לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצ"ס - חומוס, צ'יפס, סלט


הגיגים, מחשבות, תהיות והתבוננות פנימית עמוקה - וגם קצת על עסקים. בלוג עם קריצה.... בקיצור - אי מייל מחנטרש על מה שבא לו, איך שבא לו, כשבא לו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

הבלוג הולך ותופח!


שמתי לב להרבה כניסות בימים האחרונים.

 

האם זה בגלל שייסדתי את אחוות הטבעת? (My Precious!!!)

- לא נראה לי.

 

האם זה כי הבלוג נהיה פופלרי בקרב עולי אפגניסטן בגילאים 11 ורבע ל11 וחצי?

- לא נראה לי

 

לכן, אני רוצה לנצל הזדמנות זו להודות למשה:

 

משה!

הקורא היחיד שלי, היקר לי מכל אדם וירטואלי אחר!

 

אני רוצה להודות לך על במה זו שאתה פותח את הבלוג שלי עשרות פעמים ביום.

אני יודע שהוא לא מעניין וסתם מציק.

אני יודע שאין לך משהו אחר לעשות בחייך כיון שפיטרו אותך מעבודתך כעוזר קופאית.

אני יודע שהחיים לא היו לך קלים וזה שאתה ממשיך לקרוא בבלוג לא מקל עליהם.

 

אני יודע שאתה גם מגלומן אגו-מניאק ושאתה קורא את הבלוג הזה רק כי אין אף בלוג אחר שמוכן לכתוב עליך.

 

בקיצור: אני מבטיח להקדיש לך פוסט! (בעצם אני מוכן להקדיש לך אפילו את הפוסט הזה - סתם חרא של פוסט)

 

מוקדש למשה

אי

נכתב על ידי אי מייל , 25/3/2005 19:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אי מייל

מין: זכר




7,200
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאי מייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אי מייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)