לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

התבכינות זמנית


אברום בדרך לארץ ואת אגוזית שלחתי הבוקר למחנה של 4 ימים. נשארתי עם שני הבנים. יש משהו כיפי בגיבושון כזה של תת קבוצה של משפחה במיוחד שהם מתוקים ומסתדרים אחד עם השני יופי.

היום הגן של בוטן סגור (מחליפים את מערכת המיזוג או תרוץ אחר) אך לצערי לא נשארתי לבד עם הבוטן משום שהבטחתי לחברה שנתקעה לשמור על העולל שלה. לפני 5 דקות היא הופיעה עם הילדון וחיתולים (כשהבטחתי לא חשבתי על עניין החיתולים. איך שגומרים עם זה, זה נראה משהו בלתי אפשרי מה גם שלהחליף חיתול לילד של מישהו אחר…ואו. עכשיו אני מעריכה את הבייביסיטרים שלי. חסר לו שהוא עושה קקי!). הילדון הזה גם, איך להגיד, עניין הגבולות לא ממש חזק אצלו ואני לא מורגלת. אני תוהה אם ילדים מופרעים הם תוצר של חוסר גבולות או חוסר גבולות הוא תוצאה של ילדים שלא מקבלים אותם.

בנוסף לכך יש לי כאב ראש וחולשה כבר יומיים.

ולסיכום: זה פוסט התבכינות. תחזיקו לי ידיים ל-4 השעות הקרובות. הנה זה מתחיל. בוטן מתלונן שהילד רשע ומרביץ לו. סעמאק, אין לי כח לזה.

 

איך העיצוביישן?

 

נכתב על ידי , 10/4/2007 19:58  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)