לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

לירי, עומק, תוכניות ריאלטי, מוסיקה של ילדות רעות ונעורים דמיוניים.


מצב הרוח הלירי מהפוסט הקודם חלף.


יקיצות ארוכות במשך הלילה בימים האחרונים , זה מאוד לא אופייני. מה עושה אדם יקוץ במשך הלילה? "כותב" פוסטים כמובן. וכך דמיינתי לי פוסט שלם, חשבתי תיקנתי ניסחתי. פוסט מעניין ועמוק, שלא כהרגלי. פוסט שגורר שיח.  רק שבבוקר כבר לא היה לי מושג על מה הוא היה.


בזמן האחרון גיליתי בזיפזופי תוכניות טלויזיה  יוצאות דופן. כנראה שעניין הריאליטי לא מרפה, אבל אני חושדת שהוא בדימדומיו. התוכניות החדשות כל כך מוזרות, כמו פרקים הזויים של סדרות טלויזיה מצליחות שהחלו לאבד צופים. תוכניות ריאלטי חדשות למשל: הדוגמן/ית הכי חכמה באמריקה (משימה: ספלינג של שמות מעצבים), או תחרות בין סייקיקס (ברחה לי המילה העיברית) מי מפספס הכי פחות.


כבר כתבתי  בעבר על משיכתי למוסיקה של "ילדות רעות", ואני ילדה טובה שכזאת. האם חבויה בי הילדה הרעה שמנסה לצאת? איזו מדאימה זותי:

אם לא עובד השיר  ביוטיוב.

בתגובות ביו טיוב יש הערות גזעניות וכך גיליתי שהיא יהודיה פרסית. ריטה: מלפנייך!

 


האיש הזה עבר ארוע אלים ואיבד את זכרונו ומאור עיניו. כששבה ראייתו, הדבר שהדהים אותו היה מראהו המבוגר במראה.  אני בטוחה שאני הייתי נבהלת גם, שהרי עד שאני מתבוננת במראה, עורי חלק, אין לי שקיות מתחת לעיניים  ואני בכלל ממש יפה. כלומר מי מאיתנו לא  מרגיש הרבה יותר צעיר ממה שהוא באמת? למי יש בדמיון קמטים וצלוליטיס?


אני יודעת, יש בעיה עם פוסטים כאלה. תמיד איזה נושא יהיה מקופח בתגובות. בדר"כ בפוסטים מרובי נושאים אני מנסה להחביא את הדבר הבאמת חשוב אבל נדמה לי שכאן לא.

נכתב על ידי , 20/10/2007 18:57  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)