לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנשים תמיד עוזבים


נכון זה לא קל לשכוח את עבר אבל ברגע שרק תרצו תוכלו עבר תמיד ישאר עבר והווה יתחלף עם זמן כל יום זה הווה חדש ועתיד נבנה כל יום מחדש

Avatarכינוי:  alex002

בן: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2010

2010


טוב החלטתי לחזור לרשום האחרי מלא זמן שלא רשמתי כלום

טוב במה אני יכול להתחיל ? ב2010? השנה נגמרה כמו שהתחילה בלי כלום

בלי אהבה ,בלי כסף אומנם שמחה קצת גדלה חח עדיף מאשר עצב שגם הוא קיים

2011 תיהיה שונה ,שנה שאני הולך להיות אזרח מן שורה בלי הקשב מפקד וכוכ כל החרטה הזאת

בכלל צבא איזה דבר זה........ לוקחים ילדים והופכים אותם לאנשים בוגרים ,אומנם לא את כולם

צבא זה בית ספר הכי גדול לאישיות שלנו ,תלוי לאיפה שתיקח את זה !!

אהבה אין לי מה לרשום על זה מקווה שיום אחד אני יחווה אהבה כמו שאני רוצה ומדמיין

אבל צריך למצוא תאחת שלי או שלא קיימת ,

בסוף אני ימצא את עצמי בן 40 עם כלב וחתול מפוחלץ למה מפוחלץ לא יודע שאני יגיע לגיל 40 אני ישאל את עצמי חח.

ואיי אם לא הייתי מתעסק בכאב שיש לי בשן כרגע(ביום ראשון היתה עיקרת שן בינה ) היה לי יותר דברים לחשוב

 

טוב אני יסיים בכך 2011 שתגיע אלינו בטובה לא תיהיה שונה אולי שמחה אולי עצובה אבל בטח שלא כמו 2010(בעזרת השם חח)

 

זהו שנה טובה לכולם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

נכתב על ידי alex002 , 30/12/2010 13:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalex002 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alex002 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)