לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

הו הו!


"את רואה, אני עושה חתך כזה ומחבר מכאן, מקווה שיצא לי טוב" אומר ד"ר קים לאחות הסקרנית בעודי שוכבת על הבטן, חשופת גב, ראשי תקוע בכרית. לא מרגישה כלום כיוון שהאזור מורדם אבל מקבלת תאור מדויק של החיתוך בגבי החשוף, חסר רק שיסדרו לי שרשרת מראות כדי שאוכל גם לראות. אני נזכרת בחוברות עליהן היתה מנויה סבתא שלי הרופאה בהן תמונות של עיוותים ופצעים פתוחים ותמונות של יצירות אומנות יפיפיות. אז חשבתי שכשאגדל אבין את הסיבה לכך שאלה כפופים תחת קורת גג אחת. והנה היום אני גדולה.

"הנה את רואה, כדאי לחתוך כך כדי שהצלקת לא תהיה מתוחה מידי. יורד הרבה דם בואי נחכה רגע" הוא ממשיך. "כמה תפרים את חושבת שכדאי לעשות כדי שהעור לא ימתח מידי אבל החתך לא יפתח? כעת את מורידה את התחבושת כדאי לכיוון הזה, לא! לא! לא! לא ככה".

 

אחר כך הוא שאל אם איכפת היה לי לשמוע אותם מדסקסים ואמרתי שכל עוד לא שמעתי "אוי אוי, שכחנו את המספריים בגוף של הפצינטית" היה דוקא מעניין. קצת גרפי, אבל מעניין.

עכשיו אסור לי לעשות יוגה שבועים. אוי אוי אוי.

 

חיתוך של כמה מילמטרים בגב, לא משהו דרמטי. אני סתם דראמה קוווין.

 


ובסדרת הצלמים, אמנם לא גיליתי אותו ב-PHOTOLA וכתבתי עליו בעבר אבל מה 'כפת לי. אהובי הנצחי, פאן הו. תפיסה מושלמת של אוירה, אור, גאומטריה, קומפוזציה, הו הו!

 

 

 

 

                   

 

 

 

 לפני כמה חודשים, במסגרת הדיונים עם עצמי על הפילוספיה של רכישת אומנות, התחלתי את אוסף האומנות שלי ע"י רכישת תמונהשלו.

וחוץ מזה, חשיפה בנלאומית, רק בישרא: אני והו.

 

 

כמו שכתבתי בעבר: לפגוש אותו (בפעם הראשונה) מרגש אותי יותר מלפגוש את תם האנקס או הילרי קלנטון (לגבי ביל אני לא בטוחה). איש קטן ואהוב. איש משכמו ומעלה.

 

הו הו!

 

נכתב על ידי , 24/1/2008 09:39  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)