לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חצ"ס - חומוס, צ'יפס, סלט


הגיגים, מחשבות, תהיות והתבוננות פנימית עמוקה - וגם קצת על עסקים. בלוג עם קריצה.... בקיצור - אי מייל מחנטרש על מה שבא לו, איך שבא לו, כשבא לו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

נו? אז קניתי משחק מחשב סוחף...


נו...?

 

אז קניתי... נו שוין.

גם לי מגיע להתפנק פעם בשעה שעתיים...

 

בשל תקופת הבחינות/עבודות/לחץ בעבודה - טרם היה לי זמן לפתוח אותו ולשחק...

 

איזה באסה.

 

הבנתי ממספר לא קטן של ממליצים שהוא ממכר ברמות כ"כ גבוהות שצריך לפנות איזה חודש חודשיים.

 

זאת אעשה אחרי תקופת הבחינות הקרובה (עוד שבועיים למאנייאק...)

אני אפנה לי איזה חודש חודשיים מהחיים ואז נראה במה דברים אמורים...

(כמה גיקי בן אדם אחד יכול להיות? זה מגעיל אפילו אותי!)

 

יש האומרים שהמשחק ממכר כמו סמים - ויש את אלו שמתקנים אותם ומדווחים כי מדובר בסמים באמת!

 

יש האומרים שאחרי המשחק הזה - אין לך כוח לעדכן אפילו את הבלוג - יש לך שעה וחצי שינה כל לילה וההוצאות על מזון הולכות וקטנות... (למי יש זמן ללכת לאכול?)

אין ספק שזה יקטין גם את צריכת נייר הטואלט שלי וזה כבר שווה!

 

בינתיים חרשנות נעימה שתהיה לי (ואני אלך לשירותים כל עוד אפשר!)

נכתב על ידי אי מייל , 26/3/2005 21:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אי מייל

מין: זכר




7,200
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאי מייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אי מייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)