לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

אדום וירוק.


אני חושבת שלא צריך להראות בטלויזיה אנשים שלובשים ירוק עם אדום. זו סטיה שלא היתה כדוגמתה. זה מתאים לכלנית, אבל שבני אדם יתלבשו ככה?

מילא בחדרי חדרים - שיעשו מה שהם רוצים. זה אמנם די מגעיל אותי, אבל אני לא נגד מי שלובש אדום וירוק,  אני מאוד מתקדמת בדעותי.

אבל למה בפומבי? בטלויזיה? למה אני צריכה לראות דברים כאלה?

יותר מזה: ילדים רואים וזה עשוי להכניס להם רעיונות לראש. אף אחד לא נולד עם נטיה ללבוש ירוק ואדום, אבל אם הם יראו את זה הם עשויים לחשוב שזה תקין!!!! הם יכולים להחליט ללכת ככה לבית הספר, או קנות גרביים מפוספסות אדום ירוק, או לאכול אבטיח.

ואנחנו אמורים להיות אור לגויים! 

נכתב על ידי , 14/11/2010 00:28  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,014
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)