לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2007

ציטוטי חתונה, אלא מה


 

 

הוברמן ליופלה: שתדע לך שאני אוהב את אשתך אולי רק קצת פחות ממך!

יופלה: כל עוד אתה מסדר לה עבודה - לא אכפת לי.

 

אדר בשביל שמוביל לחופה: שירה! איפה שימי! למה לא הבאת את שימי!

שירה בתגובה: "שיט, נפלה לי הנעל!"

 

שירה: מה זהו, אתה הולך?!

רן: אני הכי שיכור שהייתי בחיים שלי, ישנתי עכשיו שעה בשירותים

 

בראלה: איזה מזל שהצלתי אותך מהדוד הנודניק, הא?

שירה: כן... אבל את יודעת, זה היה אבא שלי.

 

החתן והכלה עוצרים בפיצוציה לקנות סיגריות

החתן: תביא לי בבקשה שני פלמל ארוך..

הכלה: ומסטיק!

המוכר: בבקשה. מזל טוב!

החתן: תודה. ואהה, אה..

הכלה: אוי, אההההה

החתן: אתה יכול לרשום לנו? אין עלי ארנק.

 

אורחים מספר 267 ו-268 מגיעים

אורח: שלום!

הכלה: שלום, מזל טוב!

 

חכים: תודה, תודה, תודה על כל הוויסקי.

 

רוני: בואי תגידי שלום לחברים שלך, שבאו מרחוק

 

באופן מפתיע, זה כל מה שאני זוכרת.

אה, ויש גם סירטון מבדר באיכות ממש ממש גרועה

 

 

 

צילום: אורי ברקוביץ'

 

אה, וכמובן הברכה המסורתית: תודה שבאתם!

נכתב על ידי מרת פופיק , 27/3/2007 09:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)