לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

פינת חמד, חידה, פרפה, רעיון לסטארטאפ, גבה גלי, קטן עלי וסקס.


בקרוב: מבצע פינות חמד. לא מאוחר לשלוח תמונות או לפרסם פוסטים!

 


הלחשנית פרסמה חידה. איך אני אוהבת! לפי התגובות אצלה זה די פרברטי האהבה הזאת שלי, אבל בכל זאת זה הזכיר לי חידה ישנה והנה היא (לפרברטים כמוני):

זוג אחד מזמין 4 זוגות נוספים לארוע. כולם מגיעים ביחד ומתחילים ללחוץ ידיים עם הזוגות האחרים עד שלפתע המארח צועק: "די" וכולם מפסיקים. המארח שואל כל אחד מהנוכחים כמה ידיים הוא לחץ ואז אומר בהפתעה: " מוזר! כל אחד ממכם לחץ מספר שונה של ידיים!"

כמה ידיים לחצה אישתו?

 

אפרופו מפגשים חברתיים: היום אנחנו מוזמנים לברביקיו. תרומתי: פרפה בשני טעמים קפה/וניל שהמצאתי על בסיס מתכון ישן, אני מקוה שלא פשלתי.

 


 

מה דעתכם על יומן אלקטרוני שמכניסים עליו, כמו לכל יומן אחר, את המטלות פגישות וכו' והוא מתריע בפני לחץ נפשי עקב עומס יתר? אולי אפילו מציע מה לבטל ואיך לארגן את הזמן טוב יותר?

ממש סטארטאפ, הא? יש לי קטע טיפשי שאני מפחדת להציץ ביומן שמע אגלה שיש לי משהו דחוף לעוד יומיים.

 


בשבוע הבא תסתובב פה החבצוש,  האברום שיחיה יסתובב בארה"ק, וזהו גם השבוע האחרון בעמק של חברתי היקרה מאוד מאוד ע' שמתנידת סופית לארה"ק שנה לאחר ששלחה את המכולה. שמחה שמהולה בעצב. מהומה והילולים. ורק שרה קטנה אחת, ושלושה ילדים, ופתיחה של תערוכה, וספר שעליה לעצב, וסוף שנת הלימודים (15 ביוני), וסוף רבעון, ומומגרפיה אחת, וכל השאר ביומן שאני מסרבת לפתוח.

 


ירדתי לגמרי מהלחץ של הפוסט הקודם. זה שטויות הרי. זה רק משהו מנהלתי. ברור לי שלקחתי את זה קצת יותר קשה כי אחרי שקבלתי שיחת טלפון קטועה נתקלתי בקיר אטום במשך 24 שעות (זה המשיך אחר כך אם להיות מדויקים) וגם כי לא דיברתי על זה עם אברום שיחיה, שלחוץ מסיבותיו שלו ולא רציתי להעמיס. נרגעתי לגמרי מהשטות הזאת. קטן עלי.

נכתב על ידי , 10/6/2007 04:02  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)