לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2009

Moments of bliss


כרגע שום דבר, לא הטיול שאמנם היה כיף אבל די מאכזב לאילת (נגמרה הוודקה בערב השני? אתם רציניים?), לא 34 (!!) השעות הרצופות שביליתי בעבודה ביום כיפור כי אחראי המשמרת לא מאמין שלהביא אנשים טיפה יותר מוקדם כדי להחליף מישהו שעבד כמות של 4 משמרות ברצף זה דבר מתקבל על הדעת, לא העובדה שמחר אני אצטרך לסדר את החדר, מה שיקח את חלק הארי מסמן הערות שלי, לא העובדה שלפני 4 ימים ההורדות שלי בביטורנט החליטו שמספיק להן ואפשר להפסיק להתקדם, ובמיוחד, בראש הפירמידה, לא הדייטים מהם יצאתי בשן ועין עד כה -

שום דבר לא ימחק לי את החיוך המטופש מהפרצוף היום.

נ.ב. I stand corrected. בסופו של דבר יש מצבים מסוימים בהם זה בסדר גמור לקרוא לי "חמוד". 
נכתב על ידי , 29/9/2009 02:44   בקטגוריות תראו, פוסט!, אופטימי  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של m g ב-7/2/2010 00:54
 




Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"טבלה רגילה"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

למרות שכמו רוב הפוסטים שלי, הנוכחי נכתב ברצף פרט לתיקון שגיאות הדפסה, יש לי הרגשה שהוא עומד להיות די ארוך, אז אל תגידו שלא הזהרתי אתכם מראש.

 



זה לא חדש ולא חדשות שאני כבר מספר שנים לא מבוטל לא מחובר כל כך לחגים או מועדים, אני מאמין שאם אנשים לא היו מתחילים להגיד "חג שמח" ו"שנה טובה" על ימין ועל שמאל בכלל לא הייתי מודע לזה. משהו שהתחיל השנה הוא אנשים שאין להם כוח לשלוח SMS לתפוצת נאט"ו פשוט התחילו לפרסם גלויות שנה טובה בפייסבוק. זה כשלעצמו לא מפריע במיוחד, רק גורם לגיחוך מסוים על איך האינטראקציה של החברה הופכת יותר ויותר עקיפה ולא רחוק היום בו תיעלם לגמרי בקצב הנוכחי. מה שמפריע לי זה התיוג.

    כשאני נכנס למייל ורואה כמה עשרות הודעות (ומתחילת החופש אני נכנס כמה וכמה פעמים כל יום) על אנשים שהגיבו על תמונה שכביכול שלי בגלל שבת דודה של חברה לשעבר של חבר שלי תייגה את כל הרשימה שלה לגלוית ה"שנה טובה" שלה, זה ממש מעצבן. אמנם לוקח רק כמה שניות להוריד את התיוג של עצמך, אבל כשחצי מהרשימה שלך עושה את זה (ובאמת שהרשימה שלי לא נרחבת בכלל) זה כבר נהפך לדבר גוזל זמן, שלא לומר שבדרך כלל אני מגלה את הגלויה רק כשכבר מאוחר מדי, כלומר אחרי שעשרות אנשים שאין לי מושג מי הם הגיבו לתמונה.

   אנשים, אין לכם כוח לאחל שנה טובה לכל המכרים הוירטואליים שלכם, אני מבין את זה, באמת. גם לי לא, ולכן אני פשוט מוותר על זה במקום להטריד אותם בפייסבוק ולהציף בכך את המייל שלהם במשהו יותר גרוע מספאם רגיל, כי שום פילטר לא מסנן הודעות מהאתר המקולל הזה.

