לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

מי אמר יום חמישי ולא קיבל


 

אדר: אז.. ספרו משהו מעניין, מה עשיתם אתמול?

אפרת: אני ראיתי "נולד לרקוד".

אדר: אני ראיתי המשרד בערוץ 3

רן: וואלה, איזה פרק היה?

אדר: האמת היא שאני לא יודעת, כי הייתי בסקנד לייף תוך כדי, היתה מסיבת יום הולדת למישהו.

 

סלח לי, אתה מכיר במקרה אינסטלטור טוב?

רוני: יו, קלטו את זה בקומה למטה, רואים לו את כל החריץ!

(כולם מתכופפים מעל המעקה וצופים)

אני: מהר מהר, תביאו עשר אגורות!

רן: יש לי רק חמישה שקלים, וזה לא שווה את זה

רוני: למה לא? אם תמשוך בידית ייצא לך צעצוע לסלולר

אני: השאלה היא מאיפה

 

ארוחת בוקר

אני: יש לנו השבוע שבעה על איזו אנורקסית

רוני: מי זו?

אני: לא יודעת.. אחות של חברה של יופלה או משהו

רן: היה לה בלוג?

 

אפרת מודדת פאה טיפשית של בילבי: "בונא, לא שומעים פה כלום"

 

רוני בפלאשבק מימי תיקוני המחשבים: "הוא היה מאלו שכל הזמן רוצים לדעת מה אתה עושה למחשב... למה ככה, למה כזה, לך לקופת חולים ותשאל למה!"

 

בדיחת השבוע: כשאדר ניסתה להיכנס למשרד עם הכרטיס של התן ביס

 

אני: אפרת, אם את תמשיכי להסתובב במשרד עם המעיל הזה, אנשים יתחילו לקרוא לך "לורד דרקולה"

אפרת: they dont already?

נכתב על ידי מרת פופיק , 15/2/2007 13:15   בקטגוריות אפרת, רוני, רן יאן, אדר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)