לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

שץ ושצה - חלק שני - העולם עומד מלכת!


כאן תמצאו את החלק ראשון

 

וכך עוברים ימים ואף שבועות, שרה, באסרטביות בינונית משהו, מנסה למצוא תרוצים להגיע שוב לחברה ההיא בא עובד יפה העין, והבוס האכזרי שלה מחייך, ולא מסייע בידה.

 

יום אחד, מוזמנת שרה לתערוכה. שרה מוכנה לנצל אפילו תערוכת מחשבים משמימה כדי להתרחק מבוס צעקני ועבודה מעניינת למחצה. וכך היא משוטטת תוך כדי פיהוק בתערוכה. מביטה בחידוש טכנולוגי כאן, לוחצת על כפתור שם, ולפתע, בינות לעשרות אנשים, רואה שרה פרצוף מוכר. כל רעשי הרקע נעלמים. איש לא קיים שם חוץ מהיא והוא. שרה, בלי לחשוב פעמיים, קופצת לזרועותיו בחיבוק עז.

כשמרפה שרה מאחיה האהוב, ליברו, חוזרים קולות הרקע, ושרה חשה שוב בנוכחות אנשים מסביב. היא מבחינה באיחור קל שליברו החייל האמיץ, עומד ליד שני קצינים ושלושתם מביטים בה בתדהמה. נראה בעליל שהפסיקו שיחת עסקים חשובה לפני פרוץ הסערה.  שיחת עסקים עם יפה העיניים מהפרק הקודם. שרה רוצה לקבור את עצמה מתחת לבלטות, אבל אז פותח יפה עיניים את פיו ואומר:

"כבר שלושה ימים אני עומד כאן, ואף אחת לא קפצה עלי עדיין".

שרה רוצה לתקן את המעוות, אבל במקום זה  מבטלת את תוכניתה להתחבא מתחת לבלטות, ונמסה בחרישיות תוך כדי הזלת ריר. (ויש להניח מסמיקה עד שורשי שערה).

 

בלית ביררה אוספת שרה את איבריה, ומפנה את השטח לשיחת העסקים החשובה. אבל הפעם נחושה לא לתת להזדמנות לחמוק.  מיד בהגיעה לביתה מתקשרת לליברו ומטילה עליו משימה.

 


אברום-יפה-עיניים יושב לו במשרדו, ומקבל שיחת טלפון מלקוח. חייל. "אתה פנוי?" שואל החיל.

"בודאי, במה אפשר לעזור?" אומר אברום, שהרי הצבא הוא לקוח בזבזני במיוחד.

"לא, לא, אתה פנוי?" שואל החייל, ולפתע אורות עיני אברום. מממ... חייל, כלומר חיילת צעירה, יאממממממממ. הוא ממש לא מקשר בין שיחה זאת למופרעת שקפצה על החייל ממש באותו יום.

"פנוי, בטח פנוי!".

 


כשהסברתי בפרק הקודם שלאברום יש גירסא משלו, התגובות רמזו לכך שלא משנה מה הגירסא האמיתית, אני צודקת שהרי ע"פ סידרי עולם האישה תמיד צודקת ולא חשוב מהיא האמת.

אברום טוען שהתערוכה היתה לפני הקורס. ואני שואלת אותכם: איך זה יתכן? ומי עשה פה את העבודה השחורה, ולכן זוכר את הפרטים לאשורם?

נכתב על ידי , 7/6/2005 17:02  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)