לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'LL SLEEP WHEN I'M DEAD!


זה לא בלוג!!! (זה דיר חזירים מה שהולך פה...)

כינוי:  pad-la-a

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

פוסט עם קשקבל.


ווואו.....הרבה זמן לא הייתי כאן.

 

פירקה {מלשון אופיר} הייתה אצלי. היה לנו מאוד טעים.

קשקבל זה גבינה, אנחנו אוהבות גבינות, גם אם זה קצת שרוף ואם אפשר אז רק את האמצע של הבורקס.

דר"א ריחמתי על האחרון אז אכלתי לו את הבאמצע ונועם את המסביב....

אה! וגם עשינו פעילות יצירתית אמיתית....נמכור את זה בקניון דרורים ונקבל הרבה כסף כי הציורים של אופיר כמו שהיא הגדירה אותם :

אבסטראקט-ואנשים מספיק טיפשים בשביל לקנות אותם.

סורי אופירוש אבל אני יודעת שאת יכולה לצייר הרבה יותר יפה מזה....חחח...המוזה המוזה.

ואתם אנשים. תאמינו לי שהיא יכולה. ראיתי. [ ; {הוא אמור לקרוץ}

ווואו....בכלל לא היה לי מה לכתוב.

מה אני עושה פה בכלל???

אמממ....

בייי

נ.ב מישהו בא איתי למופע של מוש???? כן! כן! כן! תבואו!

מישהו בא עם כיבץ ואיתי לגאווה ודעה?

נכתב על ידי pad-la-a , 1/3/2006 19:26  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,603

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpad-la-a אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pad-la-a ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)