 



כדי לסכם את השנה בכל זאת בדרך קצת מקורית (ואולי לא, כי אני בעצם עושה את זה אחרי שראיתי את זה בבלוג אחר) אני פשוט אציין כאן כמה בלוגרים שהיה לי את העונג לקרוא השנה באופן קבוע פחות או יותר, למרות שהם עדיין לא מצאו את מקומם ברשימה משמאל (שדורשת עדכון כבר שנים, בינינו):

 

No Angel – אני לא בטוח מה היה הפוסט הראשון שקראתי אצלה או איך הגעתי אליה בכלל, אבל מאז אני קורא באופן רציף שנהפך לממש אדוק כשהמחשב שלי חזר אלי ואיתו החיבור לביטורנט. הסקירות שלה על סדרות, מעבר להיותן משעשעות כמו הפוסטים הרגילים שלה, מתגלות כמאוד יעילות, הטעם שלנו כנראה די דומה, כי קשה לי להאמין שזו יד המקרה שכל סדרה שהורדתי בהמלצתה מצאה חן בעיני.

עד כדי כך, שהיו אפילו סדרות ששקלתי להוריד, אבך בהיעדר חוות דעת החלטתי לחכות לסקירה שלה כדי להחליט סופית אם להוסיף אותן לרשימת ההורדות שלי שנדמה שרק מתארכת, כי על כל סדרה שאני מסיים אני מגלה שתיים נוספות שאני רוצה להוריד.

 

בני – את בני התחלתי לקרוא באופן קבוע למרות העובדה שהוא מפרסם פוסט בכל יום ועל פי רוב אני נכנס לבלוג שלו רק כל כמה ימים דרך הפלאפון וגם לא מגיב, כי הוא לא מעריך את זה שמגיבים אצלו לפוסטים לא עדכניים. אבל בכל מקרה, את הכל אני קורא. הפוסטים שלו הן מין עירוב של תמימות מגובה בידענות ביולוגית ודעות שהן לעיתים מגוחכות, אבל העובדה היא שהם מעניינים מספיק כדי לעקוב, שלא לומר לקבל מהם השראה לפוסטים דומים מהסוג.

 

מיסטר נורמל – עוד בלוג שאני חייב את ההיוודעות אליו לפלאפון, אני חושב שזה היה באיזה נושא חם כשקראתי אותו לראשונה, ומאז השאר היסטוריה. אפילו אחרי שהסתיימו הפוסטים שלו על המסע בדרום אמריקה רמת העניין שלי לא פחתה, למרות שהנושא התחלף. אני בוודאי לא מסכים עם הרבה מהדברים שהוא כותב, אבל אי הסכמה עם הכותב עדיין לא גרמה לי מעולם לעזוב בלוג שכתוב בצורה איכותית. גם אם היא אי פעם תגרום לי לעזוב בלוג, אני בספק שזה יהיה הבלוג הזה.

 

פרופסור קתרוס – פרט לעניין שהוא כתוב מן הסתם בצורה עניינית, הסיבה העיקרית לדעתי שאני קורא את הבלוג היא שהוא מזכיר לי קצת את עצמי, גם אם מצבי האקדמי מאוד שונה. סיפורי הכביש וסתם כמה מדברי היום-יום הם דברים שאני יכול בקלות להזדהות איתם.

 

מיס לימונדה – אמנם אותה אני קורא זמן מאוד מועט, אבל התמכרתי. זה קל במידה מפתיעה כשהבלוג מציג כזו גישה אופטימית ומרעננת שקשה למצוא אצל רובנו, כולל אצל עצמי. למצוא בלוג אופטימי שגם כתוב בצורה טובה ולא רק זאת, אלא גם משרה אווירה אופטימית כל הקורא הוא מצרך נדיר על אחת כמה וכמה.

 

 



אחרי כמעט שלוש שנים של קשר, כבר הספקתי לשכוח עד כמה אני שונא דייטים. לצערי, נזכרתי בזה די מהר אחרי שני הדייטים הראשונים (ובינתיים, היחידים) שהיו לי, מיותר לציין שאף אחד מהם לא באמת עומד להמשיך למשהו מעבר. ואני נשבע, אם בחורות לא יפסיקו לקרוא לי "חמוד" (מה שמייד מסווג אותי כ"ידיד" לכל הדעות) אני לא אחראי למעשיי. Really, girls, it's getting old. מה שכן למדתי, הוא שאני כנראה נמשך לבחורות עם חוש אומנותי (והן, בתורן, לא נמשכות אלי). גם למדתי כמה הבלוגים התרחבו מאז שבדקתי לאחרונה. בחיי, we're everywhere. ומדהים כמה קל למצוא היכרות עקיפה דרך בלוגים, בהתחשב בכמות שיש כאן ובכלל.

