לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

אני? אין לי לקסוס.


בעל הלקסוס הכסופה מתבקש לסור למגרש החניה, הלקסוס מתדרדרת למרכז החניון". עזבתי מיד את עגלת הקניות ורצתי לכיוון הלקסוס שלי (למען האמת אין לי לקסוס וגם לא כסופה, בבלוג הזה אפילו מכוניות מקבלות שם וצבע בדוי). שלושה עובדי סופר חרוצים מנעו בגופם מה"לקסוס" שלי להתדרדר ולהעמיס על ביטוח הרכב. אני שואלת אתכם: בשביל זה מגיע לי המבטים האלה של "נו, אישה!"?

ובכלל ע' חברתי היקרה עשתה את זה עם הרבה יותר דרמה וחסמה את אלנבי במו מכוניתה.


בוטן (רבע לחמש) ישן היום אצל חבר, פעם ראשונה. הוא התעקש. אני מתגעגעת ובכל זאת מקוה שלא יקראו לי באמצע הלילה. הרי  לא כדאי לסמוך עלי כאמור.


 

הבטחתי קצת על צלמים מ-PHOTOLA. אפזר אותם בין הפוסטים. צלמת היום היא ג'ולי בלקמון.

את התמונות שלה ראיתי בביתן הראשון עליו נכנסנו ולכן בסוף התערוכה חזרתי כדי לבדוק כמה העובדה שראיתי אותה לא שיכורה (שיכורה מאומנות ולא מיין) השפיע עלי. אהבתי את התמונות גם בפעם השניה. ג'ולי, הבכורה מבין 9 אחיות, מצלמת את משפחתה.

לא ברור לי אם הם גרים כולם ביחד, אבל ללא ספק הבית בו היא מצלמת מלא אופי ומדהים ביופיו. הצילומים בעלי איכות נדירה, בפרט כשמדובר בצילומי פנים (עם דמוית!), הצבעים "מושלמים", התאורה אחידה (איך היא עושה את זה? זה בניגוד לחוקי האופטיקה!), הכל כל כך "נקי".

האיכות הזאת יוצרת מין אוירה שהעין אינה רגילה לה בצילומים. מין תחושה ש"משהו פה מוזר", חלום, אגדה אולי. לי יש תחושה של דו מיימדיות (חוסר זה בעומק דוקא יוצר משהו מיוחד ואינו חיסרון בעיני). אולי זה מה שגורם לתמונות להראות כמו ציור. מזכיר לי איזשהו צייר אבל אני לא מצליחה לשים את האצבע על מי בדיוק (רעיונות?).

המון חוש הומור וחיתוכים לא שיגרתיים. די ברור שהתמונות מבוימות, ואפשר לומר שהיא מצליחה בצורה יוצאת דופן "ליצור רגע נכון" (זה מוזר כי בדר"כ מיחסים "רגע נכון" לרגע ספונטני.

גודל התמונות בערך מטר על מטר. הגודל כן קובע, וגם איכות ההדפסה.


חוצמזה הייתי היום שוב בפתיחה של תערוכה ואני שוב שיכורה ולא מיין.

שבת מלכה.

נכתב על ידי , 19/1/2008 09:54  
91 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)