לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

7/2010

עצוב, אבל -


איך שזה נראה עכשיו, גרמניה הולכת לקחת את המונדיאל.

אל תבינו אותי לא נכון, אני בערך אחרון האנשים שאומר להחרים את גרמניה בגלל דברים שקרו לפני יותר מ-60 שנים, ובמיוחד לא את המכוניות שלהם, אבל איכשהו, הם תמיד נשארים אצלי במקום האחרון בערך של העדפות הזכיה במונדיאל.
 on a side note: כן, יצא לי לראות את כל משחקי רבע הגמר, למרבה האירוניה, דווקא בגלל החברה. אני לא מבין כמעט כלום בכדורגל, זה נחמד שיש אנשים שמבינים פחות ממני וגורמים לי להרגיש שאני כן מבין אחרי הכל. צריך לקחת אותה לאוטומוטור מתישהו.



ובכל זאת, איך שארגנטינה שיחקו (ואני לא יודע אם זה בגלל שגרמניה שיחקו כל כך הרבה יותר טוב או שפשוט ארגנטינה שיחקו באמת רע) הם לא נראו כאילו מגיע להם בכלל להגיע למעמד הזה של רבע הגמר (ותסלח לי קאי, לשם ההגינות, גם אף קבוצה אחרת חוץ מגרמניה לא נראתה ככה), למי שסתם לא רואה בכלל מונדיאל ואיכשהו הגיע עד פה, תקציר:



אחרי כל כך הרבה דיבורים על רוני (שהבלוף של אנגליה התגלה עוד מוקדם, ונחתם גם הוא נגד גרמניה) ועל מסי, ואחרי שמשום מה דווקא על גרמניה לא שמעתי כלום לפני המונדיאל, לראות את צורת המשחק שלהם היה פשוט מהנה. אני יודע שארגנטינה הגיעה מראש הבית עם שלושה נצחונות לשמינית הגמר, ואולי זה שוב חוסר ההבנה שלי, אבל הבית שלהם באמת לא נראה כבוחן יכולת אמיתי. גם לא מקסיקו. גרמניה, לעומת זאת - בניגוד לנסיונות מבצעי היחיד של ארגנטינה (שגרמו אפילו לי לצעוק על מסי למסור כבר), כל השערים של גרמניה פשוט היו מאמצים קבוצתיים ופרגון שלא ראיתי בשום משחק קודם לכן.
בסופו של דבר, אם הם ישחקו ככה נגד הולנד בגמר (כן, אני קצת מתנבא, אבל אם לסמוך על אין שאורוגוואי שיחקו נגד גאנה ואיך שספרד משחקים כבר שני משחקים רצוף, זה מה שיקרה) הם יקחו את הגביע, ובצדק, אין מה להגיד. מה שבטוח, הם גרמו לי לרצות לראות אותם שוב, בניגוד לארגנטינה (שבתחילת המשחק עוד קיויתי שינצחו).



ומילת הערכה אחרונה לשידורי ערוץ 1, שהקשבה לפרשנים האינפנטילים שלהם הוא מחיר נמוך בשביל לקבל שידורים באיכות גבוהה דרך האינטרנט, שבלעדיהם בכלל לא הייתי רואה שום משחק במונדיאל הזה.
נכתב על ידי , 5/7/2010 13:23   בקטגוריות תראו, פוסט!  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-2/9/2010 22:28
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)