לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך חול יכול להיות מהיר?


קוקטייל "חול טובעני": יחס של 1:1:1:0.5 של שנון : אינטיליגנט : מטורף : Nice guy. לדלל בהרבה ציניות או הומור עצמי, לנער בשייקר ולהגיש קר.

Avatarכינוי: 

בן: 43

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

9/2010

פוסט בנקודות, כי אין כח לחשוב על כותרת מקורית


חדשיים חלפו עברו להם בלי משים, הנבואה שלי על גרמניה במונדיאל מזמן כבר לא התגשמה (ואני כבר כמעט לא ממורמר על זה אפילו) ועדיין לא חשתי צורך לעדכן. יותר מזאת - לא חשתי צורך לקרוא, ויעידו על כך קרוב ל-300 הודעות במייל שלי המודיעות על פוסט חדש בבלוג של בלוגר X או בלוגרית Y. משעשע שמי שקראתי הכי הרבה בתקופה הזו היה דווקא בני, אבל אני לא אגיד איפה עשיתי את זה ורק אחלוק שזה היה בפלאפון והמבין יבין.

אין לי הסבר אמיתי לעניין. זה לא שיש לי יותר מדי חיים (כבר השלמתי עם העובדה שכנראה לעולם לא יהיו לי). זה בטח לא חוסר זמן, כי עבדתי לא מעט. זה אפילו לא מחסור בחומר לעדכונים. כנראה שההיעדרות שלי תילמד במשך שנים בחוג לבלוגים שיפתח בוודאי בקרוב באיזו אוניברסיטה (אני מהמר על חיפה. זה לא פחות מופרך מחוג לחקר ציוויליזציות תת-ימיות בישראל שכבר קיים שם). אולי כדאי שאני כבר אצור קשר כדי לוודא שיקראו לה על שמי.

או אולי כדאי שאני אתחיל לכתוב כבר משהו, כי בקצב הזה יצא לי פוסט שלם שכולו התפלספויות על למה אני לא מעדכן.

 

 


 

 

נסעתי עם אבא שלי לאילת לשלושה לילות וארבעה ימים. הו, כן. אפילו שרדתי ו- (gasp!) -נהניתי. במשך שלושה ימים הוא הצליח לא לשוחח איתי על עד כמה אני לא בסדר, וזה שיא חדש בשביל שנינו. אפילו ההודעה שאני מבלה את ערב החג אצל החברה עברה איכשהו בשלום. אני עד עכשיו מופתע, למרות שביום הרביעי בנסיעה חזרה כבר חזרתי למה שקראתי לו "mode אבא" בפני החברה רק אתמול, שכולל הנהונים רבים, שתיקה אדוקה ו"כן" מדי פעם כשנשאלת שאלה שבפי כל אדם אחר הייתה רטורית. בכל זאת ,שלושה ימים הם הישג מרשים לכל הדעות. גם יצאתי מהטיול הזה עם שלושה זוגות של משקפיים חדשים בעלות כוללת של 2250 ש"ח שלא יצאו מכיסי, ועוד סט שלם של בגדים שאני עד עכשיו בשוק שאבא שלי הסכים לקנות (הסכום המקסימלי שהוא אי פעם הסכים להוציא על ג'ינס היה בסביבות 100 שקלים, הפעם הסט כלל מש"ג (מכנסים שאינם ג'ינס) בעלות של מעל 300).

מה שעוד יצא לי מהטיול הזה הוא חשק לעשות אותו שוב, בחברה שונה. לכן זה היה די משעשע שדן התקשר אלי בדיוק אחרי שיצאנו מ-"WOW" כדי לשאול אם בא לי ליסוע איתו ועם נטע לאילת לפני תחילת הלימודים. עכשיו העניין הוא רק למצוא עסקה מספיק שווה, בגלל שזו שאבא שלי השיג היא דרך "חוג השמש" אליו אני מן הסתם לא שייך ובתחילת אוקטובר המבצע של 20% הנחה לסטודנטים בישרוטל כבר לא תקף. מה שבטוח, אם זה יצא לפועל, יהיה כיף.

 

 


 

 

ימי כיפור בישראבלוג תמיד היו שעשוע נרחב בשבילי ותירוץ לקשר לפוסט הזה שהוא משעשע בפני עצמו בגלל המגיב שהאשים אותי בכל תחלואי העולם ובכך שמשפחות בישראל כבר לא יושבות יחד בחגים. תמיד טענתי שהמגיבים שלי הרבה יותר מצחיקים ממני, ולראיה, המגיבה האחרונה אותה גיליתי בטעות לפוסט הזה (ציטוט נבחר מאותה תגובה: "תם עידן השובניזם שהתחיל ב-400 לספירה וארך 1600 שנות כפיה וסבל". מנקודת הנחה שאני לא יודע כלום, לפי החברה שלי שלמדה הסטוריה, ביוון העתיקה, שהתקיימה "קצת" לפני 400 לספירה, נשים אפילו לא נחשבו אזרחים). נחמד שגוגל כל כך יעילים בלקשר לפוסט הזה כי עכשיו בכל פעם שאני ארגיש רע אני הולך לקרוא את התגובה הזו שוב בקלות במקום ללכת לפוסט שבו ניצחתי את הרווק בוויכוח, שהוא הישג לא מאוד מרשים בפני עצמו בגלל שכל כך הרבה עשו את זה לפני.

 


 

סמסטר א' של שנה ד' כרגע נראה מאוד מצומצם, יומיים בשבוע, שזה טוב בעיקר בגלל שזה ישאיר לי שלושה ימים כל שבוע לאזוק את עצמי לשערים של אינטל\אלביט\תע"ש או כל חברה אחרת שמסוגלת להעסיק אותי בתפקיד שקשור לתואר אותו אני לומד פחות או יותר בהצלחה כבר שלוש שנים עד שאני אוכל להפסיק לעבוד באבטחה. גם התחלתי שיעורי נהיגה על מונית, ודי התרגלתי לשאלה "למה?" שהיא הדבר הראשון שכל מי ששומע על זה שואל. קצת יותר מפריעים לי האנשים שממשיכים להתווכח אחרי שאני עונה "למה לא?".

 


 

אני חושב שאולי היו לי עוד דברים לכתוב, אבל אם רק לשם הסיכוי שאולי אני אעדכן שוב החודש ומישהו באמת יקרא את הפוסט הארוך הזה אני אסגור כאן, ואסכם בכך שעוד פחות משבועיים אני והחברה חוגגים שנה למרות שבכמה נקודות היה נראה כאילו אנחנו לא ממש נשרוד את זה, אנחנו גרים יחד והכל, שזה חידוש בשבילי כמעט כמו בחורה שממש חושבת שאני חתיך, ואני מאוד מרוצה.

עכשיו אני אלך לקרוא קצת בני במקום בו אני תמיד עושה את זה.

נכתב על ידי , 16/9/2010 17:00   בקטגוריות תראו, פוסט!, עדכונים, או במילים אחרות: No news is good news, סתם פוסטים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Quicksand ב-7/10/2010 17:15
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לQuicksand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Quicksand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)