נקווה שלפעם הבאה יהיו לי בשורות יותר טובות.

נכתב על ידי , 21/9/2009 14:42   בקטגוריות עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, תראו, פוסט!, למה אין קטגוריה לגם פסימי וגם אופטימי לסכיזופרנים?  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-2/10/2009 13:09
 



בתיאוריה, הייתי צריך לעבור...


וגם באמת עברתי. 
לא, זה לא היה צפוי כמו שנדמה לכם, כשפתאום שלושה ימים לפני אני ואבא שלי מחליטים (הוא החליט, אני הסכמתי, כל אחד מאיתנו מתמקד במה שהוא עושה יותר טוב) שכדאי שאני אגש לעשות מבחן עיוני, תיאוריה, בלשון העם, לרכב ציבורי, שזה רק עוד דבר שאני צריך לעבור מחדש בגלל הקורס הזה שתקוע לי כבר הרבה זמן כמו עצם בגרון.  (מספר הפעמים שנשאלתי "למה אתה עושה את זה?" השבוע: אחת. שיא שלילי חדש)
הידעתם? יצאו הרבה, המון תמרורים חדשים בעשר השנים האחרונות, אלו שחלפו מאז שעברתי תיאוריה לרכב פרטי. וזה לפני שאנחנו אפילו מדברים על השאלות ההזויות של הרכב הציבורי (למה, למה אני אמור לדעת כמה עודף אמור נהג אוטובוס להחזיק אצלו בנסיעת שירות? איך בדיוק זה יעזור לי לנהוג יותר טוב?) או בכלל, על השאלות הממש מעצבנות (בתמרור של מעבר החציה, התשובה הנכונה היא "מקום מעבר חציה", שזה בסדר, אבל יש תשובה נוספת, "מעבר חציה", שהיא משום מה טעות מוחלטת!). בסך הכל יש 1207 שאלות (!!) אפשריות. זה קצת בלתי אפשרי לעבור על כולן כשאני שומר על עקביות מהסמסטר ויותר רואה "גיבורים" מאשר לומד למבחן, ואכן עברתי "רק" על בערך 800 עד אתמול בלילה לפני שנמאס לי.
כך שבשורה התחתונה, הייתי זקוק למזל כלשהו כדי שיצאו לי שאלות עליהן אני כן אדע לענות. רובן היו כאלה, גם כאלו שלא ידעתי במקור לענות עליהן (איזו מערכת ברכב מונעת את החלקת הגלגלים, לדוגמה) אבל זכרתי את התשובה. ניחוש מושכל היה אחד, אבל בגלל שהרבה הגיון אין בשאלות האלה, הוא היה אחת מארבע הטעויות שלי (מותר עד חמש).
אז זה עוד כאב ראש אחד שירד לי ועוד יתד אחת על קיר הטיפוס של רשיון האוטובוס\מונית שלי.





אגב, דולורס (המחשב הנישא שלי, תהיו בעניינים, אנשים) התחבבה עלי במהירות ובה גם השתמשתי ללמוד לתיאוריה. עכשיו סתם עברנו לישון כפיות כל לילה ביחד. אני רק צריך להשיג לה כבל רשת כדי להתחבר לרשת בעבודה ואז אני אפילו לא אצטרך את "גיבורים" כדי להעביר זמן, או את שמוליק כדי לקרוא בלוגים.





