לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2006

טוב, אני חייבת


רציתי לחכות שיהיו עוד כמה ציטוטים מגניבים, אבל אחרי שראיתי את התגובה הזו אני לא יכולה להתאפק:

 

כותבת התגובה: ל 1 הפעור צעיר מת מלבין (מאת מני חומייני)

יה חולה גזזת תורשתית דבר ראשון קולטים שאתה צעיר מוות לפי אייך שהיתלהבת בהיותך לוחם (מה שיתברר בטוח שאתה איזה גורף עלים ביחידה מובחרת) אז שמע פעור אני גובניק ואני לא כל השבוע הולך לבתי קולנוע דבר שני גם אם הג"ובניקים הולכים לקולנוע ומקבלים הנחה מה זה מזיז לך את המנוש שאין לך אני מאמין שיש לך חברים ג"ובניקים(או שאולי אתה איזה חננה שמגדל חילזונות באקווריום ובשעות הפנאי מפענח קודים במחשב בזמן לעיסת חננה דביקה) ובטוח אם החברים שלך ישמעו אייך שאתה מדבר עליהם רק בגלל שהם ג"ובניקים הם יראו לך את תורת הלחימה שהם למדו במשך החיים אז בקיצור לכל אלה שכואב להם הלב שמרו את הקינאת חינם שלכם בלב ואל תעצבנו אותי סעמממקום ! וכן אני ג"ובניק שקורע את התחת סעמעמעמעמעקקק.!

 

כן...

מעניין למה זה לא אושר.

 

ציטוטים קצרים!

 

"אני רוצה לשמוע פה רעש של מקלדות! (ברקוביץ' תופס פיקוד על הסווטשופ)

 

חכים: אני רוצה להיכנס לסקונד לייף, חסר שם ערבי שיעשה קצת טרור

אדר: כבר יש שם טרוריסטים

חכים: כן, אבל זה לא אותו הדבר. אתם צריכים שם יותר good old fashion טרור איסלאמי

 

רוני: אדר, אני לא מאמינה עלייך!

אדר: גם אני לא מאמינה על עצמי לפעמים, כשאני לבד בחדר.

 

הציטוט החלש של השבוע:

אדר: הכתבות ברויטרס על הצפיפות בתור ל-Wii נראות בדיוק כמו אלו על הצפיפות בתור ל-PS3 משבוע שעבר.יש מצב שזה הרובוט שכותב כתבות?

רוני: לאא, נראה לך שידליקו את הרובוט בשביל זה? מוחקים ידנית וכותבים.

נכתב על ידי מרת פופיק , 20/11/2006 14:16   בקטגוריות שונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)