לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

לאהוב או לא לאהוב, זאת השאלה (או: אני אוהבת את אלביס)


מחקתי פוסט. הוא לא היה חשוף יותר מאחרים, לא עמוק מהם. רדוד בדיוק כמו כל פוסט. שום דבר מיוחד. פתאום לא בא לי עליו. אולי נוריקו צודקת: מין יובש שכזה.
בקצרה, לצורך העדכון ההורים שלי כאן ובנתיים אני נחמדה. וגם הם.


בעניין חג האהבה, אני אנטיגוניסטית. לא רוצה שיגידו לי מתי להגיד שאני אוהבת, לא רוצה להשתתף בחגיגת הקניות של דובונים ולבבות (כי אני שונאת להרגיש שעובדים עלי, אחרי הכל אני ישראלית, ואני לא פריירית).
אבל רציתי להקדיש שיר לכבוד החג.  הביצוע הזה של אלביס קוסטלו עושה לי את זה כל כך עד שאני תמיד מחפשת אותו ביו טיוב, מחפשת באיזה CD זה יצא (???), משתתקת כל פעם שאני שומעת אותו ברדיו (נדיר מאוד).
הקליפ ממש לא קשור. מאיזה סדרת טלויזיה אלמונית, נדמה לי. תעצמו עיניים.



שדות עשה לי כבוד ועוד כמה שיתפו פעולה. מחמאה אדירה!  אני כל כך אוהבת שילובים של תחומים שונים, יצירות שאנינן ננעצרות בתחום מוגדר אחד. (טוב, שלא תדעו כמה קשה לי לכתוב "יצירות" על מה שעשיתי. איזו יוהרה יש בזה).

הולכת להשקיע קצת צומי בהורים.

נכתב על ידי , 14/2/2008 20:36  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



110,015
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , החיים מעבר לים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשרה הצודקת (ש"צה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שרה הצודקת (ש"צה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)