לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצ"ס - חומוס, צ'יפס, סלט


הגיגים, מחשבות, תהיות והתבוננות פנימית עמוקה - וגם קצת על עסקים. בלוג עם קריצה.... בקיצור - אי מייל מחנטרש על מה שבא לו, איך שבא לו, כשבא לו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

שמוליקיפוד


להלן שיר שמצאתי במהלך שירותי הצבאי.

 

המשורר לא ידוע. ידוע רק בכינויו המפליא עדי-רן.

 

 

שמי הוא שמוליק ואני קיפוד.

לטייל ביער אני אוהב מאוד.

העצים כה ירוקים,

הפרחים מלבלבים.

שמי הוא שמוליק ואני קיפוד.

 

שמי הוא שמוליק ואני קיפוד.

באוויר ההרים תקעתי נאד.

העצים כה מסריחים,

הפרחים כל כך שחומים.

שמי הוא שמוליק ואני בואש.

נכתב על ידי אי מייל , 24/3/2005 19:14   בקטגוריות צבא  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אי מייל

מין: זכר




7,200
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאי מייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אי מייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)