לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

שרה ואברהם (או שץ ושצה) - חלק ראשון. שרה מגיעה לעיר הגדולה.


שרה אך זה סיימה את לימודיה במוסד (הטכניון) ומיהרה לעיר הגדולה. חמושה במכונית הממוזגת של דודה שושנה (איזה דודה!), שטה לה שרה מראיון אחד למשנהו והימים ימי טרום הבועה.

כך הגיעה שרה לראיון בתעשיה האוירית. לשרה ממש לא אכפת מחידות הגיון, או "כתוב תוכנית קטנה שמחפשת בעץ", אבל באותו יום הישיר המראיין דורון אוירון את עיניו לשרה ושאל שאלה עליה לא היתה מוכנה: "שרה, יש לנו בעיות עם נשים, מה את אומרת על זה?".

שרה הישירה מבט משתתף בצער לדורון אוירון ואמרה בקול שליו "יש לך בעיות עם נשים? רוצה לדבר על זה?"

טוב, למען האמת ההיסטורית, זה מה ששרה חשבה שהיתה צריכה להגיד, מיד עם צאתה מהראיון, אבל השאלה תפסה אותה בהפתעה כאמור והיא גימגמה משהו טיפשי על כמה שאיתה אין בעיות.  דורון אוירון קיבל את שרה לעבודה (???), אבל היא לא קיבלה אותו (משכורת מגוחכת) ובחרה במקום אחר.

שרה מצאה לעצמה דירה חמודה בצפון תל-אביב. לדירה היתה מצורפת שותפה, הדומה להפליא לענת השותפה בפוסט של דנה. גם השכנה המוזכרת בפוסט באה עם החבילה, ואפילו ארועים ממש דומים (אבל לא זהים כי שרה אינה פקאצה עורכדינית, כידוע).

שרה רכשה גם את גרטרוד, מכוניתה הבלונדינית, שעוד תשרת אותה רבות.

כך חלפו להם הימים בנעימים מינורים. הבוס בעבודה החדשה התגלה טיפוס צעקן וקשוח (טיפוס הבעל המכה את אישתו, איף יו נו ווט אי מין. צועק צועק  ואז מבקש סליחה). בדיעבד שרה חושבת שאולי הוא חיבב אותה קצת, אחרת למה שהיא היתה עונה לו (שרה לא היתה מתוחכמת פוליטית) הוא היה צועק על אחרים?

היו גם כמה ארועים הזויים, כמו אותו היום בו הופיע המזוקן. ארבע או חמש שנים לפני כן היה משהו (שרה מתקשה לזכור  מה היה אותו משהו) בינה ובין המזוקן בעת טיול של אחרי הצבא בחו"ל. והנה הלה מופיע פתאום, מתנצל שהוא לא סיפר אז לשרה שהוא היה נשוי, מספר שעכשיו הוא התגרש, ותוקע עיני עגל בשרה. שרה מביטה בו במבט מבועת דרך עדשות מסכת הגז, תוהה איך הוא השיג את כתובתה,  ומתפללת שתבוא כבר ההרגעה והיא תוכל לשלוח את המזוקן לדרכו.

 

יום אחד שרה נשלחת לקורס בחברת הי-טאק אחרת. שרה אוהבת להתרחק מבוסים צעקנים, והקורס נחמד ומעניין. לקראת סוף הקורס נכנס לפתע לחדר עלם יפה עיניים ורחב חיוך, ומספר לנו על תוכנה זו או אחרת שאפשר להשיג בחברה המהוללת. בדיעבד מסתבר שלא למכור תוכנות היתה מטרתו, אלה לחפש כוסיות. (מילה זו מותרת בבלוג זה אם משתמשים בה במידה ובתבונה).

עלם החמודות מוצא חן בעיני שרה, אבל הקורס נגמר.

שרה מנסה נואשות לשכנע את הבוס שלה ששווה לבדוק את התוכנה ההיא. היא מנסה למצא תרוצים מתרוצים שונים לכך שהיא חייבת לבקר שם, עד שהבוס מחייך בהבנה – ולא שולח אותה.

 


הערת המערכת: יש מחלוקת משפחתית על סדר הארועים בפוסט זה ובחלקו השני של הסיפור. זוהי גירסתה של שרה, שהיא במילא הגירסא הנכונה. אברום בימים אלה כל כך עסוק, כך שלא נראה שיהיה לו זמן לקרא פוסטים ולהגן על גירסתו, אבל בעבר הוא ניסה למצוא מסמכים שונים כדי להוכיח את צידקתו.
 

נכתב על ידי , 1/6/2005 07:42  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)