ולסיום אופטימי - עברתי גם סטטיסטיקה, בציון כל כך דומה לממוצע השנתי שלי שהוא כבר יכול להיחשב זהה אחרי הוספת הציון של שיעורי הבית. מישהו מכיר משרד כ"א טוב שכדאי לי להירשם אליו כדי למצוא עבודת סטודנט במקצוע?
נכתב על ידי , 16/9/2009 21:00   בקטגוריות לימודים באופן כללי, לימודים ברופין בפרט, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, תראו, פוסט!, אופטימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-24/9/2009 09:26
 



החיים הטובים


מתישהו זה יתנקם בי. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הייתי במצב רוח טוב כל כך במשך (יחסית) כל כך הרבה זמן. זה כאילו דברים מסתדרים חד אחרי השני, בעיות נפתרות או סתם מצבים כלליים מבצעים תפנית חיובית, ואני רק מחכה לראות אם הקארמה תאזן את הכל, ויותר חשוב, מתי.

אבל נתחיל בהתחלה.




אחרי החזרה מהטיול לצפון החלטתי שאני ממשיך להקדיש את עצמי לחופש, עד הקיץ הזה עבדתי פחות או יותר בכל יום שלא למדתי במשך שנתיים והחלטתי שזה מגיע לי. מה גם שיש לי כל מיני סידורים קטנים לעשות, ולמרות שאם הייתי רוצה הייתי יכול לעבוד ולעשות אותם במקביל בהנחה ובאמת היו לי לפחות מעט ימי חופש, לעשות דברים בנינוחות זה תמיד עדיף במידת האפשר.

עוד משהו שהזמן הפנוי מאפשר לי הוא לחזור לפעילות גופנית סדירה. למרות שעל חדר הכושר ויתרתי בינתיים, לפחות עד שאני אראה אין אני מסתדר עם המערכת של הסמסטר הבא (יום ראשון מבטיח להיות שואתי במיוחד, 8 בבוקר עד 8 בערב, ואמנם יש חלונות, אבל כל השיעורים הם תרגולים, מה שאומר שלהפסיד אותם זו לא אפשרות חיובית במיוחד, גם אם יש כמה הרצאות שכן תכננתי לא להגיע אליהן יותר מדי במהלך הסמסטר רק משמועות), אבל אולי גם אז לא אחזור. למה, אתם בטח שואלים? (או לא, אבל אני אספר לכם בכל מקרה) מהסיבה הפשוטה שעברתי לשחות בצורה קצת יותר רצינית. לפני שטיטוס שוב יחליט שבגלל שהוא שוחה את כל הסגנונות והיה מדריך שחיה זה אומר שאני לא יודע לשחות, אני אומר שכן, אני שוחה רק חזה, וכרגע אני עדיין מרגיש קצת את המאמץ ברגע שאני מגיע לסביבות ה-30 בריכות (שהן 1,500 מטר), אבל הגעתי בשבוע החולף 4 ימים לבריכה, כך שסיימתי אותו עם 100 בריכות, שהן אולי לא הישג מרשים במיוחד, בטח לא במהירות בה אני שוחה (לוקח לי כ-2 דקות לבריכה) אבל לפחות ביחס לרבים אחרים, אם לשפוט לפי תחלופת האנשים בבריכה בזמן השחיה שלי, אני בסדר גמור. מה שבטוח, זה גורם לי לכזה היי של מצב רוח כשאני מסיים, הרבה יותר מחדר כושר, וזה כבר דבר חיובי שאני מקווה שיגרום לי להתמיד.




השותף שלי נשאר סמסטר נוסף בחדר, דחסו לו פחות או יותר את כל הקורסים שהוא חוזר עליהם בסמסטר הראשון של שנה הבאה, כך שיש לי עוד כחצי שנה לאגור קצת כסף לפני שנגיע למצב עליו כתבתי בעבר, של הוצאות גדולות מהכנסות. זה ממש לא מפריע לי, קודם כל כי אני יודע שבסמסטר השני הוא ללא שום ספק יעזוב כי תישאר לו רק מעבדה אחת והפרויקט בשבילו אין לו שום צורך להיות בקמפוס יותר מיום בשבוע, ובנוסף ביחס לשותף, הוא די מושלם. אני בקושי רואה אותו אפילו לפני שמתחילים לדבר על זה שבשום חופש או חג הוא לא נמצא. עצם העובדה שהצלחתי לראות כמות כזו של סדרות למרות שהוא איתי בחדר מעידה על זה. מה שבטוח, את הסיכון של לקחת שותף נוסף אני לא אקח, כי יש רק ארבעה קריטריונים לפיהם הוא נבחר (לא דתי, לא ערבי, לא מעשן ולא בחורה) וההבדל ביניהם לבין שותף טוב הוא נכבד, אפילו אם לא חושבים על זה שרבאק, אני מתקרב לשלושים, אני חושב שהגיע הזמן לחדר משלי.




