לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצ"ס - חומוס, צ'יפס, סלט


הגיגים, מחשבות, תהיות והתבוננות פנימית עמוקה - וגם קצת על עסקים. בלוג עם קריצה.... בקיצור - אי מייל מחנטרש על מה שבא לו, איך שבא לו, כשבא לו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

בשבחו של באלאגאן! (כמו בלגן אבל בגדול!)


טוב, אז אני לא הבחור הכי מסודר בעולם.

 

מודה!

 

הפעם אספר לכם איך הבלגן הציל אותי השבוע ממוות כמעט בטוח (ואם לא - אז חיים ביסורי תופת)

 

כשנכנסתי לגור בחדרי החביב, חבר טוב עזר לי להרכיב ארון שקיבלתי במתנה מחבר טוב אחר (חברים טובים זה דבר חשוב מסתבר).

 

לא אדע אם הארון היה עקום עוד בלידתו או שיכולת ההרכבה של החבר הראשון עקומה עוד מלידתו - על כן, נניח את הראשון (ונמנע מסיכון חברות)

 

מגירות הארון העקמומי לא נסגרות כ"כ טוב ודלתות ההזזה חורקות שיניים בתנועה (מי אמר צ'יטי צ'יטי בנג בנג?)

 

אתמול קרה המקרה:

דלת הארון הכבדה (זו עם המראה החיצונית הענקית) החליטה שאין לה כל רצון לחיות כמו רכבת על מסילה, פרשה לה כנפיים כמו מטוס ודאתה לה לאט לאט (כמו דאון, ב100 קמש בערך) לכיוון הרצפה. (הפוסט הכי תחבורתי שלי מאז זה)

 

היא נחתה בבום על קולי על שקית ענקית של כביסה (9 קילו) שהיתה על הרצפה יחד עם דברים אחרים.

כן, השקית בלמה את הנפילה ומנעה מהדלת ליפול עלי ומזכוכיות של מראה בגודל טלוויזיה 42 אינץ', לתקוף אותי חזיתית.

אין צורך לספר שהשקית התפוצצה מעוצמת המכה ונשמע בום על קולי נוסף. (2 במחיר אחד!)

 

בזכות הבלגן, חיי ניצלו

על כן אנצור אותו בחיי (משחק מילים קטן?)

 

נ.ב

איזה בלגן פה! מישהו הזיז את הגבינה שלי?

 

נכתב על ידי אי מייל , 23/3/2005 19:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אי מייל

מין: זכר




7,200
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאי מייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אי מייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)