לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

דוגמא לפוסט על כלום.


(נפצח בדיווח סדר כי דויד ביקש).

הסדר בסוף היה אצלי. התקשרתי בבוקר לט' לראות שלמרות שהיה 1 באפריל היא לא עבדה עלי והבית שלה באמת (כמעט) נשרף. בפעם הבאה היא תצטרך ללכת על משהו יותר קיצוני.

ובכן, הכיצד מתבצע סדר בניכר? ניתן לחשוב שע"י מעבר לאלפי מילין הרחק מהמשפחה פותר את בעיות מורליות-פולניות של "איפוא אתה בסדר" אבל זה לא ממש כך. עדיין נרקמים להם יחסים וכעסים, מזמינים את המשפחה ההיא ואז לא נעים גם את זאת והמשפחה ההיא נעלבת ואלה כועסים וכך נוצרים שבטים שלמים, סידרי ענק קקפונים (וזה לא עוזר, כי מישהו כבר יעלב. בכל מקום יש פולנים ואפילו העירקים פולנים).

אנחנו נמלטים מהקקפוניה הזאת בשנים האחרונות עם פרטנרים קבועים, ממש "מונוגמיה של שלוש משפחות". רק שאחת מהמשפחות הבריזה (לא, לא ממש בגדו בנו) ונכנסנו לויברציות. מיד פצחנו בחיפושים אחר קורבנות, כמו למשל סטודנטים גלמודים מסטנפורד שממש בא להם לעשות סדר עם חבורת ילדים מצווחים. אחרי שכל מאמצינו לא העלו חרס והיסוסים רבים הזמנו את קרול ומארק. ההיסוס משום שזה משנה את כל אופי הארוע: תארו לכם, לכל הצרמוניה נוסף אלמנט של הסברים לגויים (קרול) ותרגומים למיניהם.

בזמן אריזת הררי השאריות אני וט' החלטנו שפעם הבאה סדר על טהרת הסלטים, אחרי המרק והקניידלך כמובן. ואולי איזשוהי מנה בשרית. ופחמימות (רק קצת).


שרה (באמת קוראים לה כך) בת השש נדלקה על פיסטוק. הם באותה כיתה והיא אמרה לאמא שלה שהיא רוצה לנשק אותו. היא גם תופסת אותו ביד כשהם מגיעים לבית ספר.

נחמד, רק מה הבעיה מלבד שהיא גויה? אמא שלה. אמא שלה היא בחורה אובססיבית באופן יוצא דופן, מתעקשת לבוא לבדוק את הבתים בהם הבת מתארחת, לוודא שחלילה לא מאכילים אותה באוכל לא אורגני או ממתקים, ושמע רחמן לייצילן נותנים לה לשחק במשחקי וידאו. עיניה זרחו ממש כשאמרתי לה שאין לנו בכלל משחקים כאלה. ("אחותי!!!" אמרו עיניה) אבל אני מיד הרגשתי לא בסדר. איזה מן אמא אני שלילדים שלה אין משחקי וידאו! לתקן ומיד!


אגוזית יוצאת בפעם הראשונה לטיול של ארבעה ימים. אני לא מבינה למה לא עושים הכנה נפשית להורים.


בעקבות הפוסט של ELN (הוא צב1 המיתולוגי) גיליתי שאין לי מושג במוסיקה עכשווית או באיזה סוג של מוסיקה הבת שלי נתקלת (כן, בדקתי. היא מבינה בדיוק את המילים). תחנת הרדיו לה אני מאזינה היא מאוד גלגלצית, השירים חוזרים על עצמם שוב ושוב ושוב, אין שירי ראפ נועזים או לשון בוטה, בקיצור – שירים של זקנים. מצאתי שיש לי חיבה מסוימת לשירים של נשים זועמות:

 

 

 

אני יודעת שאלו שירים ממש, אבל ממש אנכרוניסטים ...

 


ולא ממש מסוגלת להחליף את הניק. זה מוזר מדי ואין לי שום רעיון. אולי פעם.

נכתב על ידי , 8/4/2007 08:48  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)