ביום רביעי האחרון הייתי בטיפול אצל האורתודנטית שלי. כשדאגתי שוב להודיע לה שגומיית ה-cathy הימנית עדיין עושה לי בעיות וזה פרויקט שלם לשים אותה, היא אמרה שזה בסדר כי אנחנו מפסיקים לשים אותה ויורדים מארבע לאחת בלבד. באמת שהיה לי קשה לא לקפוץ מהכיסא מרוב אושר, כי ירדתי עכשיו מאקט של לשים גומיות שהיה לוקח לעיתים 5-6 דקות (למי שזה לא נשמע לו הרבה, תתחילו לספור ותעצרו כשתגיעו ל-300, ואז תחשבו שכל הזמן הזה הייתי מתעסק בלנסות לתפוס גומייה על השיניים שלי) לאקט של לשים גומייה אחת שלוקח לי בערך 5-6 שניות, כי היא גם זו מהארבע שהשתמשתי בהן במספר החודשים האחרונים שהכי קל לשים.

אה, ולמי שפספס את הסטטוס שלי בפייסבוק, באמת שאחד הרגעים הכי טובים בחיים שלי בזמן האחרון (וכמו שאמרתי, היו לא מעט בין הציונים הסבירים להפתיע שלי הסמסטר) היה הרגע בו היא אמרה לי "רואים את הסוף". גם הטיפול אצל השיננית שהיה למחרת היה די חיובי, בוודאי יותר מהקודם אותו סיימתי עם המלצה לטיפול שורש. אפילו הכתר הזמני שלי מאותו טיפול שורש עדיין נמצא במקום למרות שהבטיחו לי שתוך כמה חודשים הוא יפול. מתאים לי שהוא ישאר עוד כמה חודשים עד שהגשר ירד ויהיה אפשרי לשים לי כתר קבוע בעלות פסיכית לחלוטין.




הסיבה שהפוסט הזה כתוב בפונט לא ישרא-בלוגי הוא שהוא נכתב בוורד. הוא גם נכתב בשבת בשש בבוקר, שמי שמכיר אותי קצת יודע שזו שעה בה אני נמצא במשמרת בעבודה באופן קבוע.

זה מתחיל לחלחל?

כן, אחרי מסכת ייסורים קשה ומתסכלת עם אבא שלי הוא הביא לי לכבוד שנה ג' את הדבר לו הוא קורא משקולת נייר ואני קורא עזר לימודי. אני כבר מזמן לא בעניינים, אבל שיחה קצרה עם נדב הבהירה לי ש-Dell היא חברה טובה למדי של מחשבים נישאים, והמחשב לא מאוד ישן, כך שהוא בתור התחלה עוקף את השולחני שלי בביצועים בלי לעבור הילוך שני ובאופן כללי מאוד שימושי. אמנם לעת עתה הוא יותר מכונת עדכון בלוג וצפייה ב-Heroes ופחות עזר לימודי (כי באופן כללי, פשוט אין לי לימודים עכשיו) אבל בסמסטר הבא הוא כן ישמש ככזה.

Honest!




