לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

על שרירים וכשרון.


אמא של שֶנַיה, ילדה אירנית מעצבנת מהכיתה של פיסטוק, אישה גדולת מיימדים (לכל מיימד) אבל בעיקר בעלת כתפיים רחבות וידיים מרופדות כמו אלה של לקישה, סיפרה לי שיום חם אחד, כמו אלה שפקדו אותנו לאחרונה,  היא פשטה את העליונית להשאר עם גופייה. פיסטוק הסתכל בה בהערכה ואמר: "Wow! Some muscles you have there!"

 

אפרופו לקישה, אז נכון שאמריקן איידול זה קונספט טיפשי, ואף אחד לא באמת חושב שאיידול צריך לדעת שירים של בארי גיב, אבל די שמחתי שיש לי שיעור בדיוק בזמן שהתכנית משודרת כי אחרי שראיתי את הדבר הבא, ידעתי שאני בסכנת התמכרות:

 

 

פשוט לא יאומן. פקידת בנק חד הורית. לך תשווה אותה לכל הלינזי לוהן האלה.

אני שומעת את הקליפ הזה שוב ושוב בפליאה וזה גורם לי להסתכל אחרת על הזבנים במכולת, על האנשים שעוברים מולי את הכביש, על בלוגרים כשרוניים להחפיר: הרי זה 99% עניין של שיווק. אני חושבת טליק, שלא מספיק להיות טובים. צריך להיות טובים בשיווק. וקצת מזל.

הא, כן. והיא עפה מאמריקן איידול. לא הסתדרה עם בארי גיב.

נכתב על ידי , 14/5/2007 20:33  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)