאני אהיה בשטח איפשהו, או אפילו, חס וחלילה, אתעסק בתפקיד שלי (מכשירי קשר בנגמ"שים). במקום זה הייתי בקרוואן ממוזג מנסה להבין מה לעזאזל אני עושה שם. בשלב מסוים אפילו התנדבתי להיות סמב"ץ מעבר לתפקידי כדי שמילואימניק סימפטי שהיה איתי יוכל לחזור הביתה לאשתו.

בגדול, שלושה ימים כל כך מיותרים לא היו לי כבר הרבה זמן.

 


 

אז מה התפקיד שלי במילואים, שאלתם? כן, אני יודע שלא, זאת שאלה רטורית. הנה לכם:

 

אני סמב"ץ ביתלו"מ של היה"ס של אלמ"ר 5001, שמלבד היה"ס מכיל גם יח"ק וית"מ. הייתי אחראי לספק צק"ש ולתיאום. מה שעשיתי בפועל היה להיות סמב"ץ של היה"ס והמל"ן, שהיתה החפ"ק של היה"ס, עד שנפגעה ע"י רק"ק. היה"ס עצמם אחראים לצר"פ לירפ"מ והספקה לרק"שים באופן כללי. גם יש להם שלושה פלת"חים, שניים מבצעיים ואחד יעודי. ועוד היד נטויה.

סיכום: כשאתה מסתכל על סעיף במחשב ורואה שורה שכתוב בה: "תמ"צ לבק"ש\רק"ש\בח"כ" אתה יודע שאתה בצבא. למדתי הרבה ראשי תיבות חדשים בשלושת הימים האלה.

 


 

למי שמתעניין איך אני מרגיש, כן, אני יודע שלא הייתי חיובי במיוחד בשבועיים האחרונים, אבל טיפ טיפה יותר טוב לי עכשיו, הרבה יותר קל לי לכעוס על אנשים כשהם מתנהגים כמו כלבים. המצב עדיין לא השתנה משמעותית, אבל אני עובד על אולי אפילו להשיג לי איזה דייט לסופ"ש, או לכל הפחות יציאה כלשהי. אני מניח שהנכונות שלי להיפגש עם ידידות גם כן תחזור בשלב מסוים. כרגע טוב לי עם קצת ניתוק.

צריך ספר חדש.

בנימה חיובית יותר, סיימתי להוריד את הדיסקוגרפיה של הסקורפיונס. 2 ג'יגה וקצת עודף. עכשיו רק צריך למצוא מקום לפתוח את הדבר המפלצתי הזה.

 


 

?What one art thou, thus it torn weed yclad

".Virtue, in price whom ancient sages had"

".Why poorly 'rayed? "For fading gods past care

".Why double-faced? "I mark each fortune's fare

".This vridle, what? "Mind's rages to restrain

".Tools why bear you? "I love to take great pain

".Why wings? "I teach above the stars to fly

".Why tread you death? "I only cannot die

 

"Nicholas Grimald, "Virtue -

נכתב על ידי , 14/6/2006 18:30   בקטגוריות אופטימי, צבא, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל ש ב-10/1/2013 15:32
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)