לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

פרק ל"ד - אם זה נראה כמו טום האנקס האם זה טום האנקס?


בעקבות, ולהבדיל אלפי הבדלות מהפוסט של honey.

 

הוזמנו למסיבת חג ההודייה של נייטיבס (הורים של חברה של אגוזית). מסיבה למבוגרים בלבד עם הטורקי, הרוטב המתקתק וכל זה. אני תמיד שמחה לחוג חג כהילכתו, ולו רק בשביל החוויה האנטרופולוגית. כדי להעשיר את החוויה של המקומיים, הגעתי חמושה בסאמבוסאק , למרות שבאופן עקרוני, אני מסרבת לעשות אוכל שמטפלים בו יחידה יחידה. חוץ מזה אהבתי את האפקט (הפוליטי?) של אוכל עירקי בסלון אמריקאי.

 

לא הכרנו אף אחד חוץ מהמארחים. אחותה של המארחת, הקפידה לטעום בזהירות מהסמבוסאק, לשאול מהיכן אנחנו ולספר כמה הם פתוחים לכל העדות (ובשל הדגשת היתר היה לזה ריח הפוך לחלוטין). אחות אחרת של המארחת לא הגיעה. האחיות לא מדברות כבר כמה שנים, על רקע זה שהבת של המארחת קיבלה סוודר מהסבתא ולא אמרה תודה יפה (והאם כנראה לא אמרה לה "מה אמרים???". חילול הקודש).

 

אמריקאי ממוצא סיני, סיפר בגאווה עודפת, איך הוא הרויח אתמול 40$ מטיפים בבאר קראיוקי.  כל אחד בוחר איך להרוויח את לחמו, אבל כמה כבר אפשר כבר לדבר על זה? יותר מאוחר התברר שהוא בכיר בסיסקו, אבל פשוט נרגש יותר להרויח את 40$ האלה,  מאשר עשרות אלפי דולרים בהאיטאק. אישתו עובדת בהתנדבות בבית חולים, והוא ברר בדאגה אצל אורחת אחרת, אחות לשעבר, אם היא יכולה לתפוס מחלות. "היא לא, היא תתחסן – אבל אתה כן". המבט המבועת בעניו אישר שהוא היפוכנדר.

 

ואז נכנס אורח חדש. וכאן נשאלת השאלה: אם זה נראה כמו טום האנקס, נשמע כמו טום האנקס, ומסופר כמו פורסט גאמפ, האם זה טום האנקס????

והתשובה היא לא. אבל הבנאדם הזה, הוא פורסט גאמפ. מזה הוא מתפרנס.

בדר"כ הוא עומד בפתח של מסעדה בשם "באבאגאמפ" שנמצאת ברציף הדייגים, ומשדל אנשים להכנס כפורסט. לפעמים הוא גם מעודד רצים במרתון של סאנטה קרוז. למסעדה יש סניף גם בהואי, עם פורסט משלה. אלא שהלה לקח יום אחד את תפקידו ברצינות גדולה מדי, והתחיל לרוץ....

פעם הוא ניסה להבחר ככפיל בסרט של האנקס. תארו לעצמכם חדר מלא בפורסט גאמפים!

ועל כך קרוי העמק, עמק החיות המוזרות.

 


 

אני אוהבת מאוד קולנוע. אני לא רואה סרטים בבית ב-DVD אלא ממש הולכת לקולנוע, קונה פופקורן וטובעת לתוך החוויה. אפילו בטכניון הצלחתי לקחת שלוש פעמים את הקורס לקולנוע (יש דבר כזה). אבל את תום האנקס, מה לעשות, אני לא סובלת. הסרטים המתקתקים שהוא עושה כל שני וחמישי עם מאג ראיין פשוט בילתי נסבלים. אז היתה לי דילמה גדולה כשהוא הופיע בסרט של האחים כהן The lady killers.

הסרטים שלהם פשוט נפלאים, אבל טום האנקס? עד איפוא הם יגיעו עם ההתמסחרות שלהם? נכנעתי והלכתי לסרט. סרט נפלא כמובן וטום האנקס, אני מורידה את הכובע. הגדול שבתפקידיו.  (אם  כי לא הגדול שבסירטהם של הכוהנים הגדולים)

ממולץ לראות (בבית, בסדר). יחסית לסרטים של כהן, סרט קל מאוד ללעיסה ומצחיק עד דמעות.


 

הוספה מאוחרת: בגלל שאמרו לי שהביקורות בארץ על הסרט ששמו מסתבר "לחסל את הליידי" היו קטלניות, חיפשתי ומצאתי ביקורת אחת, ואני מסכימה איתה 100%.

נכתב על ידי , 11/4/2005 07:46  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)