לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

דמי כיס וחובות


דמי כיס, כן או לא?

כמה ש"חים?

מה דמי הכיס מכסים? מה יוצא מתקציב ההורים ואיך שמים לזה גבולות?

האם העולל מרויח כסף גם בדרכים אחרות?

מה חובות המתבגר בבית?

 


 

האם היה נושא חם כזה? מעניין גם מה אומרים בני העשרה ואני חושדת שאין לי קוראים כאלה. משום מה הם חושבים שאני לא מגניבה. גם הבת שלי חושבת ככה. לך תבין.
נכתב על ידי , 6/11/2010 20:19  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,014
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)