הציון שלי בהנדסת שיטות היה 88 במבחן, שמיקם אותי יפה בעשירייה הראשונה של הכיתה (היו הרבה שקיבלו 85, אבל לא הרבה מעל) או בשלישייה הראשונה אם מחשיבים רק את מי שעשה מועד ב' (אבל לא הייתה אפילו עשירייה אחת בינינו) אבל הסופי ירד ל-83 בגלל הציון המחפיר בפרויקט, שיש לכולנו חשד סביר שהוא אחד הנמוכים אם לא הכי נמוך בכיתה. על הערעור ויתרנו כבר, עוד הייתי מתעקש עליו אם לא הייתי מקבל קצת יותר ממה שציפיתי ורציתי לקבל בתור ציון סופי בקורס. גם סמסטר הבא יש לנו פרויקט, אז לפחות נלמד מטעויות. עכשיו רק צריך לקוות למשהו סביר בסטטיסטיקה, לסיים את השנה בממוצע 76 בערך זה כל מה שאני מקווה אליו, אחרי הסמסטר הראשון הקטסטרופלי שלי שכמעט כל ציון בו חצה את ה-60 בקושי זו התקדמות לא רעה ונקודת פתיחה סבירה לשנה ג' שאמורה להיות הקלה בתואר ועם קצת השקעה אולי תוכל להשתקלל עם השנה הזו ל-80 המיוחל.




עדכונים בנושא רשיון הרכב הציבורי שלי – החל מהיום (שבת) בערב אני אתחיל ללמוד לתיאוריה שאותה אני צריך לעבור בהקדם האפשרי, השאיפה היא עוד לפני החג הבא עלינו לטובה בהמשך השבוע. אחרי שאני אסיים אותה אני אהיה הרבה פחות לחוץ, השיעורים אותם פספסתי בקורס הקודם חלים כולם בנובמבר ואחרים יש לי שנתיים ארוכות בהן אני צריך מתישהו לעבור טסט על אוטובוס ואני מאמין שזו לא תהיה בעיה גדולה במיוחד. שוב, אני מקווה שאני לעולם לא אצטרך להשתמש ברשיון הזה, אבל אי אפשר לדעת לאן החיים יקחו אותך ואילו קשיים יהיו בקבלה לעבודה לאדם חסר קשרים כמוני בזמן משבר. משהו שבו אני לחלוטין מסכים עם אבא שלי (והדברים האלו נדירים) – כדאי שיהיו אלטרנטיבות, גם אם במצב אידיאלי אני לא אצטרך או ארצה להשתמש בהן.




נסיים בסימן התקדמות – הטלפון הסלולרי הישן שלי שחזר אלי ב-24.6, למי שזוכר מה קרה בתאריך הזה, מצא את דרכו בחזרה לפלאפון וכנראה ישמש בעתיד בתור מנוע למיקרוגל אם לשפוט לפי כמויות הקרינה שהוא פולט. עוד שלב או שניים והסגירה שלי נגמרת. אני אפילו כבר מסוגל לשמוע כנסיית השכל ודפש מוד באוטו ואפילו להנות.

נכתב על ידי , 12/9/2009 16:55   בקטגוריות לימודים באופן כללי, לימודים ברופין בפרט, סתם פוסטים, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-16/9/2009 21:34
 



רשמים מהטיול


בגלל אותו כשלון של פרסום אותו פוסט ביום הראשון, ובלי קשר אליו, כי בכל מקרה הוא היה מוגבל במספר התווים ואת הפוסטים הללו מיציתי כבר לפני לא מעט זמן, להלן הרשמים שלי מהטיול, ללא סדר כרונולוגי מסוים.



