לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

השבוע לא קרה שום דבר מצחיק


 

נון נווה תופס את איריס ואנה מרכלות על חם: על מה אתן מדברות? על פָּ-אדים??

 

אפרת: שמעתם שאסטרואיד עומד לפגוע במאדים?

ירון: דוויד בואי בטח יעשה בוחטה של תמלוגים על זה

 

בראלה למורן ממשאבי אנוש - YO, MORON!!

 

חגית בתגובה מאוחרת: אתן חייבות להפסיק עם ה"מורון" הזה, השערות שלי סומרות כבר

 

גליה: עידכנת את הבלוג?

שירה: עוד לא, ומה אכפת לך - את לא מופיעה השבוע

גליה: מה?! למה לא?

שירה: כי לא אמרת שום דבר מצחיק!

גליה: זה לא פייר, לא הייתי פה יומיים.. אני יכולה להגיד משהו עכשיו?

נכתב על ידי מרת פופיק , 26/12/2007 15:34   בקטגוריות בראלה, גליה, נון, שונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציטוטי יום חמישי


 

שיחת מחששה

ברומר: לקחתי את החתולה שלי לוטרינר הומאופתי..

אני: WTF? למה?

רוני: כי היא לא מאמינה ברפואה קונבציונלית

(ואדר היתה אומרת: חמוד!)

 

אין מתנות חינם

החבר'ה מתלהבים מהטוסטים שהגיעו בחבילת היח"צ ששלחה מיקרוסופט:

רוני: זה לא טוסט, כשהם הכינו את החבילה זה עוד היה לחם.

 

ברקוביץ' לוקח החלטה

"לפי דעתי אם הלוגו כחול זה צריך להיות במחשבים, כי העיצוב של מחשבים כחול, וכחול זה תחושה של שמיים, חופש וסופשבוע".

(לי: מה שהכי מפחיד זה שהוא רציני לגמרי)

 

ישיבת צוות

נון נווה: אני רוצה להעלות איזה עניין, שכבר הועלה בעבר והתמסמס..

אני: אווו, עד שמיסמסנו אותו, עכשיו נצטרך למסמס את זה עוד פעם?

 

משמרת שער

נון: "זה אומר שהבלתי יאמן עשוי לקרות, ואני ורוני נהיה במשרד באותו זמן".

לי: "קלארק קנט וסופרמן נפגשים!"

 

השטות היומית

(נא לקרוא בנימה אינטליגנטית-ספרותית) "אם כל המחקרים מצביעים על התחממות גלובלית, איך זה שהשלום עם מצרים עדיין קר?"

 

נכתב על ידי מרת פופיק , 23/11/2006 13:51   בקטגוריות ברומר, ברקוביץ, נון, רוני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נתחיל בחתולים


 

אדר: הו, הוא לבן - אני לא אוהבת לבנים. הם נראים לי צפונים כאלו. הוא גם שעיר מידי, הייתי מעבירה עליו סכין גילוח.

רוני: רגע, זה חתול או בחור?

 

אדר: האאאאפצצ''''''''''יייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

אני: (אמאל'ה) לבריאות!

אדר: תרדו למקלטים, יש לי עוד אחד.

 

אני: אפרת, איזה ג'ינס יפה. מאיפה?

ברומר: היא סרגה אותו בעצמה

 

אפרת: יש למישהו כפכפים?

אני: אני לא מבינה את השאלה הזו

אפרת: אני עם גרביים, ואני רוצה ללכת לשירותים, ואני לא רוצה ללכת לשירותים עם גרביים ואין לי כוח לנעול נעליים אז אני שואלת אם יש למישהו כפכפים! יש לך כפכפים לתת לי?

אני: אני יכולה לתת לך טונה

אפרת: טונה? אוקי.

 

מפגש בשירותים

ניר: אתה בא לקוויקי?

חכים: וואי, אתה רומנטיקן...

נכתב על ידי מרת פופיק , 9/11/2006 12:08   בקטגוריות אדר, ברומר, אפרת, חכים, נון, רוני  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נון נווה חזר מסיבוב הופעות באירופה


אני: אז אתה מעלה את לייף האקר?

ניר: לא בטוח, כי מקודם קיבלתי ביקורת על יכולות השירה שלי..

אני: זה שלכתבה קוראים "להפסיק לזייף" לא אומר שזה מכוון אלייך, אתה יודע. זה לא שכתבנו את "המדריך לקנייה ספה" כי יש לך תחת גדול.

לי: לא נכון, אני שמעתי אותך מדברת על זה שלניר יש תחת גדול

אני: את טועה, זה היה על התחת שלך

לי: לא לא, שמעתי אותך אומרת בפירוש: ניר, נון, נווה, תחת, תחת, ניר, תחת, נון נווה, תחת, תחת תחת, ניר.

אני: (...) דבריי הוצאו מהקשרם.

נכתב על ידי מרת פופיק , 12/10/2006 16:23   בקטגוריות לי, נון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפרגנים


 

פירגון 1

נון: הוברמן, אתה עורך מדור

הובי: אני עורך קטגוריה

נון: עורך טאמב

 

פירגון 2

דישון: ערוץ כסף קטן! יש לכם משהו לאכול?

הוברמן: אודי, אין לך איזו פרסומת לעשות לקוקומן או משהו?

 

פירגון 3

שי מגל: אתמול ראיתי את שירה בבורסה..

אני: זה לא היה בבורסה!

הוברמן: חשבתי שהפסקת עם זה כבר, עכשיו כשיש לך עבודה אמיתית

שי: באיזו צומת זה היה?

אני: זה לא היה בבורסה, זה היה במסגר.

 

פירגון 4

אני: מהיום אני אקרא לך אדי

אדר: למה אדי?

אני: כי זה יותר קצר

אדר: ממש, חסכת אולי 4 פיקסלים.

 

צרכנות

אני: תקלוט ציטוט - "ד"ר אלמן ממליצה להימנע משימוש בבושם לאחר השימוש בתכשירי השיזוף העצמי "לא מומלץ לשים בושם ולצאת לשמש. עלולה להתבצע ריאקציה לא טובה בין תכשיר השיזוף לבושם ובשילוב עם זיעה וקרינה התוצאות עשויות להיות לא נעימות".

הוברמן: תופעות לוואי - התלקחות ספונטנית ונשירת איברים.

 

 

נכתב על ידי מרת פופיק , 21/8/2006 16:45   בקטגוריות דישון, הוברמן, אדר, נון  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)