לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

האוצרת שלא עוצרת


פתרון החידה בתגובות מלבד 5:

High J king èHijacking.


עקב לחץ הקהל, תמונות מארוע הרביעי ביולי:

(והתאור שפה ממצא). בכלל, שבוע רדוף ארועים שכונתיים, היום התכנסה השכונה להקרנה של ספר הג'ונגל על הדשא של מיקלה.


בעל בית הקפה התלהב מהתערוכה שארגנתי לו והבטחתי לו לארגן עוד אחת, לאו דוקא שלי. אני אוצרת! או אולי עוצרת ?


עקב לחץ הקהל תמונה שלי לפני הפילאטיס:


ועכשיו רגע של רצינות. אתמול בערב קיבלתי טלפון לא צפוי מהעיתונאית שראיינה אותי עקב הזכייה בתחרות. היא ביקשה שאצלם אותה. המטרה, היא הסבירה, לשיבוץ התמונה באתר הכרויות. בזה דוקא יש לי נסיון כי חבר כבר השתמש בתמונה שצילמתי אותו לאותה מטרה. בכולאופן כמובן שנבהלתי. כדאי? כמה לדרוש? (טוב, אל תענו על זה), אבל הכי מטריד: מה אם לא יצא?

נכתב על ידי , 7/7/2007 10:31  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)