לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצ"ס - חומוס, צ'יפס, סלט


הגיגים, מחשבות, תהיות והתבוננות פנימית עמוקה - וגם קצת על עסקים. בלוג עם קריצה.... בקיצור - אי מייל מחנטרש על מה שבא לו, איך שבא לו, כשבא לו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

A blast from the past


הבלוג נכתב בסימן "אה?" + פרצוף דבילי מצידי...

 

דווקא כשהכל מתחיל להסתדר, דווקא כשמתחילה לזרוח שוב השמש (האמת די חם לי כבר)

דווקא אז... דווקא אז היא מבלבלת אותי....

 

חברה לשעבר (אקסית לבוגרי מגמת נגרות/שרברבות) שלחה לי מייל.

אותה חברה (לשעבר!) מצויידת (היטב) בחבר שעימו היא עוברת לדור (עד כמה שידוע לי)

 

באותו מייל אומלל מבקשת אותה ח"ל שאדליק מהר את גלגל"צ (רמז: ג'ינג'ל - סופשבוע גרוע בגלגל"צ)

ומהי הסיבה לחיפזון?

 

מדוע עלי לאוץ ולרוץ להדליק את הרדיו באותה תחנת פלייליסט משופשפת עד אפר?

 

השיר שלנו (לא הזבלנובלה - שיר שיר) מנוגן בה...

 

אז מה אם השיר "שלנו" מנוגן בגלגל"צ?

מה אכפת לה?

 

מה אכפת לה?! מה אכפת לי?

מה אכפת לי שאכפת לה?

או! זו השאלה! אכפת לי שאכפת לה!

ויותר אכפת לי מהשאלה: ל-מ-ה?

מה היא מתכוונת?

האם זו נחמדות גרידא?

האם יש לה תכנונים עלי באופק?

האם היא מנסה לגרום לי לצפות משהו או לצפות למשהו?

האם זו סתם מרשעות?

האם אני אפסיק מתישהו עם הז'אנר הזה של שאלות רטוריות מפגרות? (לפחות את התשובה לשאלה הזו אני יודע! בחיים לא!!!!)

 

אנא מכם אנשים טובים!

עוצו לי עיצה (ותופר!)

נכתב על ידי אי מייל , 24/3/2005 15:36  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אי מייל

מין: זכר




7,200
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאי מייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אי מייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)