לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

קורותיו והשקפותיו של רווק תל אביבי
כינוי: 

בן: 42

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

קיצור תולדות הרווק*


התאריך 3 בפברואר 2005,  מובטל משועמם שחזר מטיול במזרח מחליט לפתוח בלוג להעביר את הזמן בין עוד ראיון עבודה לאיזה דייט. הוא מחליט תחילה לפרסם סיפורי עבר שלו עם בחורות בין אם אקסיות או סטוציות. בהמשך הוא מרחיב את הסיפורים גם לדייטים שקורים לו בזמן אמיתי. הכתיבה ההומוריסטית, המעניינת והאותנטית (בין השאר) מושכת יותר ויותר קוראות, נשים בעיקר והפופולאריות של הבלוג גוברת.

המטרה הראשונית הייתה כתיבה אנונימית, בלי רצון להפגש עם בלוגריות/קוראות, אך עם הזמן, ההתכתבויות, ההכרויות, הסקרנות והחרמנות התרחשו גם מפגשים, חלקם מיניים לרווחת המשתתפים (או שלא). המובטל שבינתיים גם מצא עבודה, כינה את עצמו "הרווק"* והתנהלותו המפלרטטת והבוטה יחד עם סיפורי הסקס שלו יצרו לו תדמית של זיין על לא עוול בכפו. באותה תקופה חברים ומכרים של הכותב המקורי החלו להפגש עם בחורות דרך הבלוג והזדהו כ"הרווק".

המפגשים עם הבלוגריות תועדו לא אחת בבלוגו ובמקרים מסויימים גם בבלוגן מה שהפך את העניין למעין ריאליטי בלוג, זה לא עוד בן אדם שכותב על הזיונים שלו אלא שהוא גם מזיין בלוגריות מכאן, חלקן מוכרות למבקרים הקבועים וכותב על זה, מה שהפך את העסק ליותר מעניין.

במקביל, החל הרווק לפרסם הגיגים בתחום היחסים בין גברים לנשים כמובן עם דגש רב על סקס, בחלקם זו הייתה דעתו אבל עם הגזמה מסויימת ובחלקם פרובוקציה ברמה זו או אחרת, כדי ליצור עניין. פוסטים כמו איך הוא מעדיף לקבל מין אוראלי זכו לתהודה גדולה ברחבי הבלוגספירה הישראלית הצנועה. כדי לתבל את העין הוא אף יזם פינה שנקראה כוסית לשבת, בה מידי יום שישי לקראת ערב הוא פרסם תמונות בלוגרית שהתנדבה למשימה, הפינה לא צלחה מעבר לחודשיים אבל זו לא הייתה המילה האחרונה בתחום פרסום תמונות של נערות ישראל הנאוות.

באיזור דצמבר 2005 והבלוג עדיין לא בן שנה חלה תפנית מסויימת ששינתה את התפיסה של הרווק, בלוגרית נאה ביותר, בלונדינית עם חזה ענק שעושה איתו סקס מתוך מטרה לסמן עליו V ולקבל פוסט אישי עליה. הרווק הבין שיש לו תדמית מסויימת וכוח משיכה של מיקרו-סלבריטי, תדמית שיכולה להביא לו זיונים בלי מאמץ גדול ועם נשים יפות. כמובן, שכמו כל גבר אחר הוא לא היסס להשתמש במה שיש לו כדי להשיג סקס. אותה בלונדה אף הסכימה להצטלם בערום ולאפשר לשלוח את תמונותיה לכל המנויים של הבלוג תוך טשטוש פניה, הקוראים החרמנים יכלו כעת לא רק לקרוא על מעלליו של הרווק אלא גם לחזות בצעירות הקופצות למיטתו. מאז עוד ועוד קוראות נפגשות עם חברי הרווק לסקס מכל מיני סיבות, מרצון לסימון V על האושיה הבלוגספירית בעלת הסקס אפיל ועד לרצון לקרוא על עצמן את הפוסט שאחרי ולנסות להשוות לבחורות קודמות. אבל לא רק, חלק פשוט הסתקרנו מהרווק, נפגשו איתו והתאים להן סקס מהסיבות היותר קונבנציונאליות כמו משיכה ובילוי. תמונות של בחורות ערומות נשלחו בהסכמתן לכלל המנויים של הבלוג שחצה היום את רף ה-700.

כמובן שבחיים לא כולם אוהבים את זה שמצליח, קנאה וצרות עין של עמיתים בלוגרים לא הייתה דבר זר, נוסף לכך שדיעותיו המעצבנות של הרווק בנושאים מסויימים הרתיחו מגזרים שונים וכך הוא הפך מטרה לנאצה, שקרים ומזימות שהמוזרה וההזויה ביותר מהן הייתה בחורה שהייתה מוכנה למצוץ את איברו בשביל להשיג תמונה שלו לשם חשיפה.

ההצלחה גם גרמה לבלוגרים רבים לסגל לעצמם התנהלות דומה שהתבטאה בכתיבה בוטה, שוביניסטית ופלרטוט עם בחורות, התופעה זכתה לפוסט הומוריסטי דמיוני עתיר תגובות- רווקיזם.

מקץ שנה של כתיבה בלוג הרווק טיפס ועלה למקום הראשון של טבלת הבלוגים הפעילים במיוחד שזה אומר למעשה הבלוג מס' אחד בארץ לאותה תקופה עם מעל 30,000 כניסות לחודש. מאז הרווק תמיד שוהה בחלק העליון של הרשימה הזו כאשר בחודשיים האחרונים הוא שוב מספר אחת הפעם ללא עוררין. בחודש זה מאי 2007, תרשם עד מחר בלילה כמות שיא של לפחות 65,000 כניסות יחודיות בחודש(!!!), מספר לא מבוטל ברשת האינטרנט הישראלית. בתפוז הוא היה מקבל על החודש הזה לא פחות מ 520 ש"ח. אבל בישרא הוא לא מקבל כלום. אה... בעצם סקס עם צעירות חרמניות לא יכול להמדד בכסף. בנוסף הרווק התפרסם מעבר לבלוגספירה הישראלית והתראיין לרדיו, לעיתונות הכתובה ולאתרים מובילים ברשת הישראלית.

הרווק אומנם נהנה מהסקס הנגיש עם הצעירות הליברליות וגם הצנועות יותר (אבל שאיתו היו ליברליות), אבל הוא רצה יותר מזה, את אותה בחורה אחת ומיוחדת שתגרום לו להתאהב שוב אחרי לא מעט שנים של בדידות וכך החליט לסגור את הבלוג המצליח בטווח הקרוב.

עדכון 2010: הבלוג החליף מספר ידיים בשנתיים האחרונות ורוב תכניו הוסרו מהרשת, ברם לאחרונה החל תהליך של פרסום מחדש של פוסטים היסטוריים לרווחת הקוראים.

*הרווק- דמות בלוגספירית מאחוריה עומדים מספר כותבים.
נכתב על ידי , 21/1/2010 22:12  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניסים ב-19/12/2011 19:54



876,458
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרווק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרווק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)