לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עדיין אוהב את הבחורה שעזבה אותי

אאממ...טוב זה הבלוג שלי אני הולך לרשום על עצמי החברים מדינה מוזיקה אממ...וכל מה שבא לי מומזנים:)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

עדכוןןןן


הרבה זמן לא עידכנתי לא יודע למה לא היה לי חשק....טוב בואו נתחיל בזה שהעיפו אותי מהבצפר:) הם אומרים שאני לא מגיע או משהו כזה.... :)  חח טוב לא משנה שבת ישנתי  איזה 4 שעות וזה עדיין לא הספיק כמה שאני יושן אני יותר עייף...אבל מה שהכי חשוב זה ששמתי לב שאני לא מרגיש כבר כלום כלפי ס זהו נגמררררר אין עוד כלום אפשר להתחיל קשר חדששש או שבעצם נראה לי שאני יקח תקופת הפסקה....כי ראיתי חברה של ידידה טובה שלי ממש חמודה הלכתי איתה לטיול סתם דיברנו איזה חצי שעה ואחרי זה ידידה שלי אמרה לי לא להיקשר אליה "כי היא לא תמימה כמו שהיא נראת"...פאק עד שאני מוצא משהו אני אוהב...פאק כל הבנות שנראות הכי חמודות ותמימות בסוף אני מגלה שהם ההפך לגמרי...יש לי את מ ילדה ממש חמודה שכבר יותר משנה רוצה לצאת איתי....היא כל הזמן זורקת רמזים ענקיים אבל אני לא יודע אם זה מה שאני רוצה עכשיו ובמיוחד אם זה לא ילך היא עלולה להיפגע ואני לא רוצה שמישהו יעבור את מה שאני עברתי...אז לבנתיים אני פתוח להצעות ;)

שיהיה לכולם יום מקסים אוהב אותכם...

 

 

http://www.cramim.rishon.k12.il/library/img/holidays/purim4.gif"> 

נכתב על ידי me and u , 27/3/2005 07:51  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


למה תתחפשו השנה, אם בכלל?
לא מתחפש לא בשבילי

מה הייתה התחפושת הכי משוגעת שלכם?
דגל ישראל? או לב אני כבר לא זוכר

למה חוגגים את פורים רק פעם בשנה?
כי ניצלנו מהמן רק פעם בשנה

שאלון פשוט מפגר

נכתב על ידי me and u , 21/3/2005 18:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אממ...........


עדכון קצרצר

שבת הייתה יבשההה אפחד לא היה בבית רוב החברים שלי נסעו לבתי ספר שלהם כי זה שבת זכור....(זה שבת בבתי ספר דתיים שיושנים בבצפר)

אז נשארתי לבד בבית....טוב לפחות השלמתי שעות שינה......

היום חזרתי מוקדם מהבצפר היה לנו יום אתגרים או משהו כזה ואתמול דיי נפצעתי ביום ספורט אז היום חזרתי לבית מוקדם:)

 

אני רוצה לצבוע את כל הבלוג בכתום....הזדהות עם גוש קטיף...

נכתב על ידי me and u , 21/3/2005 14:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  me and u

בן: 36

ICQ: 338798680 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme and u אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me and u ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)