לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Over The Rainbow



כינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2005

היה לי חלום.


למרות שאנשים שאני מכירה ולא רוצה שיקראו פה אני בכל זאת יכתוב את זה. ונכון שאמרתי שאני יסגור את הבלוג אבל את זה אני חייבת להוציא איפשהו..=\

אז היה לי חלום שראיתי אותם. ולא דיברנו, פגשתי אותם כי חברה שלי רצתה.לא זוכרת מי. הם היו עם עוד מישהי. מישהי שרציתי לחזור להיות איתה בקשר. והיא ואני התחבקנו ועם השאר אני לא.

אני לא יודעת אבל אני כל הזמן חושבת עליהם. לא רוצה!! שיצאו לי מהראש! אני רוצה להכיר ילדים חדשים ולשכוח מהעבר..

לא רוצה להיזכר..זה גורם לי רע וקנאה. אני מאוד קנאית ולא בא לי! אבל ככה אני..אז מחקתי הכל- לפחות ניסיתי שמרתי פה ושם דברים אבל זהו! לא רוצה יותר מהם. נמאס לי! הכרתי ילדים חדשים אבל זה לא מספיק..צריך מישהו שיהיה קרוב אליי..ואין מישהו כזה..

רק לשכוח אותם יעשה לי טוב.

אל תנסו לנחש מי אלה כי בחיים לא תדעו. ואני גם לא אגיד.

מה אני יכולה לעשות..לפעמים צריך להוציא את זה איפשהו..ואין לי על מי או עם מי לדבר איתו על זה..

פשוט להישאר אופטימית, זה כל הפטנט.

אני מנסה ואני אמשיך לנסות.

 אופטימית=))

אני כותבת בשביל עצמי. הילדה בפוסט הקודם צדקה..

נכתב על ידי , 28/8/2005 17:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,042
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונקי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונקי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)