לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


בלוג הציטוטים הלא רשמי של עובדי עמותת ישראבלוג (ועובדי עמותת ישראבלוג לשעבר)
כינוי:  מרת פופיק

בת: 45





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ניסים גרמה, פוקה וסדאם


 

 

כן כן, שמתי לב שלא עידכנתי פה הרבה זמן. ובנתיים - התאספו אצלי הרבה ציטוטים לא רלוונטים, אבל חזקים. לשיפוטכם.

 

תרצה גרנות מנסה להוציא מבראלה פיסת קריאטיביות:

- איזו תמונה לא שגרתית היית שמה לידיעה על סדאם?

- תמונה של סדאם אוכל סביח

(שתיקה מסביב)

- כי אותי סביח הורג, לא יודעת מה איתכם.

- מה הדבר האחרון שהיית שמה פה (תרצה גרנות מנסה שנית):

- תמונה של פוקה.

 

הידעת?

- חכים, אתה יודע מה זה פירינאום?

- זה קבוצת איים, לא?

 

ניר: יאללה רוני, ישיבת צוות עוד חמש דקות

רוני: אוי, אבל הילד אנטנות מיבנה מגיע היום!

 

מתוך ישיבת צוות של יום חמישי:

ניר: ככל הנראה היום, אתם...

רוני: תוצאו להורג

 

בדיחה פרטית מספר 678: מזל טוב לאיש הסנדביצ'ים, עורך ערוץ האוכל החדש!

 

בדיחה פרטית מספר 679: קנה ניוזלטר מחשבים, קבל גישה למנגנון התגובות של תרבות

 

ניסים גרמה נצפה במסדרונות המערכת

אפרת: זה לא..

רוני: כן

אפרת: יו, איך הלב שלי דופק עכשיו

 

אדר: מה! ניסים גרמה היה במערכת ולא קראתם לי?!

 

הפזמון היומי: איפה איפה איפה איפה איפה הלחוח?

 

חוזרים לישיבת מערכת, בה ניר משליך על לי כדור נייר

לי: קלעת לי בדד

 

ציטוטים שנשלחו בדואר האדום כשהייתי חולה:

 

אדר שלו, עם מטען של סלולרי ביד, לרן: "תגיד, יש לך חור?"

 

אדר: אתה בא איתנו להופעה של הנרי רולינס? זה 189 ש"ח אהוד: 189 שקל?! אפילו על סקס אני משלם פחות

 

נכתב על ידי מרת פופיק , 21/1/2007 14:09   בקטגוריות חכים, רוני, אדר, לי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נון נווה חזר מסיבוב הופעות באירופה


אני: אז אתה מעלה את לייף האקר?

ניר: לא בטוח, כי מקודם קיבלתי ביקורת על יכולות השירה שלי..

אני: זה שלכתבה קוראים "להפסיק לזייף" לא אומר שזה מכוון אלייך, אתה יודע. זה לא שכתבנו את "המדריך לקנייה ספה" כי יש לך תחת גדול.

לי: לא נכון, אני שמעתי אותך מדברת על זה שלניר יש תחת גדול

אני: את טועה, זה היה על התחת שלך

לי: לא לא, שמעתי אותך אומרת בפירוש: ניר, נון, נווה, תחת, תחת, ניר, תחת, נון נווה, תחת, תחת תחת, ניר.

אני: (...) דבריי הוצאו מהקשרם.

נכתב על ידי מרת פופיק , 12/10/2006 16:23   בקטגוריות לי, נון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברקוביצ'ניה


הדרמות הקטנות של החיים

ברקוביץ'(בשיחת טלפון עם חבר): "נפרדתי משתי החברות שלי...."

(אני ורן מסתכלים אחד על השני ונשפכים מצחוק)

 

get a room

ברקוביץ' (מדבר לעצמו): "וואי, אני חייב שמישהו יפרק אותי במסג'... (דקה של הרהור) - שי מגל!"

 

היום יום הולדת

בישיבת צוות של יום חמישי, מישהו הלשין שללי רותם יש יום הולדת, וכולם התחילו למחוא לה כפיים בהתלהבות.

לי רותם: "תירגעו, בסך הכול יצאתי מואגינה, מה הביג דיל".

 

פלאי הגוף האנושי

(ישיבת צוות של יום שני)

רוני בר: מחשבים, מה יש לכם היום?

ברקוביץ': יש לי כמה דברים בחלחולת.

 

רק למקרה שזה לא ברור - בתמונה למטה אפשר למצוא את החלחולת. רמז: אתם מכירים אותה בשם אחר.

 

בקטנה

"דקסטר, תחזור למעבדה שלך" (ברקוביץ מנפנף את ברומר, לאחר שזה האחרון ניסה להרעיל את העובדים בעזרת קרח יבש בכוס מים. תנסו את זה בבית, זה מגניב)

נכתב על ידי מרת פופיק , 25/9/2006 10:48   בקטגוריות ברקוביץ, לי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



46,665

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרת פופיק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרת פופיק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)