לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

שץ ושצה - חלק שלישי - למה צחק אברום?


"ויאמר ה' אל אברהם למה זה צחקה שרה..." (לא מנקדת!)

 

פרק ראשון

פרק שני

 

אברום התקשר. דיברנו קצת  וקבענו ללכת לסרט, קומדיה אמריקאית. במשך הסרט יפה אברום מצחוק ואני נעתי במושבי בעצבנות. כשנגמר, שאל אותי "איך היה?". "לא משהו" עניתי בעדינות. הוא הסתכל בי ובלי הנד עפעף אמר "נכון!". נו מילא צוחק מבדיחות טפשיות, אבל מה זה חוסר האופי הזה? כל שאר הערב היה מיותר.

 

בימים הבאים אברום לא פסק להתקשר ואני מצאתי תרוצים מתרוצים שונים. לאט לאט אזלו התרוצים ההגיוניים, ואני חשבתי שבעצם גם אני הוכחתי חוסר חוט שידרה בכך שבכלל הסכמתי ללכת לסרט כזה, ובכל זאת אולי... ואפשר ש... ומזמן כבר לא....

 

כן, זאת היתה ההתחלה, התחלנו לצאת ולהכנס. בלי הרבה זיקוקים, אבל איזשהו קשר מהסוג שלא היה לאף אחד מאיתנו קודם. אברום טוען שכנראה נפגשנו פעם בגילגול הקודם, ופשוט המשכנו מהנקודה בה הפסקנו אז. אם הייתי מאמינה בגילגול נשמות הייתי אומרת שלבטח הוא צודק.

אבל חסרו לנו הזיקוקים, חשבנו שהם צריכים להיות שם. זה כתוב בספר! אחרי כמה חודשים החלטנו להפרד. אברום ביקש שנשאר בקשר (ולא האמין שהמילים האלה, כנגד התקנון שלו עצמו יוצאות מפיו), ואני החלטתי על כמה שינויים בו זמנית: החלטתי להפרד לא רק מאברום, אלא גם מהבוס-מכה –אישתו ומהשותפה-לדירה-פולניה. כלומר לחפש עבודה יותר מעניינת ולעבור לגור לבד.

 

חיפושי העבודה היו הרבה יותר מהנים מהסבב הראשון. באחד מהראיונות המראיין הביט בי בפליאה כאילו אני גאון הדור והיה כל כך מפרגן, עד שנדמה  שזה היה אחד מהגורמים שהביאו אותי לבחור במשרה.

לימים גיליתי עוד כמה דברים על המראיין החביב: הוא נשמה וחכם, הוא משחק בשפה העיברית מעשה יד אומן, יש לו זיכרון נפלא לפרטים שכוחי אל, הוא מפליא בזימרה  וכשהיה ילד הוא היה במקהלה ששרה את השיר המפורסם "את הריץ' את הרץ' את הריץ' רץ' נפתח"!!!!

כשגיליתי את הפרט האחרון ידעתי שזה משמים, ואני חייבת להכיר לו את חברתי נ'. מתאימים כמו כפפה ליד! כמו שלכת לאיזדרכת! אבל הוא סירב בעדינות ולא הבנתי למה. הרי נ' היא חברה שלי אז בטח שהיא קלאסה!

שנים רבות אחר כך הפך הבחור לבלוגר פופולרי ביותר, עוד לא שנה פה, ובפוסט הבא יעבור את ה-20,000!!.  תמונתו והעדפותיו חשופים לעייני כל, וכל מה שהיה סגור בארון התפרץ והתפוצץ ונחשף, מלבד עלילות הריץ' רץ' אבל הנה גם לזה עשיתי אוטינג, שהרי אין להשאיר שלדים בארון!

אם קוראים את מילות השיר, רואים שזרע הפורענות נטמן כבר אז (נעמה השויצרית בטח השתגע מזה שהוא לא משתין לעברה) ,ולבטח הוא היה צריך לפתוח את הריצרץ' מזמן.


ריצ'רץ'

ביצוע: ריצ'רץ' מילים: עמוס אטינגר לחן: נתן שחר

 

העולם הוא כדור, זה ברור, זה ברור,
אבל מה לא יודעים, מה שיש בו בפנים.
לשם כך, לשם כך, לשם כך, לשם כך,
את הריצ'רץ' נפתח.

את הריץ', את הרץ', את הריצ'רץ' נפתח
ונראה עולמות משונים.

מה בריץ' מה ברץ'? נסתכל ניווכח,
מה שיש, מה שיש בו בפנים.
מה בריץ' מה ברץ'? נסתכל ניווכח,
מה שיש, מה שיש בו בפנים!

חידונים, ציורים, מכתבים ושירים
שכתבנו לבד ונגיש פה מיד,
לשם לכך, לשם כך, לשם כך,
את הריצ'רץ' נפתח.

את הריץ', את הרץ', את הריצ'רץ' נפתח...

 

נכתב על ידי , 11/6/2005 19:03  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)