הדבר הראשון שאני בהחלט חייב לציין הוא שאני חייב לעשות שחזור של מסלול הטיול בחברת אנשים בגילי. מעבר לעובדה שקיבלתי הרבה יותר גילויי קנאה ממה שחשבתי (כנראה שרוב האנשים האלו לא באמת מכירים את אבא שלי), הטיול אמנם כיסה בערך פוטנציאל של שבועיים לפחות, אבל בגלל שהוא ארך רק שלושה ימים זה אומר שבשום אתר חוץ מאולי אחד לא באמת מיצינו את הפוטנציאל, בגלל קוצר זמן ובגלל שבכל זאת אבא שלי בן אדם מבוגר, וטיולים של שעה וחצי בשמש של תחילת ספטמבר הם לא ממש דבר מקובל בגילו ובטח שלא אחרי ניתוח בגב. על אחת כמה וכמה אם מדובר בטיולים של מיטיבי לכת כמו גמלא או המסלול הארוך של הבניאס. אם גם לוקחים בחשבון שכל השמורות נסגרות בחמש אחה"צ קוצר הזמן אפילו עוד יותר מורגש.
    אבא שלי לא אוהב לתכנן, הוא אוהב להיכנס לאוטו וליסוע, ולהגיע לאן שנגיע. זה גם לא בהכרח תרם לניצול יעיל של הזמן, אבל יש לי פחות או יותר את כל המסלול מצולם לפי כבישים ואתרים, ובעזרת הידע שרכשתי בקורס הרכב הציבורי בידיעת הארץ (או הרבה יותר חשוב, המפה בה השתמשתי בקורס) אני יכול למצוא את המסלול הקצר והיעיל ביותר. לבן אדם מתוכנן כמוני זה חשוב, ואני מניח שזה יהיה חשוב גם למי שיבוא איתי מהסיבה הפשוטה שאף אחד לא באמת רוצה לטייל שבוע שלם (כמעט) ולבזבז זמן בנסיעות זה סתם חבל.
    בעיה לוגיסטית אחת היא שכדי להספיק יותר ממסלול אחד של שעתיים ביום צריך להשתמש בשתי מכוניות, אחת לנקודת ההתחלה ואחת לסיום. זה כבר מצריך כמות די גדולה של אנשים כדי שהוצאות הדלק לא יהיו מטורפות לחלוטין (או רכבי חברה, אבל קשה לי להאמין שמישהו יכול להשיג רכב חברה ליותר מיום-יומיים), אבל אם הכמות גדולה מחמישה זה כבר מצריך נסיעות הלוך חזור בין נקודת ההתחלה והסיום כדי להעביר את כל האנשים מאחת לשניה. כל שיש בהחלט צורך בתכנון לוגיסטי, ובתור התחלה, מספר האנשים שבאים הוא די קריטי.
    עוד דבר הוא עניין הלינה. בגלל התאריך, בדיוק סוף חופשת הקיץ של התלמידים, מצאנו בטבריה מלון במחיר ממש מטופש (150 ש"ח ללילה לזוג. בחד אין הרבה, אבל יש בו מיטה ומקלחת, שלא לומר טלויזיה, מזגן מקרר, ומי שבא לטייל ולא להישאר במלון לא צריך יותר מזה) אבל רק בטבריה, וזה אומר כל יום לחזור לטבריה וכל בוקר ליסוע למקום אחר, שלא בהכרח כל כך קרוב לטבריה.אפשר לפתור את זה על ידי ריכוז הטיול באתרים קרובים לטבריה או לפחות לכינרת, יש בלי עין הרע כמעט עשרה קרובים במידה מספקת, אבל זו עדיין מגבלה שהייתי מעדיף שלא תהיה.
    בקיצור, אני צריך לבדוק מי מהאנשים שכל כך "קינאו" בי כששמעו שאני יוצא עדיין ירצו כשיעמדו בפני העובדה שאני יוצא במטרה להשלים את מה שלא עשיתי, כלומר ללכת במסלולים ארוכים, לעיתים למיטיבי לכת, במשך רוב הזמן. אחר כך הכל כבר נגזר ממספר האנשים שירצו לצאת.
<אין סרקאזם>



