לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצ"ס - חומוס, צ'יפס, סלט


הגיגים, מחשבות, תהיות והתבוננות פנימית עמוקה - וגם קצת על עסקים. בלוג עם קריצה.... בקיצור - אי מייל מחנטרש על מה שבא לו, איך שבא לו, כשבא לו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

פינקי


שלום לכם!

 

במשך כל חופשת הסקי לא היה ולו יום אחד בו לא התרחשה השיחה הבאה:

 

:ski friend says

מה עושים הערב, אי מייל?

:emale says

מה שאנחנו עושים כל ערב, פינקי!

:ski friend says

ומה זה, אי מייל?

:emale says

הולכים לישון מוקדם!

 

ובכן, הפעם לא! הפעם יש לי תוכנית! (לא להשתלט על העולם - אבל קרוב!)

הגיתי תוכנית גאונית כיצד להתנקם במשפחת זיחמיק! (להזכירכם)

 

מחר יש ישיבת ועד.

הפעם בניגוד לשאר עשרות ישיבות הועד המשמימות, אני הולך להשתתף.

כן כן... אני הולך לחזק את קשריי עם שכני הבניין (להזיק זה לא)

אני הולך לגלות מי הם שכני שגרים 2 קומות מעלי (קומה אחת מעל משפחת זיחמיק למתקשים בחשבון)

אני הולך להתיידד איתם.

אני הולך לתת להם מתנה: עציץ שקיבלתי ממישהו שאני מעדיף לא לראות את השפם שלו יותר (שלה למעשה) ואין לי כוח להשקות אותו.

 

הביקור השכני יתבצע בערך כך:

"שלום, אני השכן הנחמד שגר 2 קומות מתחתיכם. הבאתי לכם מנחה זו." (מראה עציץ מעט נבול)

"נראה לי שהוא צריך קצת שמש. או! זה יהיה יפה פה על אדן החלון שלכם"

"תנו לי לסדר"

"אופס! הוא נפל! אני נורא מתנצל! אני כבר אדבר עם המשפחה מתחת ואדאג לנקות את הלכלוך"

"שיהיה לכם יום יפה!"

 

נארף!

נכתב על ידי אי מייל , 22/3/2005 14:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אי מייל

מין: זכר




7,200
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאי מייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אי מייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)