לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

שירבוצ'


 

וואי וואי, כבר שורבטתי על ידי שתיים ואני עדיין מתעצלת להחזיר שירבוט, זה אומר שאני צריכה לתת שישה שירבוטים במקום שלושה? מה זה המשחק המפגר הזה עכשיו? נו טוב.

 

1. בפעם הראשונה שהייתי באמסטרדם (96) רכשתי שם מעיל פרה וכובע תואם והסתובבתי איתם גאה (גם בארץ) כאילו זה מאוד נורמלי. לצערי חודשיים אחרי שחזרתי מעילי פרה נכנסו חזק לאופנה וכך יצא לי כל החשק. אבל עדיין יש לי את הכובע! הוא היה שימושי במיוחד בפורים 97.

 

2. כשהייתי קטנה (4,5,6) היה לי מנהג להכין בחורף מזון לגמדים שחיים מתחת לשיחים. הייתי שמה להם פרחים, פקקים וכל מיני פיצקפקייס פיצפונים שהייתי מוצאת ברחוב. זה היה רק בחורף, כן? בקיץ הם הסתדרו לבד.

 

3. אני שומרת עיתוני לאישה באובססיביות והחלום שלי הוא לתייק את כל כתבות ה"כך תעשי" והטיפים למינהם בקלסר ענק.

 

4. איפשהוא בתקופת כיתה ד' פיתחתי לעצמי מנהג לאכול כל יום שישי שקית שלמה של סוכריות טופי. בכיתה ה' זה הפך לשקיות של מיני כיף-כף, ועד כיתה ו' כבר הייתי מכורה לגמרי לעוגות "יש", אם מישהו זוכר.

 

5. למה אני ממשיכה בכלל? עשיתי כבר שלושה ועוד אחד ספייר.

 

ועתה אשרבט את סטואי, לילה ואת פיקציה, לרגל שובה לבלוגספירה. (היה קשה לבחור, מצטערת. בפעם הבאה אני אבחר גם בכם)

נכתב על ידי מרת פופיק , 9/10/2005 16:06  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)