משום מה, אנשים לא מבינים עד כמה אבא שלי אדם קשה. בטח, זה נשמע (וזה אכן, במציאות) משעשע לשמוע שהוא עשה קעקוע חינה ושהוא באופן כללי מנסה להיות מודרני ולהתנהג צעיר, אבל יש איתו כמה בעיות רציניות.
    אחת, הוא יכול להתעצבן מהדבר הכי שטותי בעולם, וכשהוא מתעצבן הוא על פי רוב מוציא את העצבים שלו על הבן אדם הקרוב אליו ולא קשה לנחש מי זה כשהטיול כולל רק את שנינו. זה כולל דברים כמו העובדה שלקח לי זמן למצוא את המשקפת בתיק שלו באוטו כשעמדנו במצפה כלשהו וכלה בזה שאולי לקח לי טיפה יותר מדי זמן לטעמו לחזור מהשירותים. ואלו רק הדברים שקשורים אלי שעוד אפשר למצוא בדוחק לגיטימציה מסוימת לכעס שמופנה כלפי.
    שנית, ואני מבין שזה רק בגלל שאני הבן שלו, יש לו נטיה להתערב קצת יותר מדי בחיים ולחלוק מ"חכמתו" תוך בתעלמות מוחלטת מהעובדה שאני בן אדם שונה לחלוטין ממנו. נסו לחשוב אתם על בן אדם בן שישים ומשהו שמסביר לכם מה אתם צריכים לעשות בדייט. הדברים האלה בדרך כלל עוברים אם אני לא מגיב בכלל ונותן להם לחלוף. זה יותר קשה כשהוא שואל אותי שאלות תוך כדי או מצפה לתגובה. להגיד לו "זה לא ככה" או "אתה טועה?" הו, big mistake. Huge.
    שלישית, הוא קמצן. כן, אני יודע שאנחנו לא בדיוק מעשירי הארץ, אבל ליסוע עשרות קילומטרים הלוך וחזור כדי לחסוך 50 ש"ח בעלות ללילה זה קצת יותר ממה שאנ מוכן לסבול. גם יש לו משהו מאוד עקרוני נגד לאכול במסעדה, עממית וזולה ככל שתהיה (רוב המלונות מציעים ארוחת בוקר בלט יותר מ-35 ש"ח) במקום לעבור ב"Yellow" הקרוב ולהכין לעצמו ארוחה. עכשיו, אני מבין את העניין עד למידה של אחת ואפילו שתי ארוחות ביום. אבל לא לאכול ארוחה חמה במשך כמה ימים בי הבן אדם לא מוכן לשמוע על לשלם על אוכל שכן, אולי אנחנו יכולים להכין בעצמנו (על פי רוב דווקא לא), אבל במחיר שהוא עולה באמת שאין סיבה או צורך שנעשה את זה. זה טיול, הגיוני שנוציא כסף, ובכל זאת באנו להנות. לשבת ליד צומת על ספסל מאולתר ולנסות להכין משהו מלחם ונקניק, לא, זאת לא "חוויה".
    וכמובן הדבר החשוב ביותר, אבא שלי לא טועה. כלומר, כמובן שהוא טועה כמו כל בן אדם רגיל ונורמלי, אבל לנסות להסב את תשומת ליבו לעובדה זו טעות חמורה. כשהוא שם לב לזה בעצמו הכל בסדר, אבל אם אני אנסה לתקן אותו all hell will break loose. ומדובר בכל נושא שהוא, לא משנה כמה אני מבין בו יותר ממנו. הוא יותר מבוגר ממני, ולכן כמובן מבין יותר ממני בהכל, כולל הכל. לשקול להקשיב למשהו שאני אומר? סטויות. הרי אין מצב בעולם שאני באמת יודע על מה אני מדבר.
    זה יכול ממש לעצבן לפעמים, כי מה לעשות, כשמישהו טועה, אני נוהג לתקן אותו אם אפשר. שהבן אדם יפטור אותך כלשאחר יד לפני שיבין שמה שאמרת הוא הנכון ויבצע אותו כאילו הוא חשב על כך בעצמו ולשניה לא ישקול אפילו קצת לומר שהוא מתנצל, אותי זה מכעיס.

    סכמו יותר משלושה ימים רצופים של הדברים הללו ותבינו למה אני לא באמת מצטער שויתרנו על הלילה השלישי ולכן אני כעת בבית כותב את הפוסט הזה.
נכתב על ידי , 4/9/2009 02:03   בקטגוריות תראו, פוסט!, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-29/11/2009 11:12
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)