לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

בורגנות ומחלות אחרות


היום ביצעתי תכנית נושנה והזמנתי נשות פרברים עליזות לבראנצ'. כה בורגני! כן כן, אני בורגנית ואם יש למישהו בעיה אם זה שיספר לי איך הוא לא בורגני, אני רוצה לשמוע. כי נדמה לי שיש כאלה שמסתכלים בבוז על בורגניות ובאותו זמן מרמים את עצמם בכמה שהם לא בורגנים.  יש כנראה סקלה של בורגנות: יש בורגנים ממני. אני לא צריכה בית ענקי ורהיטים מאמאמים, כסף לא מניע אותי (אבל אף פעם לה הייתי בעמדה של חוסר וזה לגמרי דבר יחסי, ההגדרה של חוסר. הרי זה תלוי בנקודת מבט).

אני בורגנית. לא מתנגדת לבגדים נאים, אוכל טוב, טיולים בעולם ופדיקור (השבוע עשיתי את הפראנץ' הראשון שלי ואני לא מבינה למה חיכיתי, כלומר כן מבינה. כפות הידיים אינן הצד החזק שלי. יש לי אצבעות קצרות ושמנמנות, ומשום מה חשבתי שטיפוחן יבליט אותן. שטויות.). נו, מה נתקעתי עם המניקור הזה. בקיצור, אני עושה את כל הדברים הבורגניים האלה בזמן שיש אנשים רעבים באפריקה, ואני יודעת שזה די מחורבן. בדר"כ אנחנו מעדיפים לא לחשוב על סומליה כשאנחנו אוכלים במסעדת גורמה כי זה מקלקל את הטעם.

בכל אופן היה בראנץ' והיה ממש ממש כיף. גיליתי שיש לי חברות נחמדות שאספתי במקומות שונים והפגשתי אותן. גיליתי גם שאני ממש טובה בלעשות את עצמי כאילו אני יודעת לבשל: הכנתי סביצ'ה על סלט קינואה (מהספר של אורנה ואלה), קישואים מוחמצים (מהספר של אורנה ואלה), מאפינס שוקולד תפוז (מהספר של אורנה ואלה) ופשטידת בצל (לא מהספר של אורנה ואלה). איזה קטעים! כולן היו בטוחות כאילו יש לי מושג בבישול! חה!

 


קיבלתי ידיעה על חבר טוב של חברים שחולה במחלה מרגיזה וסופנית. מן בחור שכזה שמתוך אידאולוגיה עבד בשרות המדינה והציל הרבה נפשות, אך אויה, הטיפול לו הוא זקוק לא מכוסה ע"י הביטוח באותה מדינה לבנטינית. וכיוון שבאותו יום ששמעתי על המקרה קרתה התקרית הבהחלט מדהימה שבפוסט הקודם (איך לא הזמנתי את השוטר החביב לסדר, לעזאזל!).  הרגשתי שזה אות משמיים למרות שבימים שכתיקונם אני נוטה לא להאמין באותות מהזן הזה, ברור לי הפעם שאני חייבת לתרום את הסכום שחסכתי (או למעלה מזה)  כדי לעזור לאיש הזה, שאני לא מכירה. אם מישהו רוצה להצטרף, בלי לחץ:

תרומות ניתן להפקיד בבנק לאומי בסניף עמק רפאים, ירושלים, סניף מס. 914, חשבון מס. 28433/56  על שם א-ריאלה א-של, בטיפולם של רו"ח א-ילן ש-גב, ועו"ד רוי-טל בן-הרוש.

(סילחו לי על המקפים המיותרים, זה נגד מנועי חיפוש)

מידע מפורט יותר אוכל לשלוח באימייל. עדיין אין אתר. הכל טרי טרי ודחוף דחוף. לא שמעתם את זה פה.


אם מישהו רוצה לשלוח לי מתכון לעוגה מהממת לפסח - זה בסדר. אפשר באימייל.

נכתב על ידי , 31/3/2007 07:09  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)